Eerste spuit decapeptyl gezet, wie ook?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ER14, 16 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Mar wat een goed bericht van jou!
    idd gaat het nu spannend worden de wacht weken!
    eigenlijk leef je met ivf van moment tot moment he
    eerst hoeveel eitjes groeien er, dan de punctie, dan of er een tp komt en dan de wachtweken!
    succes morgen!

@else hoe voel je je? merk je ook dat er zo veel zitten?
    hoe laat mag je morgen?
    ik half 10 ben erg benieuwd!
    toi toi toi

2. Mar1979

Mar1979 Lid

16 mei 2012
    66
    0
    0
    Ja, ben ook erg blij!
    Zo waar wat je zegt over dingen stap voor stap doen.
    Hoop dat jullie mij allemaal snel volgen!!!!

3. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    @Sas: ik voel me prima. Dat maakt het idee dat ik niet door zou mogen zo lastig. Ik kijk alleen maar naar de echo's met het gevoel dat ik niet snap dat dat allemaal in mijn buik zit.
    Ik ben wel sneller moe. Maar ik kom niet aan, geen dikke buik en ook geen pijn. Ik denk dat het echt puur kan stuklopen op de bloedwaarden.
    Hoe voel jij je? Rond hoeveel mm zaten ze bij jou de vorige keer?

Het hele traject is eigenlijk een soort hordelopen inderdaad. Het voelt steeds als een kleine overwinning als je weer wat verder bent.

4. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    @ Mar .. WAAUUUWWWIEEEE super voor je ! Zoooo spannend de weken na de terugplaatsing .. weet je ook al of er meer bevrucht zijn voor evt. Invriezen?
    Succes morgen en doe lekker rustig aan!

@ sas en else.. heel veel succes morgen!

@ else.. wat apart he dat je niet echt specefieke klachten hebt maar toch zoveel follikels.
    Ik voel me echt een paashaas met al die follikels/eitjes :D op dit moment lijk ik wel 5 maand zwanger zo is mijn onderbuik opgezet!
    Ook lopen en autorijden enzo doet heel veel pijn, terwijl ik veel minder follikels heb als Jou.
    Het menselijk lichaam is maar een bijzonder iets haha.

Nogmaals succes morgen, hoop echt op goed bericht voor je/julie

5. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    @Sterre:
    Hihi echt heb je er zoveel last van? Nee niets van dat alles hier. Maar mijn lichaam vergeet af en toe een pijnprikkel af te geven. Zo had het niet door dat mijn eileider er half af lag bij de bbz.
    Raar he? Hopelijk vergeet het dat ook tijdens de punctie.
    Nu echt slapen en dan gaan we morgen gewoon voor.

Sas en Mar ook heel veel succes morgen. En Sterre, jij lekker rustig aandoen met je buikje!

6. Mar1979

Mar1979 Lid

16 mei 2012
    66
    0
    0
    Goedemorgen,

Ben echt op van de zenuwen, zo gek!
    Else & Sas: succes, mijn duimen draaien nog steeds voor jullie!

Xxx

7. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Echo gehad er zitten er 32 plots!!! Ook voor mij nu onzekerheid. Vrijdag terug komen eerst bloedprikken als ze allemaal doorgroeien gaat de punctie niet door i.v.m overstimulatie . Ik baal onzettend nu maar goed afwachten.

@ else hoe is het gegaan?

@ mar veel succes!

8. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Oh Sas nee!!! Ik snap je gevoel zo goed!!! Dus stopt het dan als het 32 grote follikels zijn? Of puur op het aantal?

9. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Nee als ze allemaal groot zijn . Ze hopen dat de groten die nu groot zijn ff door groeien en de kleinere niet mee doen. Hoe laat moet jij?

10. Mar1979

Mar1979 Lid

16 mei 2012
    66
    0
    0
    @sas: jeetje.... wat ... zeg! Moet je net als Else rustig aan doen en veel drinken? Hoe voel je je verder?

11. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    @ Sas.. aaaaaaaaa wat k*t voor je ! Hopelijk houden de kleinere zich wat in. Ik duim voor je.
    Hoe voel jij je dan? Ook niet erg veel klachten zoals Else?

@ Else.... Hoe is het gegaan?

12. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    #152 ER14, 10 jul 2013
    Laatst bewerkt: 10 jul 2013
    Hey lieve meiden,

Sorry, ik had nog een zitting na de afspraken in het ziekenhuis en ben direct naar mijn werk geracet.

@Sas: echt heel veel water drinken, belachelijk veel tot dat je niet meer kan.. Dat is wat mij is aangeraden. Ook al vast in het voor ivm de punctie. Hoe voel je je nu? Behalve onzeker gespannen en waarschijnlijk verdrietig en gefrustreerd. Heel rustig aan doen meis. Ze zagen nog geen aanleiding om je bloed nu te prikken? Dat is dan wel weer een goed teken, toch?
    Ik ga enorm hard voor je duimen. Hoe laat moet je vrijdag?

Ik voel me een beetje lullig nu maar wij hebben vanochtend tot onze opluchting goed nieuws gehad. Ze hebben er 29 geteld maar nu was een aantal best wel achter gebleven qua groei. Met name aan de linkerkant. Bloed uitslag was prima. Er viel een last van me af. Doordat de eitjes niet meer in aantal maar nu in omvang zijn gegroeid gaat het ineens best snel.
    Zo straks gebeld, vanavond Ovitrelle en dag vrijdagochtend om 9 uur de punctie. Ik kan niet wachten tot het voorbij is. Lief is lekker vrij dus we gaan samen cocoonen en ons terugtrekken. Heel rustig aan doen.

Sas ik ga echt knoeper hard voor je duimen! Ik wil zo graag dat het bij iedereen in een keer goed gaat.

Mar: jij nu een embryo on board! Wanneer maken ze daar nou eens auto-stickers van :D Hoe voelt dat?

13. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    @ else, whoooo wat super voor julie ! :D wat spannend! Echt top.
    Wat zal er een last van je af zijn gevallen inderdaad.

En zo gaat het hopelijk ook voor Sas !

Ik ben benieuwd naar mijn echo morgen dan krijgen wij ook de datum voor de punctie, mits alles goed is natuurlijk.

Nu lekker rustig aan else, en ff genieten van dit goede nieuws al is de spanning nu vast even groot of zelfs groter hihi.

14. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Else top zeg! Fijn dat het door gaat spannend
    Ik moet wel bloedprikken uitslag vrijdag ben benieuwd hopelijk blijft de rest achter met groei

Sterre succes morgen!

15. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    @Sas: ik heb nog steeds goede hoop voor je hoor! Je bent zo dichtbij! Hoefde je de dosis niet aan te passen? Ik blijf heel hard voor je duimen!

@Sterre: heel veel succes meis morgen. Hopelijk direct uitsluitsel over de punctie datum! Voel je je nog goed?

16. Mar1979

Mar1979 Lid

16 mei 2012
    66
    0
    0
    Hoi meiden,

Hier mar met emmy :)
    Ging echt snel vanmiddag, terugplaatsing is zo gepiept!
    Van de 7 eicellen waren er 5 bevrucht. En vandaag is daarvan een 8 cellig embryo klasse 1 teruggeplaatst. Arts verwacht dat er evt. nog 1 of 2 cryo kunnen worden. Krijg dat via de post met een week of 2 te horen.
    Al met al spannende tijden!

@else: kan het niet vaak genoeg herhalen, ben zo blij voor jullie :D

@sas: mijn duimen draaien overuren voor je... Hoop dat het helpt!!!!

@sterre: succes morgen! Ben benieuwd! En duim ook voor jou!

17. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    @ else, ik zal blij zijn als de punctie geweest is en ik bevrijd ben van de follikels. Mn buik is echt enorm opgezet en ik kon vanmiddag niet eens meer het rondje lopen wat ik anders altijd loop met ons hond .. was compleet uitgeput zo raar!!
    Maargoed, morgen ff afwachten :).

@mar, vind je het nou niet eng om bijvoorbeeld te tillen of te springen o.i.d.? Klinkt misschien raar maar ik zou bang zijn dat er dan wat mis zou gaan.. is natuurlijk onzin maar toch.. :D .. hoop voor ons dat we net als jou ook snel een emmy mogen dragen :D .. trusten dames! Morgenvroeg half 8 al de echo haha.

18. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Sterre lekker slapen alvast!
    Ik herken helemaal wat je zegt. Ik kan ook niet wachten tot de punctie geweest. Ik ben wat emo vanavond, ik vond het zo raar dat de laatste spuit nu is gezet.. Het stimuleren is gewoon voorbij.
    Nogmaals ik duim voor een mooie echo!

19. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Sterre hoe was je fm??

20. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    Fm was goed, 8 follikels links en 2 rechts .. niet heel veel maargoed toch genoeg! Ze waren allemaal rond de 21mm nu. Morgenavond pregnyl zetten en dan zondagochtend om 9 uur de punctie! .. erg spannend!

Deel Deze Pagina