Mar hoe gaat het nu? succes morge hopelijk zien ze wat! M&M een erg goede tip @Sterre jullie hebben er wel mooi weer bij hoor! lekker genieten samen @else met jou ook alles goed? Hier alles goed! wel erg moe bah vanavond nog even werken en dan 1,5 week vrij heerlijk
Hey meiden, Even een vraagje. Ik heb sinds gisteren een soort van spierpijn in mijn rechterschouder zitten. Komt jullie dat bekend voor? Vandaag is het erger...op het pijnlijke af. Kan dat een bijwerking zijn of is dit gewoon toeval? @Sas: he bah, niet prettig dat je zo moe bent. Nog maar heel even dan kun je lekker aan de vermoeidheid toegeven. Al weet ik eigenlijk niet of dat wel echt gaat met een hummeltje om je heen
else nee ik ken het niet! vervelend zeg lukt slapen wel? lijkt mij erg lastig Ja heerlijk vrij nu. nee met mijn dochtertje lukt rusten niet erg ze is druk met alles te ontdekken nu haha maar mijn man werkt veel thuis, dus s,ochtends laat hij mij vaak even liggen als het kan. dat is wel erg lekker
@Mar: hoe was je echo vandaag? Was er al iets te zien en heb je er nu een beter gevoel bij? @Sas: ik kon ook niets in de bijsluiter vinden maar ik vond het zo bizar dat ik automatisch aan die 'hormonen-rommel' dacht Hier sinds gisteravond volop geprik en een drukkend gevoel in mijn buik. Voornamelijk links, mijn dominante kantje haha. Ik ben benieuwd naar de echo vrijdag. Zul je zien dat er niets zit hihi
Ik ben ook weer thuis van ons uitje .. wat hebben we het getroffen met het weer ! Nu ben ik alleen ontzettend moe... Dat was ik daar al maar nu kak ik compleet in.. phoeee.. zou net de hond even uitlaten maar ik was nog niet aan het end van de straat en ik ben weer terug gegaan, kon gewoon niet meer lopen. Heb ik de fiets maar gepakt hihi. Lig nu lekker op de bank met een dekentje en kom hier vanavond niet meer weg haha. @mar, hoe was je echo? @ else, jij dus ook al dat stekende drukkende gevoel links .. ik vind het totaal niet erg eigenlijk haha, weet ik tenminste dat er wat gebeurt he dan moet er vrijdag toch wel wat te zien zijn bij ons! ... Lijkt me @sas, wat fijn dat je man veel thuis werkt ! Heeft echt wel zn voordelen, vooral nu je vermoeider bent dan anders.
Mar hoe is het gegaan vandaag? @sterre verstandig lekker op de bank! jullie hebben idd mooi weer erbij gehad heerlijk! hebben jullie het fijn gehad samen? @else hoe gaat het met de schouder?
Hoi meiden, Resultaat van vandaag: 8 eitjes wederom heel moeilijk zichtbaar dus is een schatting. A.s. vrijdag weer een echo zodat ze nog even kunnen doorgroeien en dan waarschijnlijk zondag of maandag de punctie. Spannend hoor.... Komt nu toch wel dichterbij.... @sterre: ben de afgelopen week ook zo moe, heb zelfs af en toe een tukkie op de bank gedaan na het avondeten doe ik normaal nooit! Maar kon mijn ogen echt niet openhouden. @sas: wat lekker dat je vrij bent! En het weer werkt ook mee! Nog plannen? @else: al van de spierpijn af? En hoe is 't met je buik? @rittjuh: hoe was de echo? @moontje b: hoe gaat het bij jou?
Mar wat spannend zeg! ben benieuwd wat ze vrijdag zeggen! Hier geen plannen verder lekker rustig aan! ben best moe door de hormonen en dochter slaapt sinds een paar dagen niet lekker hoektandjes komen door erg sneu elke keer overstuur s,avonds en s,nachts dus wanneer het kan lekker lui op de bank
Hey meiden, Hoe is het met jullie? Hier alles goed. Nog steeds spierpijn, vanochtend leek het een beetje te zakken maar ik heb het gevoel dat het nu weer terug komt. Erg jammer. Verder gezonde spanning voor de 1e fm morgen. Had ik de afgelopen dagen nog het gevoel dat er vanalles gebeurde, nu voel ik helemaal niets en maak ik me daar weer zorgen over. @Mar: voor jou al helemaal spannend!! Jij hoort morgen misschien wel wanneer je de punctie hebt. Ik duim voor goede echo's bij iedereen!!
Haha else, dat heb ik ook .. gisteren en eergisteren heel veel steken en drukkende gevoel links en rechts.. vandaag... Heeeeeelemaal niks meer. O owwww haha We wachten rustig/onrustig af tot morgen he !
Ik voel helemaal niks ben daarom ook erg benieuwd naar morgen wat de echo laat zien! Succes all die morgen gaan
Net eerste fm gehad.. valt me toch wat tegen maar dat zal wel niet hoeven.. links 3 folikels en rechts nog geen grotere.. wel meerdere kleinen .. gyn verwacht dat er uiteindelijk ongeveer 8 of 9 zullen zijn die voor de punctie door kunnen.. had stiekem meer verwacht.. Dinsdag weer een echo.. we zullen zien. En hoe is het bij de andere dames gegaan??
Hey meiden, Hier ook een goede fm. @Sterre: ik snap je gevoel wel een beetje. Meer follikels lijkt meer kansen of niet? Onze assistente hamert er op dat ik dat los moet laten. Het gaat om de kwaliteit, 20 follikels zegt niets over de kwaliteit van de eitjes, bevruchtingen etc. Het gaat helemaal goed komen hoor! Straks een snelle punctie met 9 top follikels en 9 goede eitjes die bevrucht worden, let maar op!! Ik heb aan elke kant nu 4 grote zitten. Links nog 4 kleinere en rechts 6 die nog wel zullen meegroeien. Ze wil me wel in de gaten houden dat er niet teveel meer bijkomen. Maandag 2e fm en zoals het nu staat donderdag de punctie. Sas en Mar hoe gaat het bij jullie?
Hoi, Om maar met de deur in huis te vallen. De afspraak voor de punctie staat! Zondag is het zover. Moeten er om 10.15 zijn en dan heb ik rond 11.00 de punctie. Spannend hoor! Zagen een stuk of 10 eitjes nu, waarvan 8 echt groot genoeg zeg maar. Dus @sterre: snap je gevoel! Had ook veel meer verwacht. Maar zoals Else al zegt gaat het om de kwaliteit en niet om de kwantiteit En dat weten we dan pas weer na de punctie.... Pfpfpf! @else: fijn dat het goed gaat! @sas: en?
Oh jeetje meiden wat wordt het vreselijk spannend nu!! Grote kans dat we volgende week rond deze tijd allemaal liggen bij te komen en denken; die punctie zit er op!! @Mar: kan jij nog even lekker je rust pakken tot aan de punctie? Ik hoop het meis. Even opladen, diep ademhalen en er dan maar gewoon voor gaan. Ik hoop op 10 topper voor je!
Ja! Vandaag en maandag lekker vrij dus met die rust zit het wel goed Nu lekker van het mooie weer genieten! Spanning komt vast nog wel......
Ook hier 6 grote grotere aan de ene kant en aan de andere kant zater er ook een paar ook nog wat kleinere maar die kon ze nog niet mee tellen. vorige keer had ik er ook 12 volgens mij en idd het gaat niet om het aantal maar op de kwaliteit toch Maar snap wel de teleurstelling. ik had zelf ook liever op meer gehoopt klein voor deel is dat de punctie dan niet zo lang duurt haha Maandag morgen mag ik weer terug komen spannend hoor we lopen wel allemaal een beetje gelijk. dat is wel fijn! @mar super spannend! fijn dat je maandag ook nog vrij bent. lekker rustig aan doen hoor! Hoe meer de punctie dichter bij komt hoe zenuwachtiger ik word
Hallo meiden! Voor het eerst dat ik me aangemeld heb bij een forum. Vandaag heb ik mijn tweede injectie decapeptyl gespoten. De eerste keer was goed gegaan maar met onzekerheid. Heb er wel een behoorlijke blauwe plek van gekregen maar de tweede vandaag is prima gegaan! Vind het allemaal erg spannend. Op 15 juli de echo en dan ook starten met menopur. Xx
Mar veel succes morgen, zet hem op !!! @melina welkom! fijn dat het spuiten vandaag beter gaat, is misschien ook wel even wennen best eng voor de eerste keer spuiten. succes
@Sas: Wat fijn meis, jij dus ook goed nieuws! Als ik de verschillende topics er zo op na sla is het eigenlijk al bijzonder dat we alle vier door mogen, geen overstimulatie en in ieder geval genoeg eitjes in de maak. Hoe laat heb jij de echo maandag? Wordt er dan waarschijnlijk ook een datum met jullie besproken? Het zou toch bijzonder zijn als je deze keer weer 12 eitjes hebt. @Mar: heel veel succes meis morgen! Ik zit vanaf 11.00 uur te duimen voor je! @Melina: leuk dat je mee komt schrijven! Fijn dat de prik goed ging, het zal je verbazen hoe snel je zeker wordt van jezelf. Hopelijk heb je niet te veel bijwerkingen en heb je ook het gevoel dat de tijd voorbij vliegt. De eerste drie keer dacht ik steeds; ga ik dit echt doen? Nu denk ik bij de decapeptyl alleen nog maar: stomme botte naald!