Eerste spuit decapeptyl gezet, wie ook?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ER14, 16 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    mar dat is balen zeg, wil je beginnen kan het niet.
    ook extra druk door de vakantie of niet?

Jah nu vakantie, begint niet goed helaas is mijn opa overleden.
    afgelopen woensdag dus vakantie gevoel is ver te zoeken nu
    volgende week gaan wij een weekje weg!

Hoe gaat het met de rest hier?
    rustig aan doen allemaal

2. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    dames !

weinig nieuws te melden vanaf mijn kant.. inieder geval geen leuke berichten..

schoon zusje belde vorige week op dat ze een miskraam had gehad.
    wij zijn zo boos op haar.. zij en haar vriend hebben al een kleine van 2 jaar en hun relatie is echt zo fout.. hij behandelt haar als oud vuil en nu wil zij nog een kindje van hem zodat hij misschien toch bij haar blijft en dat ze gelukkig worden.. hoe krom !!

wij werden echt even op ons hart getrapt toen ze het ons vertelde.. hoe dom kan je zijn!
    zij houden niet meer van elkaar en willen een 2e kindje in de hoop hierdoor weer gelukkig te worden..

terwijl wij ( mijn vriend en ik ) ontzettend enorm gelukkig met elkaar zijn en wij mogen maar niet zwanger worden.. :x:x:x

sorry hoor.. moest het echt even kwijt ! bahh.. ik kan haar echt even niet luchten of zien.. gelukkig wonen ze niet dichtbij dus kunnen we ook echt even afstand nemen.. het is misschien wel mijn vriend zijn zusje maar hij kan haar ook even niet verdragen. het is wel wat.

zij snapt op haar manier weer niet waarom niet en zegt tegen ons.. julie moeten niet zo met dat ivf gebeuren bezig zijn.. word je alleen maar ongelukkig van en het komt vanzelf wel.. probeer er niet zoveel aan te denken...

WTF .. makkelijk praten als je van de wind zwanger word !!:(

maargoed.. genoeg.

.. heb ook weer een positief punt en dat is dat ik nu, de eerste cyclus na de mislukte icsi poging een cyclus heb van 28 dagen :$:$ wist niet wat me overkwam.. normaal heb ik altijd tussen de 35 en 60 dagen ..

dan ga ik denken he.. zou mijn lichaam het nu eindelijk snappen??
    hebben we natuurlijk niks aan aangezien het grootste probleem bij manlief ligt maargoed.. was toch wel even verbaast.

volgende week donderdag hebben we het evaluatiegesprek .. ben echt erg benieuwt hoe en wat.

ik kan niet wachten om poging 2 in te gaan...
    ik dacht nu afgelopen weken even wat rust te krijgen na de mislukte poging.. even geen geziekenhuis en geprik en hormonen enzo maar niks is minder waar.. helemaal geen 4 weken rust... 4 weken aftellen tot het evaluatiegesprek..en we weer verder kunnen :):):) zucht zucht zucht.

ondertussen overal zwangeren zien en baby's .. het word er niet minder zwaar op .. alles went zegt men.. nou dit niet!!:x

okee.. volgensmij heb ik weer genoeg gezeurd enzo haha .. ik kan er ook niks aan doen, kan het ook niet mooier maken dan het is.

ik hoop voor alle dames hier dat we allemaal snel het geluk mogen hebben.. ik laat het hier wel weer even weten hoe het volgende week gegaan is bij het evaluatiegesprek:):).

@ sas, he, wat naar! gecondoleerd met je opa :(

@ Wilma, wat kl*te zeg !!!! niet eens een volledige poging(terugplaatsing) kunnen hebben.. bahh wat een ellende.

3. Mar1979

Mar1979 Lid

16 mei 2012
    66
    0
    0
    @sas: gecondoleerd meid!

@sterre: wat een verhaal! Helaas zien wij dat ook in onze omgeving....

@wilma: hoe gaat het met je?

4. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sas Gecondoleerd! Hoop dat je gesterkt mag worden door mooie herinneringen.

@Sterre Snap je gevoel heel goed. Fijn dan zo'n forum waar je je hart even kunt luchten. En wij snappen je allemaal denk ik. Het is ook allemaal niet eerlijk. En in plaats van dan het makkelijker wordt, lijkt het alleen maar moeilijker te worden. Ook dat herken ik al te goed. Sterkte!

Hier gaat het wel. Heb even een beetje afstand genomen. Afgelopen week weer gewerkt. Die afleiding heeft me goed gedaan. Maar ik merk dat ik best een beetje labiel ben. Kan om hele stomme dingen janken. Ondertussen zijn manlief en ik gelukkig wel goed in gesprek over wat als... We doen een beetje onderzoek naar adoptie en eiceldonatie. Over twee weken hebben we ons evaluatiegesprek dus ook alle vragen op een rij aan het zetten. Het lijkt net werk. Soms moet je het ook even verstandelijk aanpakken, als jullie begrijpen wat ik bedoel. En dan ook nog af en toe afstand nemen. We zijn er maar druk mee ;)

5. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Hey meiden,

Zoals ik eerder al schreef vind ik het lastig om hier nog te schrijven omdat ik me besef hoe pijnlijk dat kan zijn en dat wil ik niet. Het berichtje van Sterre bevestigt mijn gevoel daarin wel.
    Ik zal vanaf nu ook niet meer actief meeschrijven.

Ik wens jullie echt alle goeds en alle geluk van de wereld!! Ik blijf op de achtergrond nog wel spieken en hoop dat jullie droom heel snel in vervulling gaat.

Heel veel liefs!

6. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    Hoi else,

Ik heb er totaaaaaaal geen moeite mee dat jij mee schrijft ! Weet je.. het zijn de mensen die niet snappen hoe ivf is en hoe moeilijk het is en zwaar.. en toch er wat van zeggen of opmerkingen plaatsen .. dat vind ik erg moeilijk.. ze hebben geen idee denk ik dan.
    In tegendeel tot jij ! Ik kan niet voor anderen spreken maar mijn vorige geplaatsteberichtje moet jij je niet tot aangetrokken voelen.. het is je gegunt ! En ons geluk komt vroeg of laat ook.

7. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    Vandaag evaluatiegesprek gehad.. we gaan van 150 eh menopur naar 225 verhogen aangezien ik maar 3 eitjes had de vorige poging. Is ook gelijk de hoogste dosis dus dan zal dr toch meer gaan gebeuren in mn eierstokken zou je denken. :)

We hebben alle medicatie weer in huis.
    Nu wachten tot menstruatie en dan gaan we weer van start !

Hopen op een andere afloop dan vorige poging he haha :D

8. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    sterre top!
    dan starten we denk ik samen, of moet jij eerst nog aan de pil.
    ik begin 18 sep met de deca weer

@else lekker mee blijven schijven, het is je gegund!
    gaat het goed?

hoe gaat het met de rest

9. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    ik moet nu eerst wachten totdat ik ongesteld word dat zal rond 25 september zijn en dan helaas eerst nog weer 21 dagen aan de pil.
    als het volgens schema gaat zal ik dan eind oktober/begin november de punctie hebben..
    lopen we dus niet gelijk haha.

we gaan er weer voor he! :)

10. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    jammer die rot pil ook he haha , maar we gaan er idd voor!
    heb er ook wel weer zin in :) ( hoever je er zin in kan hebben )
    ben je positief?

11. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Hier vandaag de deca weer gespoten, volgende week donderdag de eerste echo weer

12. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Lieve meiden,

Ik wilde jullie even een dikke knuffel geven.
    Een aantal van jullie is inmiddels weer actief bezig. Ik hoop dat het gelukt is om weer op te laden en de poging met vertrouwen te starten. Het is jullie zo ontzettend gegund!!

Voor de meiden die op dit moment nog in afwachting zijn, geniet van de rust en het even niets hoeven. Ik hoop dat het wachten jullie niet te zwaar valt.

Heel veel lief!

13. Mar1979

Mar1979 Lid

16 mei 2012
    66
    0
    0
    Hoi,

Hoe gaat het met jullie?
    Ik ben lekker op vakantie geweest :)
    Als alles goed gaat hebben we morgen een cryo terugplaatsing...
    Spannende tijden dus!

X

14. Mar1979

Mar1979 Lid

16 mei 2012
    66
    0
    0
    Hoi,

Helaas geen cryo teruggeplaatst vandaag:(
    Ontdooiing niet overleefd....
    Balen!