Loopt precies wat op of nog ovitrelle?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Saartje1993, Feb 3, 2023.

Tags:
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saartje1993

Dec 7, 2021
    87
    23
    8
    Female
    Hey dames,

24/01 ovitrelle gezet
    26/01 inseminatie
    Vandaag dus : 8dpo en dag 10 na ovitrelle.
    Sinds gisteren beginnen testen om te kijken of de ovitrelle eruit is. Vorige 2x was ovitrelle niet meer te zien op dag 10.

Nu had ik gisteren zo´n licht streepje dat ik had verwacht dat het vandaag volledig wit zou zijn, maar het lijkt juist wat donkerder. Ik liet men mama zonet even meekijken zonder te zeggen welke van vandaag was en ook zij koos die van vandaag als donkerder eruit.
    Ik ga zeker niet te hard van stapel lopen nu, na zoveel tijd en miserie weet ik wel beter. Maar ik vroeg me af of dit ook door de ovitrlle kon zijn of niet?

Foto´s : onderste is de test van vandaag en op de aparte foto´s zie je die met 1 stipje is van gisteren, 2 stipjes van vandaag. Het is op de foto uiteraard minder duidelijk dan in het echt.

Attached Files:

2. Sappie91

Sappie91 Bekend lid

Apr 1, 2022
    649
    726
    93
    Female
    Ik vind die van gisteren ook donkerder dan eergisteren. Dat zou in principe niet moeten kunnen met ovitrelle, maar mogelijk was je plas bij de ene test geconcentreerder dan de ander?

Heb je vandaag nog getest?

3. Muisjepluisje

Muisjepluisje Fanatiek lid

Feb 17, 2021
    1,395
    1,089
    113
    Female
    Ik vind hem ook donkerder, mijne bleven dus 3 dagen gelijk en erna ineens oploop. Ovitrelle breekt af en als jij test met dezelfde urine lijkt het me heel stug dat je ineens donkerder test

Attached Files:

Share This Page