Die van 14dpo is wel echt donker! Vreemd waarom 15dpo weer licht is! Wanneer heb je getest gisteren? In de ochtend? Mijn testen liepen dit keer op, maar dat deden ze ook bij de zol.
M’n action test was super donker juist en was zelfde urine, zooo gek. Nu in de ochtend nemen de testen duidelijk af, heb wel echt buikpijn. Zou ook prima een normale miskraam kunnen zijn denk ik
Bruinverlies is trouwens omgezet naar echt helderrood. het is wsl toch een normale miskraam, gek hoe blij je daar mee kan zijn
Wat ontzettend naar, maar dat je daar blij mee bent dat herken ik volledig! Had ik afgelopen augustus ook... Veel sterkte meis! Ik duim mee voor een goede zwangerschap binnenkort!!
Na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was de vroege miskraam voor mij ook oprecht een opluchting. Tuurlijk ook verdrietig maar alles beter dan weer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en dat t ook een keer normaal verloopt als je eigenlijk al vooraf weet dat t niet goed is. Sterkte!
Dat snap ik, opluchting om een "gewone" miskraam ken ik zeker... Maar blijf wel alert. Bij twijfel zou ik toch morgen bellen, liever dat ze het met een echo bevestigen dan dat je iets mist. En sterkte, ik hoop dat je snel blijvend zwanger mag zijn!
@UmmK ik was nog op zoek naar dit onderwerp om te kijken hoe het met je gaat. Wat vreselijk verdrietig dit. Je had intuïtief wel het gevoel dat er wat mis was.
Ik heb 2x een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad in 2013 voor mijn 1e kindje en afgelopen maart onderweg naar een derde kindje. 15 februari op 15dpo een positieve test. Dat is mijn eerste symptoom bij mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap dan test ik pas laat positief. Testen liepen wel op. Maar bij ruim 6 weken nog steeds 2-3 op de clearblue. De test bleef dus hangen. Daarnaast ook veel buikpijn en bruinverlies. Bij 7 weken een lege baarmoeder op de echo.
Ik had vandaag mijn vk gesproken, we houden om de 2 dagen contact. Echo met 5,5 weken wilt ze nog wel doen. Dat de testen niet meer oplopen en ik denk zelfs al aflopen is alleen maar gunstig neem ik aan toch? Iig heel erg bedankt!
Zo lief! <3 Ik moet eerlijk bekennen dat ik mij heel opgelucht voel en er echt iets van mij af valt. Waar ik voornamelijk tegenop keek was het om de 2 dagen melden voor een echo en dat lijkt voor nu niet nodig
Inderdaad, aflopende testen is in dit geval gunstig... Slim om die echo nog wel te laten staan en fijn dat ze nog even contact met je houdt. Ik denk dat dit inderdaad als een gewone miskraam afloopt. Alsnog heel verdrietig... knuffel voor jou.
Even een vraagje nog, mijn testen zijn al een paar dagen negatief. Kan ik de bloeding als menstruatie tellen en dat m’n eisprong zo alweer komt? Of hoe gaat zoiets haha
Hallo ik was benieuwd hoe dit uiteindelijk afgelopen is... sowieso erg vervelend allemaal, maar had je gewoon een normale miskraam? Bij mij was dit namelijk een ander verhaal. Waren na 2 weken lang om de dag naar het ziekenhuis er vanuit gegaan dat het een normale miskraam was nadat er ook nooit wat gevonden is op een echo. Na 5 dagen moest ik naar het ziekenhuis, want bleek een buik bloeding te hebben. Was toch een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Hoe hebben ze dat kunnen missen? Nam het hcg af? En waarom moest jij 2 weken lang komen? Heftig joh dit was idd ‘gelukkig’ een vroege miskraam
"Gelukkig tussen de haakje indd" ik was ook heel "blij" dat het een gewone miskraam zou worden. Ze konden 2 weken lang niks vinden op de echo's. Mijn HCG verdubbelde telkens net niet dus liep wel wat traag op en daalde op het laatst terwijl ik ook al een week bloedverlies had. Ze zijn dus uit gegaan van een vroege miskraam. 5 dagen later begonnen weeën. Ik dacht dat het er allemaal gewoon bij hoorde. Eind van de ochtend ziekenhuis gebeld dat ik erge pijn aan 1 kant van me lichaam had. Ze lieten me om 16.00 pas komen voor controle!!! Hele dag mega veel pijn gehad om 16.00 zagen ze op de echo dat er veel bloed in mijn buik zat en nu zagen ze een bal van 3cm. Denk ik echt hoe kan je dat al die tijd nou gemist hebben. Toe met spoed geopereerd en eileider enzo verwijderd. Had dus de hele dag al pijn niet van een miskraam, maar van een buikbloeding die al de volledige dag bezig was. Werd om 7.30 namelijk al wakker van de pijn.