Eerste symptomen na de eisprong

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Renieta, 24 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maissae

Maissae Lid

16 okt 2009
    42
    1
    0
    Jeetje balen meid! :x
    Nieuw ronde nieuw kansen dan maar. Nu weet je tenminste waar je aan toe bent, al zit je er niet op te wachten. :(

Ik kan vandaag testen maar ik durf niet zal toch wel weer negatief zijn. Ik word gek van de onzekerheid.

2. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    #322 Ineke1983, 9 nov 2009
    Laatst bewerkt: 9 nov 2009
    Hoi dames, ik kwam toevallig hier terecht, maar wil me graag bij jullie aansluiten :)

Vorige week woensdag, de 4de november m'n eisprong en 2de IUI gehad... sinds gisteren heb ik steekjes in m'n onderbuik, echt heel laag en af en toe ongykrampjes, net of ik elk moment ongesteld kan worden!
    Ook al enkele dagen pijnlijk, dikke en harde boobs, vergeten wat ik wilde doen of zeggen, draaierig, na het eten misselijk!

Succes iedereen!

3. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Nou, hier toch ook nog altijd niks doorgezet.......... zucht.....
    Idd heeeel irritant die onzekerheid!!

Liefs

4. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Tja.. nog altijd niks.. afwachten nog altijd maar...

5. Maissae

Maissae Lid

16 okt 2009
    42
    1
    0
    Meen je niet, nog steeds niks? Hmm..

Hier gisteravond weer een negatieve zwangerschaptest. Vanochtend mega pijnelijke boobies bij het wakker worden, en misselijk bij het aankleden! Ik geef het op, ik maak mezelf gek. Ik ga nu gewoon wachten op de duivels, volgende maand weer een kans.

Mocht ik prompt toch verast worden, is het leuk en anders pech. :D

6. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    spannend dames,
    hoe istie nu bij jullie?

7. Zyta

Zyta Actief lid

16 sep 2008
    175
    0
    16
    Al die symptomen zeggen bij mij niks. Ik heb al een dag of 4 last van steekjes onder in mijn buik......heel de dag een zeurend gevoel (alsof ik blaasontsteking heb maar dat heb ik niet) En pijn aan mn borsten (lijkt op spierpijn) Maar ik weet zeker dat ik over een paar dagen weer de duivels zie. Namelijk.....hoe meer klachtjes.....hoe erger ik ongesteld word......dus ik weet wat mij te wachten staat haha. En TOCH......hoop ik dan stiekem op iets anders, ik trap er iedere maand WEER in haha.
    Maar ja klachten zijn bij iedereen anders.....

Demi wat raar dat het bij jou zo lang duurt......
    Maissae voor jou hetzelfde eigenlijk.......
    Jullie houden het wel echt spannend dames hihi SUCCES!!!

8. Maissae

Maissae Lid

16 okt 2009
    42
    1
    0
    Ik heb het nu opgegeven, ik wacht gewoon op de rode duivels ben het zat. Zo vaak op een roze wolk gezet en er weer keihard vanaf gekletterd. Heb nu zoiets van: ik zie het wel!:$

9. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Maissae en Demi:pff jullie houden het wel erg spannend.. is wel erg om zo lang in de zenuwen te moeten zitten... ik duim nog steeds voor jullie.

@ ineke: spannend hoor.. maar kunnen die kwaaltjes niet komen door de pregnyl die je hebt gespoten (tenminste hier heb ik over gelezen dat dat kan)
    Hoeveel pregnyl heb jij gespoten?
    Ik mag vrijdag voor mijn 1e IUI met 10000 pregnyl (op woensdag spuiten)... erg spannen ook... hoop dat vrijdag de 13e mij geluk gaat brengen

10. Zyta

Zyta Actief lid

16 sep 2008
    175
    0
    16

Haha zo stoer doe ik ook altijd, maar in m'n achterhoofd hou ik toch die hoop (terwijl 't helemaal niet kan!). Maar als jij dat kunt is knap van je :)....ook wel wat rustgevender denk ik.

11. Zyta

Zyta Actief lid

16 sep 2008
    175
    0
    16
    Zul je zien dat vrijdag de 13e JUIST geluk brengt :D
    Succes!!

12. Maissae

Maissae Lid

16 okt 2009
    42
    1
    0
    Klopt wat je zegt. Betrapte mezelf er net op dat ik alweer zat te googlen op een mogelijk zwangerschapsymptoon wat ik voel. :xZaterdag zat ik echt zwaar in een dip, maar nu kan ik die negatieve testen wel beter relativeren. Alhoewel het natuurlijk altijd een klap in me gezicht is.

Ben benieuwd of er al wat nieuws is bij Demi ondertussen...

*Zucht*

13. Maissae

Maissae Lid

16 okt 2009
    42
    1
    0
    Ik hoop het ook voor je! Spannend.

14. Zyta

Zyta Actief lid

16 sep 2008
    175
    0
    16
    Haha zie je wel.....ik kon het al bijna niet geloven :p
    Ja Google is niet goed voor ons.....en deze site eigenlijk ook niet ;)

15. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hoi, ik heb Pregnyl 5000 (2 apules wel) gespoten op dinsdagmorgend dus precies 1 week geleden...
    Voel nog altijd hetzelfde, maar minder duizelig...
    Heb inderdaad ook gelezen dat je van de Pregnyl bijwerkingen kan krijgen die lijken op zwsymptomen :( het zal nog even afwachten worden vrees ik...

Heel veel geluk vrijdag en ik ben ervan overtuigd dat een vrijdag 13 geluk brengt! dan zijn mijn ouders getrouwd en ze zijn al 27 jaar erg gelukkig samen :)
    Succes!

En ook veel succes aan de andere dames hier!

16. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Hello dames! En nieuwe dames, welkom!!!! :)

Hier nog altijd helemaal nietssss... Vandaag wel weer wat meer witte afscheiding, en heel erg pijn onder in mn buik.. alsof ik mn plas te lang heb opgehouden. Als ik dat nu overigens doe, is de pijn ook niet mis! Beetje last van opgezette onderbuik en pijntjes dus, maar ja.. sinds dit hele gebeuren dus ook last van obstipatie, dus dat kan het ook zijn.. hoewel ik t meestal wel voel als het mn darmen zijn..

Ik blijf me aan mn voornemen houden.. sinds zondagochtend niet meer getest en ga ik ook echt vrijag ofzo pas weer doen.. mocht het dan weer negatief zijn en nog altijd geen :x ben ik maandag 2 weken overtijd en kan ik eindelijk terecht bij de huisarts!!!

Renieta hoe is het met jou? Hoe was het in het ziekenhuis??

Liefs

17. Zyta

Zyta Actief lid

16 sep 2008
    175
    0
    16
    Hmz Demi.....ik heb PRECIES hetzelfde als jij. Weet helemaal waar je het over hebt haha. Alleen ben ik niet overtijd. Apart ;)
    Ben benieuwd....

18. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Ja, je kan er niks mee.. als ik dingen hier lees van meiden die zwanger waren, komt heel veel overeen.. Maar ook andere meiden die overtijd waren maar niet zwanger hadden dit soort klachtjes... ;)
    Ik ben nu dus 9 dagen overtijd.. maar het opvallendst was het voor mij eigenlijk een week voor mn NOD.. hele week ongi pijnen, veel witverlies, misselijk, druizelig.. en de 3 dagen voor en op mn NOD echt gevoel dat ik ong ging worden, alleen kwam er niks. Sinds ik overtijd ben heb ik minder duidelijke kwaaltjes.. maar vreemd blijft het allemaal wel! Gelukkig heb ik de laatste paar dagen wat meer rust in mn koppie, want vorige week was ik er echt elke minuut vd dag mee bezig!!

Hoop voor jou uiteraard dat je mooi positief test op je NOD!!!

19. Zyta

Zyta Actief lid

16 sep 2008
    175
    0
    16
    Nou ik weet eigenlijk zeker dat ik mezelf weer voor de gek houd. Waarom ik daar zo zeker van ben weet ik niet, ma goed.
    Ik heb al vanaf en dag of 8 vóór NOD kwaaltjes. En als dat voortaan iedere maand zo is dan ben er mooi klaar mee haha. Ik hoef gelukkig nog maar een paar daagjes te wachten voordat ik meer weet....jij ook trouwens ;)
    Ik hou je in de gaten.....succes :)

20. Maissae

Maissae Lid

16 okt 2009
    42
    1
    0
    Nou dames net tijdens het sporten kreeg ik gigantische buikkrampen echt zware ongikrampen. Ik heb abrupt gestopt met sporten ging even zitten werd misselijk van de pijn. In de auto werd het minder. Thuis aangekomen direct naar de badkamer gesneld en inderdaad bij het afvegen (sorry voor de details) wat bruinige slijm. Heb een inlegkruisje ingedaan. Pas als het doorbreekt ga ik aan de tampons.

Heb nu lichte ongi krampen zo nu en dan maar nog geen bloedverlies. Ga steeds checken of het al is doorgebroken maar zal vanacht wel gebeuren denk ik. :( Echt niet grappig dit.

Aan de ene kant opgelucht dat ik geen megalange cyclus heb en aan de ene kant heb ik nog een beetje hoop. Slaat nergens op maar ja.

Deel Deze Pagina