Ja, lekker wispelturig. Ik heb er ook wel zin in dat ze een beetje gek van me worden, hahaha... Ah, zo lief. Ik hoop zo dat je gevoel klopt. Soms denk ik wel eens; het kan bijna niet anders. Het duurt allemaal zo lang voor ik mag beginnen. Als ik eenmaal begonnen ben komt 't vast snel goed Maar aan de andere kant; dat slaat helemaal nergens op en kun je natuurlijk niet zeggen. En echt gefeliciteerd hoor, heel leuk. Jij gaat gewoon al voor nr 2. Hoe oud ben jij eigenlijk? Ik ben zondag 27 geworden.
Oh, jij bent ook nog lekker jong. Ik ben al 31. Haha. Mijn zoontje is nu 20 maanden. Nou, als je man goed zaad hebt en jij krijgt clomid en een eisprong, dan heb je wel een goede kans hoor. Dan zou het best wel eens snel raak kunnen zijn. Ik blijf je volgen hoor. Je bent nog niet van mij af. Haha. Ben je trouwens gestopt met je blog? Want ik zie hem niet meer in je handtekening staan.
Hij staat er weer in @Pitahaya Goed van je, thanks! Niet gestopt, maar op het moment weinig te melden, haha. Nou, jij bent ook nog fris & fruitig hoor. Net zo oud als mijn man. En jij was dus 29 toen je beviel van je zoontje. Mooie leeftijd ook, hoor. Echt heel lief wat je zegt. Ik ben positief, maar toch is het zo lekker als iemand anders het ook zegt. Hoe tof zou het zijn als we samen zwanger zouden zijn, haha!!
@Pitahaya Ik begrijp dat je positief wilt blijven en dat is voor @Pancakes ook het leukste natuurlijk, maar kijk naar mij: ik leef supergezond, heb maand in maand uit prachtige eisprongen en de zaadjes van mijn vriend zijn goed. Maar ik ben toch echt nog niet zwanger. 1 + 1 = niet altijd 2 waar het zwanger worden aangaat. En ik wou dat iemand mij dat had verteld toen wij begonnen, want ik dacht dus ook dat het bij ons bij de eerste eisprong wel raak zou zijn. Dat gezegd hebbende denk ik dat jullie positieve instelling absoluut beter is dan mijn inmiddels zeer neerslachtige . Ik hoop dat het héél snel raak voor je mag zijn, @Pancakes!
Ah joh, sorry, zo bedoelde ik het ook weer niet inderdaad. Het kán natuurlijk ook veel langer duren. Ik hoop gewoon dat het bij jullie beiden snel raak is!
En ik ook voor jou @Pitahaya, op een mooie voorspoedige zwangerschap. Het is je echt gegund, maar ik ben ook godvergeten jaloers op je
@nizzie86 hadden ze het mij ook maar gezegd. Bij ons hetzelfde verhaal, goed zaad+goede eisprong, maar een zwangerschap heeft langer dan een jaar op zich laten wachten. @Pancakes ik vind je blog ook interessant om te lezen, en houd hem dan ook in de gaten. En ik ben pas 29 geworden.
Uiteraard alweer gebeld en uiteraard had ze nog niets. De assistente werd helemaal kribbig tegen me, hihi. Ik zei ook al tegen mijn man; tegen de tijd dat we die uitslag hebben en hij is positief, mogen ze ons alweer testen. Misschien dat het dan uit ons systeem is. We zijn volgende week woensdag een maand terug van Bonaire!
Jemig!!! Dit schiet toch niet op zo! Vind het echt belachelijk. Gewoon morgen weer bellen hor, haha. Zou je er niks van merken als je het hebt?
Ja, het schiet echt niet op, maar ik moet er dus op rekenen dat het op z'n vroegst dinsdag pas komt. Hoe dan ook; ik blijf trouw bellen tot de dag dat ze zegt: JA, die heb ik binnen. Het enge aan het zikavirus is dat vier op de vijf mensen die het heeft nergens last van krijgt; geen ziekteverschijnselen. En zonder kinderwens is dat ook echt prima en is het binnen een paar maanden weer uit je systeem; niks ah handje. Maar als je wel een kinderwens hebt moet je het dus echt even laten testen!
@Pancakes jeetje dat duurt lang zeg. Lijkt me toch niet de bedoeling, dadelijk zijn ze je uitslag kwijt....
Nee hoor @Littlegirl1989 Gisteren gebeld met het lab. Het zikavirus testen ze niet elke dag, maar een keer in de zoveel tijd. Ze gaf aan rekening te houden met 'minimaal twee weken'. Dus we wachten nog vrolijk verder...