hoi de titel zegt het al. ik ben 's avonds misselijk en moet af en toe spugen 's morgens geen tot weinig last daarvan. daar komt bij dat mijn eetlust weg is. zijn er meer meiden die dat hebben. spinnekop
ik voelde me s avonds ook beroerder dan s morgens en had ook s avonds totaal geen zin in avondeten maar sinds een paar weekjes is dat weer voorbij
hier ook..maar ben er nog niet overuit of t bij mij nou een buikgriepje is of dat dit "de" misselijkheid van de zwangerschap is. vind t in ieder geval niet leuk.
Nou ik ben in het begin ook niet 's morgens maar juist 's avonds misselijk en aan het over geven geweest. 's ochtens had ik juist honger als ik mijn bed uitkwam. Je bent dus niet de enige hoor.
Bij mij begon de misselijkheid tegen de namiddag en hield aan tot 's avonds. Maar als ik iets zoets kon eten, was het ver over. 's Morgens nooit last van gehad (enkel bij de buikgriep, maar dat tel ik niet mee). Eetlust is sinds een paar weken ook serieus verbeterd. Want de eerste 12 weken had ik echt 's avonds geen zin in eten. En als ik iets at, moest ik wat cola kunnen drinken voor de vertering.
hoi, Ik las in mijn boek over zwanger zijn dat het vaak voorkomt dat vrouwen 's middags of 's avonds misselijk zijn en niet in de ochtend. Desondanks noemen ze het toch ochtendmisselijkheid. groetjes Brigitte
Hier ook! Het begint bij mij rond het avondeten. De geur van gebakken vlees alleen al.. Het houdt bij mij vaak aan tot het slapen gaan. Groente, fruit en droge lu crackers blijven redelijk binnen. De rest staat me ook gewoon niet aan. 's Ochtends en het begin van de middag kan ik alles eten. Totaal niet misselijk gewoon Oja, nog iets stoms. Ik kan mijn tong niet meer poetsen zonder te moeten spugen. Zo hebben we allemaal wat heh
Ik was de hele dag misselijk en dit heeft 13 weken geduurd. Iedere dag boven de pot en in totaal 8 kilo afgevallen in plaats van aangekomen de eerste weken. Gelukkig was het na de 13e week ineens over en ben ik alsnog 25 kilo aangekomen, haha.
Hier ook voornamelijk een avondkotser .. Sinds een week wordt het wel minder en mijn eetlust komt langzaam terug. Succes ermee!
Ik ben nooit echt misselijk geweest, maar had 's avonds wel de meeste 'last'. Mijn avondeten viel vaak verkeerd en ik voelde me moe en lamlendig . Maar dat is met 12 weken steeds minder geworden en nu voel ik me top......er komt dus verbetering