Gevoel niet meer zwanger te zijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Magdelena, 9 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magdelena

Magdelena Lid

13 feb 2013
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!
    Was als he goed is eergister 8weken zwanger. Maar juist vanaf dat moment lijk ik minder te voelen. Vanaf dat we weten zwanger te zijn voelde ik me "anders". Vermoeid, weeïg gevoel ik zijkant onderin de buik, hele gevoelige borsten, zo gevoelig dat ik er amper op kon slapen.
    Maar nu, super fit lijk ik te zijn, gevoel in buik kan ik me niet meer herinneren laatste 2dagen, borsten Zijn wel gevoelig, maar slapen erop likt prima..
    Alleen geen bloed verlies of iets anders wat erop kan wijzen dat het niet goed zit.
    Maar toch maak ik me een beetje zorgen... Zou het dan toch niet goed meer zitten?
    Afgelopen dinsdag bij de verloskundige geweest, wel een kloppend hartje gezien! Ze vertelde dat de "meeste" miskramen op de echo nu wel te zien waren, maar niets is natuurlijk zeker. Daar was ze ook duidelijk in.
    Vruchtje leek iets kleiner 1,1 cm , dus haar vermoede was dat ik iets korter zwanger leek dan we dachten..
    Kortom, ongerust....

2. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Bij mij was het zeanger zijn gevoel ook snel weer weg en zie banner. Gewoon een van de gelukkigen zonder kwalen. Ideaal dus. Zou me echt geen zorgen maken al is dat moeilijk. Ik vond het ook lastig hoor!

3. Magdelena

Magdelena Lid

13 feb 2013
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn om te horen.
    We kunnen indd alleen maar afwachten..
    Zo raar maar vanaf de echo en dus het zien van het kloppende hartje ben je zo bewust dat er iets leeft.
    Heb altijd gezegd als er een miskraam komt dan komt ie er nou eenmaal en dan is het gewoon niet goed en is Het beter dat het weg is, maar die onzekerheid ineens..... Wou dat ik zelf een echo apparaat had waarbij ok elke dag ff kon kijken, hihi

4. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb bij de zwangerschap van mijn dochtertje nooit kwaaltjes gehad (ja maagzuur later in de zwangerschap) En nu bij de 2e heb ik ook geen kwaaltjes. Ik snap je ongerustheid..maar je kunt beter blij zijn dat je 1 van de gelukkige bent die nergens last van heeft ;)

5. Magdelena

Magdelena Lid

13 feb 2013
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja is ook zo.. Maar het was wel tot 2dagen terug. Daar ligt nou net m'n ongerustheid eigelijk.. Dacht dat het pas na een week of 12 wat minder werd..

6. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Ik heb ook zeer weinig kwaaltjes gehad. In het begin wat bandenpijn en erg moe. Het verschilde ook van dag tot dag. Verder nergens last van gehad, maar had ook last van die onzekerheid.
    Gewoon lekker doordoen en vertrouwen op het kleintje in je buik.

7. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    bij mij wisselen de symptomen ook heel erg. de ene dag zo´n gevoelige borsten dat kijken bij wijze al zeer doet, volgende dag kan ik er prima op liggen. ene dag hele erge zuurbranden en niks lusten, volgende dat lijkt er niks meer aan de hand. heb soms ook een paar dagen achter elkaar weinig gevoelige borsten en dan ineens een hele week heel erg. ik twijfel ook elke keer, maar zoals je al zegt, je kan er toch niks aan doen

8. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Had ik ook in het begin meid, maar na een paar dagen kwamen de kwaaltjes weer lekker terug ;)

Misschien is het een id dat wanneer je 12 weken bent dat je een doppler aanschaft? :) Dan ben je ook wat geruster als je het hartje hoort. Geloof me het heeft mij enorm veel geholpen!

9. Magdelena

Magdelena Lid

13 feb 2013
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toch wel wat geruster nu ik jullie berichtjes hebt gelezen.. Bedankt!

10. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    ik had ook niks van kwaaltjes alleen moe...
    En heb nu toch echt een dochtertje.....
    Maar symptomen kunnen nog komen hoor,,,

11. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Snap je onzekerheid maar het wil inderdaad helemaal niks zeggen.
    Bij gingen de kwaaltjes ook af en aan.
    De ene dag verschillende kwaaltjes en dan weer een paar dagen niks.
    En nog steeds gewoon hartstikke zwanger ;)
    Gewoon echt er op vertrouwen dat het prima zit in je buik

12. Magdelena

Magdelena Lid

13 feb 2013
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    We wachten het gewoon rustig af! Hoop dat ik tot de gelukkige behoor wie gewoon geen kwaaltjes heeft:)

13. MeiNoNa

MeiNoNa Actief lid

30 mrt 2012
    135
    0
    0
    Directie-Secretaresse
    Overijssel
    #13 MeiNoNa, 11 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2013
    Ik vind dit toch wel fijn om te lezen!

Hier ook een ongeruste zwangere. Vandaag 7 weken en 2 dagen zwanger.. veel kwalen (gehad) en nu lijken ze veel minder of in ieder geval af te nemen. De ene dag vooral enorm vermoeid, bandenpijn, mijn borsten doen pijn als ik op mijn buik in bed lig, misselijk.. maar de andere dag ineens nergens last van. Het is bij mij al eens mis gegaan. Ik heb een missed abortion gehad van een tweeling in december 2011 en dit is de eerste keer sindsdien dat ik weer zwanger ben.. dus tja, die ongerustheid kan alleen een goede echo wegnemen denk ik.

Aankomende vrijdag hebben we de eerste echo.. Echt spannend! :)

14. Magdelena

Magdelena Lid

13 feb 2013
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou hopen dat het dan snel vrijdag voor je is! Eindelijk fijn eens kijken. Veel plezier vrijdag! En indd proberen jezelf niet te veel zorgen te maken.. Tja makkelijker gezegd dan gedaan he... :)

Deel Deze Pagina