Oei... ik ga dan meteen denken dat het misschien toch niet goed is. Want een negatieve uitslag kun je toch gewoon geven? Maar hoop het niet!
Sorry... dacht, moet ik dat wel zeggen... Maar als een assistent dat zo zegt.... Oh god, ik hoop het zo niet voor je!
Ik word helemaal gek van die knoop in mijn maag... Als ze niet belt binnen nu en een uur... Ik durf ook niets want straks belt ze me en ben ik in gesprek
Tot 13.00 uur kun je gebeld worden. Dus nog heel even afwachten. Jemig zeg, dit is echt zenuwslopend zo. Maar ga er maar vanuit dat ze gewoon bellen hoor! Zei je niet meteen van: Geef die uitslag nou maar gewoon. Wat stom zeg.
Ja, ik zei wel: kun je de uitslag niet gewoon geven? Ze zei dat ze "voorlopig negatief waren", maar dat de dokter me nog echt wel even moest bellen... Dus nu heb ik het idee dat ze iets anders vreselijks gevonden hebben...
NET GEBELD; NEGATIEF, ALLE TWEE. Helemaal goed, ik ben zooooooooooo blij... Ik kan het gewoon NIET bevatten. De enige reden dat de huisarts even terug moest bellen is om te vragen wanneer wij precies het bloed hebben laten prikken want als het minder dan twee weken zou zijn zouden we opnieuw onderzoek moeten laten doen maar het was 15 dagen. ZO ZO BLIJ
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ben zo blij voor je!! Nou, meteen die pil erin! En op naar de volgende stap! Jeeeeeeeeeej! Zit hier gewoon echt te glimlachen voor jou, hihi.
Hahaha. Hoe lang was je kuur ook alweer? En dan dus afwachten op je menstruatie en dan op dag 3 starten met clomid? Nog wel een test gedaan net?
Yessss! Wat fijn, allebei negatief! Daar zolang op moeten wachten.. Maar het heeft beloond! (He wat klinkt dat raar, negatief, hahaa!) Op naar de volgende stap! En hopen op zo snel mogelijk een Positieve test! ♡
Ja hoor, een echte clearblue gedaan, die was mooi negatief... Deze kuur is vijf dagen. Dan wachten op menstruatie en dag 5 beginnen met Clomid. Zo spannend allemaal!!!
Dus eerst wachten op je menstruatie en dan wachten op je eisprong. Vind het zo leuk. Ik blijf je volgen hoor!