Eerste spuit decapeptyl gezet, wie ook?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ER14, 16 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    damesss....

het gaat redelijk met ons.. we vinden nu een beetje rust in het hele proces..
    het is en blijft moeilijk te verwerken dat de 1e poging mislukt is.
    op mijn werk heb ik ontzettend veel steun van mijn collega's waar ik er veel mee over praat. echt enorm fijn ! alsof ze me stuk voor stuk echt begrijpen ( heb zo'n 20 collega's ).
    iedereen leeft met ons mee, eerst dacht ik ik weet niet of ik dat nou wel zo prettig vind maar ik ervaar dit als ontzettend positief.

heb af en toe echt even een off day.. die heb ik dan vooral thuis gelukkig. dan dwalen al de vragen door mijn hoofd.. waarom enzo:).
    maar mn lief en ik staan samen sterk :D

5 sep hebben we het evaluatie gesprek.. ja het duurt lang ik tel de dagen echt af ;).
    aan de andere kant.. even niks nu.. tuurlijk denk ik er elke dag aan en begin ik liever vandaag nog weer met spuiten.
    Aan de andere kant.. het geeft ook wel even een soort van rust over me heen dat we nu even niks hoeven en weer even van elkaar kunnen genieten.
    voor we het weten zitten we middenin poging 2 en hopelijk loopt die beter af :).

2. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sterre Fijn dat je zoveel steun om je heen hebt. Praten is goed voor de verwerking. En even niks is inderdaad ook erg lekker ;)

Bij mij gaat het weer even wat minder. Nog steeds maar 2 follikels te zien. Volgens de arts reageren mijn eierstokken niet zo goed op stimulatie. Ze zegt dat een hogere dosis of een ander middel geen beter effect zal hebben waarschijnlijk. Voorraad op?

Ik had me helemaal ingesteld op iui en straks meer eitjes voor ivf, maar nu wordt het ivf met 2 follikels. Het voelt alsof het einde nu ineens wel heel dichtbij komt.

3. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Wilma dus nu Ivf ??? Konden ze je niet zeggen waar het door kon komen?

@ sterre fijn om weer wat van je te lezen! Geniet lkkr van elkaar wat idd meid voor he het weet ben je weer helemaal druk met spuiten, zkh bezoeken.. Fijn dat je zo veel steun hebt !

4. Mar1979

Mar1979 Lid

16 mei 2012
    66
    0
    0
    @wilma: wat spannend voor jullie zeg! Wanneer moet je weer heen? Duim dat het twee pracht follikels worden!

@sterre: goed om te lezen dat jullie steun bij elkaar / in je omgeving vinden! Merk zelf ook dat dat heel fijn is. Ben ook blij met dit forum! Is prettig om te weten dat je niet de enige bent en ervaringen kunt delen toch?

@sas: hoe is t met je? Al gestart met de pil?

@else: nog even en dan heb je de 1e echo!!! Spannend hoor, ben zo benieuwd!! Hoe voel je je?

Gesprek van vandaag viel een beetje tegen. Weinig info over 1e poging dus maar veel vragen gesteld over cryo poging.
    Nu wachten totdat ik ongesteld wordt.....

5. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sas Het lijkt erop dat mijn voorraad op begint te raken. Ik spuit de maximale dosis Menopur. Dan zou er meer moeten groeien.

@Mar Morgen is het zo ver. Om ongeveer half negen worden mijn twee prachtige follikels leeg gezogen. Nu maar hopen dat er twee prachtige eitjes in zitten. Fingers crossed.
    Begrijp ik het goed dat jij nog wat in de vriezer hebt liggen? Wordt dat in de eigen cyclus teruggeplaatst?

6. Mar1979

Mar1979 Lid

16 mei 2012
    66
    0
    0
    @wilma: oeps te laat... Had je graag nog even succes en sterkte willen wensen voor de punctie! Hoop dat het meegevallen is en dat het de gouden varianten zijn ;)
    Spannende tijden voor je! Ik duim hoor!

Wij hebben inderdaad nog 2 cryo's in de vriezer. Ze worden evt. Teruggeplaatst in eigen cyclus. Ziekenhuis bepaalt aan de hand van echo juiste timing en hoef dan alleen Pregnyl te spuiten.
    Nu dus afwachten tot ik ongesteld wordt.

7. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mar Geen probleem hoor. Dankjewel! Hoop voor je dat je snel ongesteld wordt zodat de cryo's uit de vriezer kunnen. Lijkt me ook heel spannend.

Mijn punctie zit erop. Nu wachten op een berichtje van mijn man. Die is met 4 buisjes naar Nijmegen. Ze hebben 2 mooie grote follikels aangeprikt, 1 iets minder grote en een kleintje. Mijn man heeft gedroomd dat het 3 eitjes waren. We wachten het af.

8. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is er 1. Alle zwemmers op 1 ei. Het blijft een kans, maar voel me niet erg hoopvol. :(

9. Mar1979

Mar1979 Lid

16 mei 2012
    66
    0
    0
    @wilma: kan alleen maar dooddoeners uit de kast halen... Zoals je hebt er maar eentje nodig etc. Maar snap heel goed dat je gevoel iets anders zegt!!! Wanneer mag je bellen of er bevruchting heeft plaatsgevonden?
    Duim voor jullie verder!!! Dikke digitale knuffel :)

10. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zondag worden we tussen 11 en 15 uur gebeld en horen we of er een bevruchting en terugplaatsing is of niet. Dat worden spannende uurtjes.

11. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Slecht nieuws. Geen embryo. Poging voorbij :(

12. Mar1979

Mar1979 Lid

16 mei 2012
    66
    0
    0
    Oh Wilma wat spannend.... Hoop dat jullie inmiddels een positief bericht hebben ontvangen!!! Duim nog even door!

13. Mar1979

Mar1979 Lid

16 mei 2012
    66
    0
    0
    Sorry, zie net je latere berichtje wat vreselijk (heel veel scheldwoorden) voor jullie! Sterkte en heel veel digitale knuffels!!!!!

14. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Lieve Wilma,

Wat een klap in je gezicht! Ik vind het vreselijk voor jullie!! Heel veel sterkte en een dikke digitale knuffel!

15. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Wilma wat een k*t bericht het je gekregen!
    sterke!

16. Mar1979

Mar1979 Lid

16 mei 2012
    66
    0
    0
    @wilma, sterre, sas en else: hoe gaat het nu met jullie?

Hier weinig nieuws te melden.

17. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaat het wel. Heb me afgelopen week ziek gemeld. Even tijd voor mezelf. Op mijn eigen tijden een lekker potje janken. Het ene moment kan ik de hele wereld aan. Op het andere moment voel ik me kut (sorry). Het lijkt wel of de hele wereld op dit moment zwanger is. Overal gelukkig nieuws, blije gezichten, buikjes, buiken en blauwe en roze vlaggetjes. Alleen bij ons niet :( En of het bij ons ooit nog gaat gebeuren... 16 September hebben we evaluatiegesprek. Tot die tijd maar even aan andere dingen denken ;)

Ben ook heel benieuwd hoe het met alle anderen gaat!

18. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Hey meiden,

Ik wilde even van me laten horen. Ik vind het lastig om nog te schrijven want ik kan me voorstellen dat jullie er even geen behoefte aan hebben. En ik zou daar alle begrip voor hebben want ik heb het zelf zo vaak meegemaakt.
    Alles gaat goed. De eerste echo was prachtig en mochten direct naar de vk. Daar hebben we dinsdag een afspraak. Maar ik moet toegeven dat ik de dagen wegkijk tot we de twaalf weken voorbij zijn.

@Wilma: goed dat je tijd voor jezelf hebt genomen. Ik hoop dat dit je ook een beetje rust heeft gegeven. Hopelijk kunnen jullie 16 september met een goed plan van aanpak het gesprek verlaten en dat jullie er weer vertrouwen in hebben.

@Sas en Sterre: hoe is het met jullie meiden?

@Mar: kijk jij al vooruit naar een terugplaatsing?

Heel veel liefs!

19. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Wilma, sterkte verstandig dat je je ziek hebt gemeld even tijd voor je zelf!
    ik kan mij jou gevoel goed voorstellen ik heb dat zelf ook heel erg gehad.
    Vriendinnen die zwanger werden, zo jaloers was ik .
    succes straks ben je gesprek!

@else gefeliciteerd hoor! mooi nieuws
    succes morgen, ik vond het heel anders bij de vk
    morgen toch weer een echo, of alleen een intake?

sterre hoe gaat het met jou?

Hier ook weinig nieuws net zoals bij mare :)
    Ik wacht op mijn menstuatie zodat ik kan beginnen met de pil maar jee wat duurt dat lang.
    woensdag lekker vakantie!

20. Mar1979

Mar1979 Lid

16 mei 2012
    66
    0
    0
    @wilma: goed zo! Even tijd voor jezelf nemen is heel belangrijk! Kunnen jullie er met elkaar ook goed over praten?

@else: snap je dubbele gevoel heel goed! Ik vind het in ieder geval leuk om op de hoogte te blijven van je zwangerschap hoor... Ook al ben ik stiekem wel jaloers natuurlijk;)

@sas: bijna vakantie:) nog plannen?

Hier nieuws... Nouja ook weer niet... Vandaag aangemeld voor cryo poging. Net gehoord dat die deze maand niet door kan gaan omdat het te druk is. Jammer!!

Deel Deze Pagina