Eerste spuit decapeptyl gezet, wie ook?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ER14, 16 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Mar top je hebt het weer gehad en 7 mooi toch? spannend nu hoor.
    Hopelijk nog een mooie cryo erbij
    hoe voel je je vandaag?

@marleneke jij ook succes spannend !

@ else hoe was het?

Hier de echo gehad er zitten ongeveer 11 a 12 eitjes.
    de grootste was 15 de kleinste 12 ongeveer.
    dus nog even door spuiten.
    woensdag weer terug voor een echo

2. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Hey meiden,

Sas we blijven gelijk lopen. De groei was mooi gelijkmatig maar het zijn er wel heel erg veel. Dus bloedprikken en eventueel de dosering aanpassen. De grootste was hier ook 15 dus ze verwacht de punctie nu zaterdag of zondag. Maar als er nu nog meer bijkomen heb ik kans dat ik alleen de punctie krijg en niet de tp of dat ze alles cancellen. Wordt vervolgd..

3. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    else wat toevallig dat we blijven gelijk lopen.
    bij ons hebben ze het niet over de punctie.
    zijn ze bang voor overstimulatie dan?

4. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Hey Sas,

Ja, dat was ze vorige keer ook al een beetje. Maar toen zaten we op 18 en nu op 26 waarvan er 8 achterblijven. Moest jij ook laten bloedprikken? Ik ben nu in afwachting van de uitslag en of ik de dosering moet aanpassen. Ook na de punctie zal ik het extra rustig aan moeten doen ivm kans op overstimulatie. Ik voel me echt prima. Dat is fijn. Nu duimen voor goed resultaat van het bloed ;)

5. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Net gebeld door het ziekenhuis.
    Dosering wordt bijgesteld naar 125 EH, heel veel water drinken en hééél rustig aan doen is het motto.
    Woensdag voor echo weer bloedprikken om te kijken hoe de waardes zijn. Ik mag nog blijven werken maar als men het niet meer vertrouwd moet ik me ziekmelden.
    Ik had al zo 'n voorgevoel maar als het dan gebeurt...

6. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    He else , wat vervelend! Dan nu ook maar echt rustig aan doen ! Ik hoop voor je dat het hierbij blijft en de lagere dosering+rust het allemaal goed laten komen! Hoe voel je je er bij?

Ik ben erg benieuwd naar mijn echo morgen aangezien er vorige x maar 3 waren ( als ik nou wat van Jou krijg...? Whaha )

Ik liep vanmiddag krom van de pijn aan mn linker eierstok .. echt enorm vellen steken .. zouden ze een groeispurt doormaken of zouden er meer bij zijn gekomen... Het is nog even de vraag. :)

7. Mar1979

Mar1979 Lid

16 mei 2012
    66
    0
    0
    Hoi meiden,

Hier alles ok, ben erg gespannen voor morgen.

@sas: mooi resultaat, hoop dat ze allemaal goed doorgroeien voor je ;)

@else: wat een verhaal, jeetje balen zeg!
    Hoop dat die lagere dosering, rust & liters water hun werk doen... Doe je rustig aan?

@sterre: spannend morgen.... Succes alvast!

8. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    else nou goed luisteren en lekker veel drinken, hopelijk gaat de overstimulatie aan jou neus voorbij
    maar wat veel eitjes zeg!
    wat goed

Nee ik hoef geen bloed te prikken omdat ik er 12 heb dus geen sprake van een overstimulatie.

@sterre succes morgen spannend hoor!

9. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Hey meiden,

Bedankt voor de berichtjes.
    Het is met name de onzekerheid waar ik niet zo goed tegen kan. Maar goed, we zitten allemaal in onzekerheid uiteindelijk.

@Sterre: succes morgen! Ik hoop op een mooie meting en mooie follikels en wie weet wel een datum voor de punctie.

@Mar: nog een nachtje slapen en dan hopelijk heel goed nieuws! Ik duim ook heel hard voor jou!

@Sas: wij gaan gewoon voor een prachtige 3e fm en hopelijk een datum voor de punctie!

10. Mar1979

Mar1979 Lid

16 mei 2012
    66
    0
    0
    @sas: thanks, heb het nodig:)

11. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    @Mar:
    En vertel? Goed nieuws?? Hopelijk ben je nu vreugdedansjes aan het doen :D

@Sterre: ik ben benieuwd hoe je fm was meid, hopelijk ook voor jou goed nieuws!

12. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    Ladys! Goed nieuws hier :D 11 grote follikels ! .. wat ben ik blij !! Zijn er toch nog meer dan de gyn had gedacht :D . móet donderdag nog een keer komen en dan zaterdag of zondag de punctie ! Niet Ye geloven dat het vrijdag nog maar 3 waren en nu 11 :D nu word het echt spannend!

@ mar... Ik ben heeeel benieuwd naar het resultaat van je punctie.

13. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    @Sterre: wat heerlijk!! Wat goed!
    Fantastisch zeg. Er valt vast een last van je schouders. Nu even lekker ontspannen tot donderdag en dan wordt het wel echt heel spannend zo rondom de punctie. :D

14. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    joehoe sterre top!!! zou wel een opluchting zijn !

@mar en?

15. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    Ja, is echt een mega opluchting ! Nu kan ik me lekker druk gaan maken over de punctie en gelukkig niet meer over of er wel genoeg follikels zouden zijn :D
    Zie er wel erg tegen op hoor hebben julie dat ook? .. tuurlijk moeten we het maar over ons heen laten komen en het kan ook mee vallen .. maar toch :) hihi.

Trouwens.. zit echt steeds stiekem te kijken of Mar al gereageerd heeft, ben zo benieuwd.

16. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ik maak me voornamelijk druk of morgen de stekker er niet uitgetrokken wordt.. ;)
    Dan ga ik me daarna wel weer druk maken om de punctie.

Ik wacht ook met smart op Mar

17. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    @Else, ik duim heeeeel hard voor goed bericht voor je morgen!

18. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Vind ik heel erg lief!!

19. Mar1979

Mar1979 Lid

16 mei 2012
    66
    0
    0
    Sorry meiden, ben niet zo van de mobiele eenheid.... vandaar dat ik altijd wat later reageer ;)

Ook goed nieuws hier, morgen terugplaatsing!!!!
    Zo raar dat het na al die jaren ineens zo dichtbij komt..... Zover zijn we nog nooit geweest.....Was er vanmorgen ook even stil van hoor en moest uiteraard huilen. Soort van ontlading ofzo.
    Voor mijn gevoel wordt het nu pas echt spannend....pfpfpfpf

@else: ik blijf voor je duimen hoor! Spannende dag morgen..... Hoe laat moet je?

@sterre: wow meid, wat fijn voor je! Hoop dat de punctie je net zo vergaat als de mijne. Dat was echt goed te doen.

20. Mar1979

Mar1979 Lid

16 mei 2012
    66
    0
    0
    Oeps... Reactie al geplaatst.....

@sas: jij ook veel succes morgen! Duim ook voor jou!

Enne meiden, bedankt voor jullie interesse, zo lief:)

Deel Deze Pagina