eerste symptomen bij jou

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door TigerAngel7, 7 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Ik heb gister positief getest. En enigste wat ik heb is soms met vlagen een branderig gevoel in de borsten en krampjes. Maar dat wendde ik meer aan mijn aankomende NOD.

Verder nog niks maar we zijn nog niet zover.

2. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw

zo ben ik er namelijk ook achter gekomen dat ik zwanger bleek te zijn 3weken lang beetje grieperig en last van hoesten en keelpijn. na de 4e week werd het erger terwijl het juist minder moest zijn en ben na de huisarts geweest nadat ik alles opnoemde zei mijn dokter als eerste ben je niet zwanger. ik zei dat is een goeie geen idee moet pas volgende week ongi worden (30sep ging k na de dokter) en 3okt moest ik ongi worden. nadat er bactierele infectie bij me was geconstateerd ook een antibiotica mee gekregen wat ook mag bij prille zwangerschappen (deze heb ik altijd ook als ik niet zwanger zou zijn ivm allergie van de antibiotica en tegen deze kon ik wel) dus toen ik thuis was toch maar een test gedaan van de clearblue binnen 1 min was deze ook knalpositief

3. Ez24

Ez24 Lid

10 okt 2015
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vrijdag positieve test gehad :) zwanger van ons eerste kindje.

Mijn symptomen zijn soort van menstruatie buikpijn last van me onder rug en heel weinig en licht bloed verlies.

Hoop dat dit bij de zwangerschaps symptomen hoort. Ben ook beetje bang voor een teleurstelling.

Deel Deze Pagina