Wat fijn voor je, geniet er maar lekker van. Hoop dat het bij mij ook niet lang meer duurt voordat ik de kleine ga voelen.
Jep hier wordt ook gestampt...af en toe en heel zachtjes maar het is te voelen! Ik vind het ook fantastisch!
gweldig gevoel he! Ik vond het ook heel erg speciaal ten mijn man het eenmaal kon oelen, erg emotioneel!
inderdaad geweldig om te voelen, ik heb het geluk dat ik al mag genieten vanaf week 16 en me mannetje vanaf week 20.
ik weet nog toen ik der voor het eerst voelde, ik vond het echt geweldig , inmiddels heeft ze nou al zoveel getrapt dat ik echt met pijnlijke ribben zit groetjes
Hoi, Vanmorgen was ik bij de verloskundige. Zij vroeg of ik al leven voelde, dus ik zeg; ja behoorlijk gevoeld, in het weekend en nu ook. Dus zij zegt; ok, gaan we nu ff het hartje luisteren. Dus ik ga op die bank liggen. Zij met dat luisterapparaatje aan de slag. Hartje hoorde ze maar niet, en hoe kwam dat.... de baby kon NIET stilliggen! Wat een herrie door dat apparaat haha. Ik kreeg er helemaal de slappe lach van! Van links naar rechts en van boven naar beneden. Zo, zegt ze, jij draagt een kleine druktemaker bij je! Haha. Hartje uiteindelijk wel gevonden natuurlijk, maar ze zei wel dat het volgende week met de echo nog wel eens lastig kan gaan worden, omdat hij niet stil kan liggen en ze dan moeilijk dingen kunnen meten.... hihi. Zo leuk dit! Werd ook wel emotioneel hoor.... Het gaat echt de hele dag door. Kari
Geweldig gevoel is dat he! Zelfs toen ik op het eind van mn zwangerschap zat en ik beuken tegen mn ribben kreeg genoot ik er nog van haha! Geniet er lekker van meid!
Het is inderdaad heerlijk! Hij/zij gaat nu ook ontzettend tekeer! Heeft zich gisteravond ook ff flink kenbaar gemaakt aan papa in spé! Superschattig! Haha, ik herken het een beetje Kari, vanochtend ook weer naar de VK geweest en ze zei ook dat ze steeds achter 'm aan moest vangen met de doptone! Liefs Chris