Hoi meiden, mijn hubbie en ik hadden een lichtelijke discussie, onze dochter is 20 maanden, en ik dacht dat ze niet meer rompers met lange mouw aanhoefde, terwijl hij wel vondt dat dit nodig was, wat vinden jullie??? Ze heeft nu natuurlijk ook al een shirt aan met lange mouw, ik heb nog steeds rompers met korte mouw aan! groetjes jette
ik denk dat het in de winter wel lekker is om een romper met lange mouw aan te doen, en anders gewoon korte mouw maar dan wat warmere kleding
Je moet toch lekker doen waar je je goed bij voelt. Als het fris weer is vind ik het wel lekker om een romper aan te trekken. Anders hebben ze soms van die blote buikies, brrrr.
Eh nu al rompers met lange mouw aan doen? Wat ga je dan aantrekken als het min 10 wordt? Dochter draagt mouwloze rompers met een longsleeve of ze draagt een lange mouw romper met t-shirt of jurkje. Korte mouw bewaren we voor als het nog kouder wordt. Lange mouw rompers gebruiken we ook om in te slapen met een zomer slaapzak. Dochter is 21 maanden, maar ook afgelopen winter heb ik ze alleen gebruikt met een t-shirt jurkje onder een heel dunne longsleeve of onder een kriebeltrui.
het ligt een beetje aan het weer van die dag. ik wissel het vaak zat, maar de afgelopen weken heeft ze bijna alleen maar korte mouw aangehad
Als je nu al een romper met lange mouw aantrekt, wat trek je haar dan aan als het gaat vriezen? 2 rompers met lange mouwen?! Stel die vraag maar eens aan je man Ben het met je eens: daar is het nog veel te vroeg voor en niet koud genoeg, zeker overdag niet! En je dochter is al 20 maanden he, geen kleine baby die zichzelf nog maar amper op temperatuur kan houden....
Ehm, hier wel al rompers met lange mouw. Maar meer eigenlijk omdat ze dan nog die leuke zomer shirtjes er over heen aan kan. Dus net even andersom dan de rest: romper met lange mouw, shirtje met korte mouw er over.
Hier zijn de rompers ook niet meer aangeweest sinds de zomer. (vanaf 22-23 maanden). Nu loopt hij ook nog zonder hemd rond. Het is wel een warmbloedig kereltje. Maar lange mouw rompers hebben we alleen gebruikt onder korte mouw shirts. En misschien 2-3 keer als we met flink vorst naar buiten moesten..
same here net romper met lange mouwen meegegeven voor het kdv als pyama... verder gewoon tshirt met lange mouwen.. met niks eronder nog dat komt nog wel vandewinter.. tenzij ze toevallig spontaan weer verder gaat met zindelijk worden.. dan worden het onderbroekjes met hemdjes wellicht maar vooralsnog vind ik het eigenlijk nog helemaal niet zo koud
Milan heeft een romper met korte mouw aan, lijkt me warm zat. Voor mijn dochter wel al de hempjes opgezocht, vindt die blote buiken nu wel wat fris, maar lange mouwen lijkt me niet meer nodig. Net zo kleden als jezelf.
ja meiden, ben het met jullie eens, wat dan als het echt winter wordt, dan kan ze niet meer naar buiten volgens mij!!! Dat van de t-shirts met een langemouw romper vindt ik ook een goed idee, dat ga ik ook doen!! thanks meiden
Wat een goed idee! Ik heb shirtjes maat 50 met korte mouwen, maar vroeg me al af wanneer ik dat aan zou moeten doen. Maar met deze oplossing is het niet zo moeilijk.