Eerste spuit decapeptyl gezet, wie ook?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ER14, 16 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Wij hebben deze keer niks verteld tegen famillie/vrienden over een nieuwe poging.
    lijkt me erg leuk om ze straks te verassen.
    Ik denk dat mijn ouders het ook erg leuk vinden.
    mijn schoonouders zullen wel weer allemaal punten opnoemen dat het wel erg snel is en dat het dan druk is ect ect ect...
    we moeten ook even kijken of het lukt om geheim te houden, i.v.m met oppas tijdens zkh bezoekjes.
    echo kan ze gewoon mee, maar met de punctie bv weer niet.
    dus kijken we ook we een goede smoes hebben ;)

@alcohol ik heb vorige week nog een wijntje gehad. ik heb de vorige poging ook een borrel gedronken.
    drink niet erg veel maar een glas wijn kan vast geen kwaad.

@sterre lekker hoor een paar dagen naar limburg, het word geloof ik ook lekker weer het weekend.
    dus lekker genieten samen!

pfff voel me vandaag niet top heb sinds gisteren hoofdpijn en erg moe bah!
    vanavond maar optijd slapen :)

2. Mar1979

Mar1979 Lid

16 mei 2012
    66
    0
    0
    @sas: hoop dat het jullie lukt om geheim te houden! Kan me heel goed voorstellen dat je ze wilt verrassen.

@sterre: veel plezier alvast, geniet ervan!

Vandaag lekker uit eten geweest ter ere van manlief zijn verjaardag... Ook wijntje gedronken.... Heb me wel voorgenomen om na een eventuele terugplaatsing geen alcohol meer te drinken.

3. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    sterre succes vandaag!!

mar lekker zo samen uit eten. gefeliciteerd met je man!

4. Mar1979

Mar1979 Lid

16 mei 2012
    66
    0
    0
    @sas: bedankt voor de felicitaties!

@ sas en sterre: succes vandaag, hoop dat jullie mogen starten!

5. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    Damessssss .. alles was goed :) heb net de eerste spuit menopur gezet! Nu gaat het echt beginnen haha.
    Had echt verwacht dat het niet goed zou zijn aangezien ik al 2 dagen die raare pijn heb.
    Gelukkig heeft het niks te betekenen en zag ik allemaal apen en beren haha :D

En hoe is het bij Jou gegaan sas?

@ else, jij zet vandaag de eerste gonal f toch? Dan lopen we gelijk :D ..

Het mengen van de menopur viel alles mee, had het in een minuut klaar.
    en de prik zelf ook! De deca doet me veel meer pijn.

6. Mar1979

Mar1979 Lid

16 mei 2012
    66
    0
    0
    Fijn dat alles ok was Sterre!
    Nu hopen dat de Menopur zijn werk goed doet ;)

7. moontje b

moontje b Actief lid

13 jun 2008
    287
    0
    0
    Hallo Meiden,

Ik wil me ook graag aansluiten bij jullie. Jullie hebben dan al wel een voorsprong, maar ik zit in hetzelfde traject. Zoals het er nu voorstaat zet ik maandag de eerste spuit.
    Vanmiddag weer naar de kliniek en dan hoor ik meer.

8. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    sterre mooi dat alles goed is!

ik mag nog niet beginnen, eerst bloedprikken er zat een soort blaasje/cyste en baarmoederslijm te dik
    vanmiddag bellen voor uitslag. anders nog een week deca spuiten en terug komen
    ik ben benieuwd

@moontje welkom, leuk dat je mee komt kletsen!
    succes vanmiddag

9. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    Jammer sas je had het natuurlijk liefer anders gezien.. mijn baarmoederslijmvlies was heel dun en geen cystes. Wel al allemaal hele kleine blaasjes/eitjes te zien .. en ik ben nog ongesteld. Maar gyn zij dat de eitjes er dan al konden gaan zitten en dat dit vrij normaal was.

Ik hoop voor je dat het snel "schoon" is bij je zodat je ook mag beginnen!

10. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Bloedwaardes waren goed
    dus kon vandaag ook de gonal f spuiten. gelukkig maar
    anders werd het een week uitgesteld en dan zou de punctie rond mijn dochters 1e verjaardag zijn.
    dus dit komt beter uit ;)

O en sterre ik ook weer de 5e terug voor een echo haha
    hoe laat moet jij?
    Hoeveel spuit jij eigenlijk?
    Ik spuit 200 gonal

11. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    Hihi wat grappig! Lopen we gelijk, en else is volgensmij gisteren ook gestart met stimuleren toch?
    .. ik spuit 2 ampullen menopur dat is 150EH .. die meng ik met 1 ampul oplosmiddel.

Ik moet 5-7 om 08.45 de eerste echo en jij?

12. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Hey meiden

@Sas: super dat je toch gewoon kan beginnen!! Wat een opluchting!

@Moontje: welkom en gezellig dat je mee komt kletsen. Zijn jullie al lang onderweg? En hoe was het in de kliniek? Kunnen jullie maandag van start?

Ik heb aanstaande vrijdag 5-7 idd ook de eerste echo om 8.40 uur. Ik denk alleen dat jullie wat op mij voor zullen lopen. Bij mij was echt helemaal niets te zien en Sterre, bij jou al wel toch?
    Gisteravond de eerste Gonal-F en dat viel niet helemaal mee. Ik had niet door dat je een klik moet horen zodat je weet dat de volledige dosis gegeven is waar door ik 3 keer heb moeten prikken. Ik reageer daar niet zo lekker op haha. En vervolgens werd ik midden in de nacht drijfnat wakker. Ik leek wel over verhit. De afgelopen twee weken totaal geen last van gehad. Nu voel ik me wel weer prima maar het was toch even schrikken. Wat gebeurt er toch in dat lijf allemaal ;)
    Fijn weekend allemaal meiden!!

13. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    @ else , ja bij mij waren er allemaal kleine vochtblaasjes te zien. Ik zat gister op cd 5 dus dat was niet raar volgens de gyn. Ook omdat ik pcos heb.

Wat vervelend dat je 3x moest prikken en dat je snachts drijfnat wakker werd ! Ik hoop echt voor je dat het eenmalig was .. opstartproblemen zullen we maar zeggen :)
    Er gebeurt inderdaad heel wat in ons lichaam. Niet raar dat hij af en toe even protesteert toch haha.
    Maar leuk is anders!

14. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    else wat vervelend idd even wennen die pen he
    hoeveel spuit jij?
    je loopt dan nu toch ook gelijk met ons?
    Dat drijf nat in bed zo herkenbaar dat heb ik al 4 dagen nu
    en hele raare dromen erbij

ik moet 5-7 9:45
    ben erg benieuwd hoeveel er al aan het groeien zijn.

15. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Hey meiden

Hebben jullie allemaal een fijn weekend gehad?
    Hier alles goed. Vrijdag dus een beroerde nacht gehad maar eigenlijk vanaf zaterdag geen klachten meer. Ik ben heel erg benieuwd wanneer ik iets ga voelen van het eventuele groeien en ik ben wel benieuwd naar de echo van vrijdag. Met een beetje geluk zit het er over twee weken op, de punctie en terugplaatsing dus. Dat lijkt me wel wat ;)

@Sas: wat vervelend dat jij dit al nachten hebt. Ik wist echt niet hoe ik het had. Gaat het nu beter met de Gonal-F erbij?

Hebben jullie trouwens ook dat jullie bepaalde mensen op het moment niet kunnen verdragen? Dat je intuïtatief gewoon die mensen op afstand houdt?

16. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    @ else .. dat heb ik ook !!!! Dat ik een paar mensen op het moment niet kan verdragen! Gohh ben dus toch niet de enige. :p wel vervelend hoor, ik houd ze inderdaad maar op afstand.

Ik voel het zins gisteravond al groeien.. een erg drukkende gevoel.. vannochtend ff gesport in de fitness van ons hotel maar daarna had ik erg veel last.
    Steken in de eierstokken en zinsdien gaat het drukkende gevoel niet meer weg.
    Opzich een goed teken, weet ik dat het aanslaat.
    Maar het moet ook niet overstimulatie worden! Ik moet maar rustig aan doen ben ik bang. En zooooo benieuwd naar vrijdag :)

Nu eerst nog lekker aan het genieten van ons paar daagjes weg:D ff lekker niks.

17. Mar1979

Mar1979 Lid

16 mei 2012
    66
    0
    0
    Hoi meiden,

Ook hier heeeeel veel last van nachtzweten of nachtzwemmen ;)
    Vandaag eerste meting gehad, eierstokken hadden zich verstopt dus verpleegkundige had moeite met beoordelen van de echo helaas. Moet nu woensdag weer terugkomen, hoop dat er dan meer te zien is!
    Vind het toch wel een beetje een domper.
    Zit zoiezo niet zo lekker in mijn vel. Verkouden, moe, snel geïrriteerd, jankerig... Wijt het maar aan de bijwerkingen....

18. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    @Sterre: jij voelt je duidelijk beter :D
    Genieten jullie lekker samen? Het weer zit mee!!
    Ik heb af en toe wel dat ik iets voel maar nog niet vervelend. Dat zal ook nog wel even duren. Spannend hoor, vrijdag weer kijken!

@Mar1979; dikke knuffel voor jou!! Niet leuk dat je je zo voelt! Heb je de mogelijkheid om het iets rustiger aan te doen of een extra dag vrij te nemen? Ik hoop dat je lichaam snel een beetje went aan al de hormonen en dat de echo er woensdag mooi uitziet.

19. Mar1979

Mar1979 Lid

16 mei 2012
    66
    0
    0
    @else: bedankt, de knuffel doet nu al zijn werk :)
    Vind het juist wel lekker om gewoon door te gaan, sta anders veels te veel stil bij dit gedoe. Maar zorg goed voor mezelf hoor, m&m's binnen handbereik ;)

@sterre: lekker genieten hè!

20. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    @Mar: Fijn! Een knuffel helpt bijna altijd :D
    En M&Ms zijn ook altijd goed voor dit soort momenten haha. Wat mij echt helpt is dat ik nu beter durf te luisteren naar wat mijn lichaam me aangeeft. Kleine troost, mijn linker eierstok liet zich ook niet zien hoor afgelopen vrijdag. Ze moest op mijn buik drukken dus ik zag het horror scenario van de punctie al weer voor me..

Deel Deze Pagina