Eerste spuit decapeptyl gezet, wie ook?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ER14, 16 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    else 9 de echo, ben erg benieuwd hoor of de punctie dan word besproken.
    misschien wel gelijk met je jou! kunnen we elkaar een beetje steunen haha
    ben je er zenuwachtig voor?
    hoe laat jij maandag?

2. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ik mag maandag om 9.45 uur. Ik ben benieuwd of ik dan dinsdag nog terug moet komen aangezien ze nu dacht dat ik donderdag de punctie zou hebben. Dat betekent dat ik dan dinsdag de Ovitrelle zet maar dan zullen ze toch moeten weten hoe het er voor staat of niet?
    Laten we elkaar vooral op de hoogte houden en steunen haha. Man oh man, wat vind ik het spannend.
    Ik heb zo straks vijf kilometer gewandeld in de hoop mijn hoofd leeg te maken. Ben afgelopen week ook 2 kilo afgevallen. Kon geen kwaad volgens de fert assistent en zelf vind ik het ook niet vervelend ;)

3. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Ja denk ook wel dat je nog een keer terug moet komen
    ik ga er we vanuit dat ik misschien dinsdag of woensdag moet.
    2 kilo is veel! wel fijn haha vaak hoor je dat je juist aankomt door de hormonen.
    nu de punctie dichter bij komt is het wel erg spannend weer hoor.
    ben ook erg benieuwd wat ze kunnen aanprikken en of er cryo,s over blijven.
    we houden elkaar zeker op de hoogte!

4. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Van de 3 kilo die ik was aangekomen zijn er nu ruim 2 af. Dat is prettig. Ik zit daardoor echt wat beter in mijn vel.
    Heb jij het gevoel dat je nu net zo gespannen bent voor de punctie als de vorige keer?

5. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Ja kan ik mij voorstellen, fijn dat het er weer af is..

Ja ik heb de zelfde spanning als de vorige keer....
    was dit nou jou eerste punctie?

6. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    @Sas: ja dit wordt de eerste (en enige) punctie.
    Durf ik aan je te vragen hoe lang je nog nachtmerries van de vorige punctie hebt gehad?

7. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Ja dat durf je!!
    Ik vond het achteraf erg mee vallen!
    bij ons in het ziekenhuis zag ik sommige vrouwen met een rolstoel naar buiten komen na de punctie
    dus had mij zelf banger gemaakt daar door.

Maar dat ik het mee vond vallen vergeet ik nu een beetje, mijn man helpt het mij wel herinneren dat het helpt wel!
    lees ook op internet dat de eerste punctie niet het zelfde hoeft te zijn als de tweede. Dat soort verhalen kan je maar beter ook niet lezen.

8. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Thanks! Dat stelt in ieder geval weer een beetje gerust!
    Ik hoop maar dat die verdoving aanslaat..
    Ik heb twee keer een HSG gehad. De eerste ging prima, ik ben zelf terug naar huis gereden. Geen centje pijn. Maar die tweede... wat een hel!! Ik dacht dat mijn baarmoeder zou ontploffen, die pijn!
    En omdat ik die inwendige echo's ook al wat gevoelig vind, dat gedraai en geschuif. Maar goed, iedereen overleeft het, ik dus ook! ;)

9. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    als de verdoving niet werk gelijk aan de bel trekken. maar ze houden je goed in de gaten.
    wat is hsg, dat ken ik niet?

10. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Bij een HSG wordt een baarmoederfoto gemaakt waarbij ze contrastvloeistof je baarmoeder inspuiten. Als je eileiders doorgankelijk zijn loopt de vloeistof daar doorheen, het is een onderzoek om dat te controleren. Niet heel prettig als de boel niet werkt ;)

11. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    o nee lijkt mij geen fijne ervaring!
    jammer dat zulke dingen gebeuren

12. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    @Mar:als je dit nog leest, heel veel succes straks!! Ik hoop op een prachtig resultaat en dat het je 100% meevalt!

@Sas: ja maar het hoeft gelukkig nooit meer haha.

13. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    @ mar, ben erg benieuwd hoe het gegaan is !

@ else en sas, ik hoop dat julie morgen een mooie fm hebben en duidelijkheid krijgen over de punctie.. spannend!

Ik ben nogal down, ik ben bang dat er dinsdag niet meer dan die 3 eitjes groeien die er vrijdag waren. En dat de poging afgebroken word ofzo. Links voel ik mijn eierstok constant dat zullen die 3 follikels wel zijn maar rechts blijf ik niks voelen daar zaten allemaal kleinen maar ik denk dat die niet groeien :(

Mn vriend zecht dat ik niet zo negatief moet denken maar ik denk echt dat het niet goed is. Met 3 follikels heb je vrijwel geen kans.
    Ik zal het moeten afwachten :(

14. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ik ga mijn best doen om je op te peppen Sterre. Ik voel ook alleen links iets, rechts helemaal niets. Maar daar zaten toch echt meer follikels dan links. Dat ik het links beter voel heeft waarschijnlijk met de ligging van mijn darmen te maken. Het hoeft dus niets te zeggen. En haar verwachting was 9 toch? Ik zou proberen me daar op te concentreren. Ik hoop dat je dinsdag gerustgesteld wordt. Het is niet leuk om al zo ver te zijn en dan in onzekerheid te zitten. Dikke knuffel!

15. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    Tnx else, je pept me inderdaad op... Verwachting van hem was stuk of 7a8 .. rechts lagen hele kleintjes maar hij verwachtte dat die nog zouden gaan groeien maar omdat ik niks voel ben ik bang dat ze dat dus niet doen. Maar inderdaad wat je zecht.. je hoeft ze niet persee te voelen, hopelijk word ik dinsdag verrast :)
    Tnx voor je oppeppende woorden :)

16. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    @Sterre: blij dat het een klein beetje geholpen heeft. Hebben jullie evengoed een beetje kunnen genieten van het mooie weer dit weekend?

Ben ik de enige die zich steeds afvraagt hoe het Mar gaat? Of verkijk ik me er echt vreselijk op en is ZP het laatste waar je aan denkt na de punctie?

17. Mar1979

Mar1979 Lid

16 mei 2012
    66
    0
    0
    Vandaag punctie gehad en het is me echt meegevallen! Pijn was goed te doen en arts + verpleegkundige waren heel lief.
    Was eigenlijk al voorbij voordat ik er erg in had.
    Het pilletje + de prik hebben zijn werk goed gedaan.
    Heb de rest van de dag sloom en voornamelijk slapend doorgebracht.... Ja echt! Vandaar mijn late reactie ;)

Er zijn in totaal 7 eitjes geoogst.... Geen megascore dus maar het zijn er genoeg. Dinsdag moet ik bellen of er een terugplaatsing gaat plaatsvinden. Spannend!

@sterre: ik heb al die tijd ook niets gevoeld. Gyn zei dat er maar weinig vrouwen zijn die het groeien e.d. ook echt voelen. Dus kop op! Ik duim voor je!

@else&sas: succes met jullie fm morgen!

18. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Wow Mar het zit er op!! Wat moet dat een lekker gevoel zijn. Hopelijk een mooi aantal bevruchtingen zodat er cryo's overblijven. Heb je nog veel last nu? Lekker bijkomen meis!

19. Mar1979

Mar1979 Lid

16 mei 2012
    66
    0
    0
    Pijn valt mee, voelt als menstruatiekrampen :(
    Hoop idd op veel bevruchtingen!!
    Ga nu slapen... Alweer;)

20. marleneke

marleneke Actief lid

9 okt 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag vandaag beginnen met de deca. Wel weer spannend na 2 maanden niet gespoten te hebben. Wij gaan nu voor 1e ivf. 23 juli 1e echo. Spannende tijden,zal blij zijn als het voorbij is. Verder iedereen succes met waar je mee bezig bent en hopelijk komt er voor iedereen een keer die wolk waar we op mogen meevaren.

Deel Deze Pagina