Op dit moment nog niet heel erg spanning.. het valt allemaal even van me af nu.. heeeeerlijk. Ff geen gepieker hoe de volgende echo zal zijn en of het genoeg zijn enzo. Ik weet nu dat het goed is en de punctie is zondag pas dus het voelt nu echt even heel rustig. Zondag lijkt ook nog zo ver weg haha maargoed de tijd gaat enorm snel dus morgen of overmorgen zal de spanning wel komen. Nu eerst ff lekker relaxen, even niks . En hoe gaat het met Jou, kan je je zenuwen nog wat aan? Komt erg dichtbij nu he! Het word nu echt menis! Rustig aan meis.
Hoe is het met jou Sas? Trek je het nog een beetje allemaal? Ik was er echt helemaal van af en ik heb echt lelijk gedaan tegen mijn lief door de spanning en zenuwen. @Sterre: fijn! Vasthouden dat gevoel! Ik ben op van de zenuwen, maar goed dat ik ben gaan werken vandaag. Had ik gisterochtend nog een grote mond dat ik nooit meer zou zeuren over de pijn als de punctie maar doorging, nou.. ik knijp hem behoorlijk! Maar goed, wat moet dat moet en het zal heus niet langer dan een uur duren toch?
Ik snap je else, ik denk maar zo.. we overleven het wel! Maarja, dat maakt de zenuwen toch niet minder... Phoe ik weet zeker dat ik ook op ben van de zenuwen de avond van te voren. Heb jij ook een slaappil gekregen voor vannacht? Ik móet zaterdag avond een slaappil nemen zodat ik toch iets kan slapen hopelijk haha. Hoe laat heb je morgen de punctie? Ik wil je alvast heel veel succes wensen en het komt allemaal goed! Ik leef morgenochtend met je mee! We denken maar aan het resultaat wat het hopelijk op gaat leveren he! Rustig aan,succes en na de punctie sterkte
Else veel succes morgen, voor je het weet is het over!! Hier gaat het wel heb bestbuikpijn en hij is helemaal opgezet. Misselijk hoofdpijn Morgen half 10 echo en daarvoor bloedprikkenn
@Sas, jij ook veel succes morgen, hopelijk krijg je goed nieuws! Ik heb net als Jou een enorm opgezette buik en buikpijn dus ik snap het gevoel, ik duim voor je. En doe vooral rustig aan.
Ik ben ook een kilo zwaarder, en door die opgezette buik willen mn broeken amper nog dicht, zeker lastig en heel frustrerend! Dat we maar snel van ons eitjes verlost mogen worden
@sterre: fijn dat de echo ok was! Nu aftellen tot de punctie....... @sas: duim voor je morgen en hoop dat je net als Else door kunt gaan met het traject! @else: spannend, punctie komt dichterbij....gaat het nog? Duim voor je hoor morgen!
*breekt even in....* @Else, heeeeeel veel sterkte en succes morgen! Ik zal aan je denken meis!!!! Natuurlijk ook voor de andere meiden heel veel succes!!
Lieve meiden heel erg bedankt voor alle lieve woorden. We gaan er voor morgen. Sas ik blijf echt duimen voor een mooie echo en goed nieuws!! Vervelend voor jou en Sterre dat jullie er zoveel llast van hebben. Dat lijkt me absoluut niet prettig. @liefkleintje: dankjewel lieve schat voor het inbreken Doet me heel veel! Dikke knuffel!
Onwijs meegevallen!! Lieve vrouwen die me er doorheen hebben gepraat. Er zijn 19 eicellen gevonden waarvan 6 wat kleiner. Nu lekker rustig aandoen. Nog wel super high haha
Else wat fijn zeg!! Spannend nu Hier is de poging afgebroken 32 grote eicellen en dan word te gevaarlijk Nu pillen slikken om ze kwijt te raken Wat hopelijk snel lukt ben er beroerd van En dan beginnen we is augustus weer Heel erg balen
@ else, super! Dat geeft mij minder spanning voor zondag als het je zo is mee gevallen! En nu maar duimen voor veel bevruchte eitjes he !! Spannend hoor. @ sas.. wat verschrikkelijk balen zech! Bahhh .. hoe voel je je? Zwaar klote zeker? Vind het echt heel erg voor je! Sterkte meid.
@sas: jeetje dat is ronduit k*t!!!!!!!! Kan me goed voorstellen dat je baalt! Hoop dat de medicijnen ze dan maar snel uit je lichaam laten verdwijnen! Zodat je je 'wat beter' gaat voelen. @else: gelukkig, en 19....wat een topscore!!!!!! Nu lekker slapen
@Sas wat verschrikkelijk balen! Het is zo dubbel, voor je lichaam is afbreken beter want overstimulatie is ontzettend heftig en je organen kunnen er maanden doorvan slag zijn. Maar aan de andere kant wil je zo graag die punctie, terugplaatsing en zwanger worden. Wel fijn dat je medicijnen hebt gekregen, die kreeg ik twee jaar geleden niet toen de punctie afgebroken werd. Ik heb toen weken last gehad met lopen en fietsen van die zware eierstokken. Veel sterkte, en rustig aan doen!
Jessi idd dubbel nu hoor... Is natuurlijk wel beter zo Hopelijk verlaten ze snel het lichaam Volgende ronde een mindere dosering