De nacht doorgeslapen!!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by kirst78, Jun 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Na een hele vermoeide dag gisteren, hoopten mijn man en ik dat Madelief vannacht zou doorslapen. De vorige nacht had ze al geslapen van 23.00uur tot 5.15 en daar waren we al blij mee. Dus we hoopten het beste ervan. Vanmorgen werd ik om 6.45uur wakker van Madelief en dat was pas de eerste keer voor die nacht. Hopelijk blijft het niet bij deze keer en heeft ze de smaak van het doorslapen te pakken en lijkt ze op haar grote zus!!! Die sliep ook na 2 weken door. Geheim recept is elke avond voor de laatste voeding douchen. Jasmijn deed het daar goed op en hopelijk dat het nu dus ook gaat werken bij Madelief!

2. tjoebie

tjoebie Actief lid

Jan 1, 2009
    215
    1
    0
    Rotterdam
    lekker hoor, mag je echt blij mee zijn!

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Ja ik weet het, ik besef heel goed dat sommige kindjes nog heel lang 's nachts komen voor een voeding. En dat gaat opbreken lijkt me. Ik ben na deze 2 weken al best moe. Maar ik moet natuurlijk niet te vroeg juichen. Dit was pas de eerste nacht. We moeten de komende nachten nog maar afwachten. Maar ik moet zeggen dat Madelief wel een heel tevreden kindje is en erg lijkt op haar grote zus. Ik ga vannacht gewoon weer hopen!

4. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    4,849
    0
    0
    He, wat goed!
    Mijn zoontje sliep sinds 6 weken standaard door en dat vond ik al lekker vroeg. Daarvoor deed hij het ook wel redelijk van 23:00 tot 4 uur of zo. Maar lang doorslapen kan nog eerder dus. Nu duimen dat ze het blijft doen.:)

Succes vanavond weer!

5. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Ja ik ga echt heel hard duimen!! Rust en regelmaat heeft hopelijk echt effect!! Jasmijn sliep ook na 2 weken door, zij was ook een heel tevreden baby en Madelief lijkt daarin wel op haar. Kunnen we ons alvast voorbereiden als ze straks ook anderhalf is en zo ontzettend ondeugend, haha.

6. shirley17

shirley17 Actief lid

Oct 15, 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    hey meiden

mijn zoontje slaapt zins 3 dagen ook de nacht door hij is nu 2 weken en 5 dagen oud:D mijn geheimem recept is savonds in bad dan in smeren met natusan bedtime olie en dan laatste voeding werkt egt perfekt bij mij zoontje;)

7. Wen26

Wen26 VIP lid

Jun 16, 2007
    12,487
    0
    36
    Wauw... super! Ik kan me voorstellen dat je hier blij mee bent... ik duim met je mee dat het niet bij deze ene keer blijft... ;) (zegt een mama die hier toch echt 7 mnd op moest wachten haha)

8. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Dat klinkt echt super.. De mijne kwam tot 12 weken nog om een nachtfles.. En tot 6/7 maand had hij nog een late avondfles nodig..

En douchen/badderen voor het slapengaan was ook al geen succes. Hij werd er helemaal vrolijk en wakker van..

9. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hihi, hier nog 1 die van een badje erg wakker wordt ipv slaperig!

ik hoop voor je dat het niet bij 1 keer blijft maar dat ze het volhoudt.

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Mijn zoontje sliep tot 6,5 week van 23:00 tot 4:00 en daarna van 23:00 tot 8:00...
    Ik hoop van harte voor je dat het doorzet.. al is misschien 2 weken nog wat vroeg om zo lang door te slapen... Ik zou er persoonlijk voor gaan om nog één nachtvoeding er in te houden totdat zij echt kan doorslapen.. nu loop je naar mijn idee het risico dat ze altijd rond 6 uur komt... dat is mij te vroeg!

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,206
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Zo dat is wel heel vroeg. Lekker hoor! Ons zoontje sliep door met een week of 7 ook dat vonden wij al vroeg. Waarschijnlijk blijft het niet bij 1 nacht hoor. Die van ons sliep na die ene keer ook altijd door.

12. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Het was vanmorgen 6 uur. Vind ik ook prettig hoor, want dan kan ik in 1x doorslapen vanaf de laatste voeding van 23.00uur. Ik voel me dan meer uitgeslapen dan dat ik om 3 uur wakker wordt. Bij Jasmijn is het ook zo gegaan, dus hopelijk dat het bij Madelief ook zo zal gaan! Maar ik mag nu al niet klagen, al zeg ik het zelf!!!

13. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Goed hoor.
    De mijne slaapt nog niet door. Af en toe eens een nachtje, maar da's echt uitzondering.

14. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

mijn dochter sliep met 2 maanden van 7 tot 7
    ideaal ook hoefde ik toen de avond fles niet meer te geven

Share This Page