Weet het even niet meer...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Animous, Jul 23, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Animous

Animous Lid

Jul 23, 2016
    45
    0
    6
    NULL
    Den Haag
    Heey na zoveel forms te lezen waar ik nog steeds niet uit gekomen ben deel ik mijn verhaal, kunnen jullie je misshien in mijn situatie helpen met advies of iets?:(:(

Ik ben 27 jaar gebruik sinds december geen staafje(anticonceptie middel) meer, m'n vriend die komt meestal voor het zingen voor de kerk uit maar op 10-7 heb ik coïtus gehad met m'n vriend (zonder zingen :p). Een kind is welkom maar zijn er niet zo erg mee bezig.

Ik zou op 11-7 ongesteld worden uiteindelijk heb ik vanaf 14-7, 4 dagen langer een paar druppels bloed verloren eerste 3 dagen oud bloed (bruin bloed) en de laatst dag helderder rood bloed maar ook een paar druppels tot een halve maandverband.

Sinds 17-7/18-7 ben ik dagelijks in de avond een beetje misselijk. Heb een rammelende buik, hoofdpijn en een verstopte stoelgang. Het lijkt ook dat ik steeds menstruatie-buikpijn heb.

Ik heb op 12-7 en 20-7 een zwangerschapstest uitgevoerd maar beide waren negatief.
    Vanaf gisteren 22-7 lijkt het op stekende menstruatiepijn, buikpijn in m'n onderbuik boven mijn schaamstreek en ben nog misselijk maar nu ook vaker op de dag.

Omdat ik zoveel forums heb gelezen en er staat altijd dat je pas 6-10 dagen buikpijn kan krijgen of iets als "klachten" vind ik het raar dat mijn menstruatie en de symptomen heb.

Zal ik aankomrnde week weer een zwangerschapstes uitvoeren of moet ik wachten tot m'n menstruatie? Of ben ik te vroeg om symptomen te krijgen en kan het aan wat anders liggen? (Behalve het weer geen last van) Tips, advies zijn van harte welkom. :)

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Je symptomen kunnen ook komen van progesteron. Dat maak je aan na je eisprong. Symptomen zeggen niks.. Hoe is je cyclus?

3. Animous

Animous Lid

Jul 23, 2016
    45
    0
    6
    NULL
    Den Haag
    Ik ben niet bekend met progesteron, ga het Googlen :)
    De symptomen vind ik zelf ook "raar" vandaar mijn verhaal, ik heb sinds januari een menstruatie toen was het onstabiel omdat ik door het staafje geen menstruatie had.
    Sinds april heb ik een cyclus van 28 dagen en 4 dagen ongesteld maar heb altijd normaal zitten vloeien tot deze maand.

Share This Page