Eerste symptomen na de eisprong

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Renieta, 24 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

hey

ben je zeker dat je niet meer zwanger bent?
    want als je half van je cyclus nu al kwaaltjes hebt zou je toen ongeveer 6 weken zijn en dan hebben de meeste mensen het beginnen van de kwaaltjes
    je zei dat je toen stopte met pil als je dan daarna terug gaat beginnen is de kans klein dat je dan veilig vrijt ondanks de pil,
    het feit dat jullie nu beiden aan kinderen denkt (soms schud iets je droom wakker zodat die sneller werkelijk wordt)
    idd als je studeerd is niet zohandig maar als je gaat werken heb je ook niet veel tijd na je werk en als je dan nog eens meerdere kids hebt dus zou zeggen laats tudie je niet afschrikken als dit iets is wat jullei beiden willen anderszijds jij weet beste wat je aankan of niet he meid
    snap zeker jou gevoelens hierover
    er bestaan al testen die 5 dagen voor nods kunnen getest worden mss kan je zo al eentje halen dan heb je toch al sneller een idee he

veel succes

liefst

2. weegschaaltje

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    belgie(kempen)

hey,

zou morgen nog eens testje aan gooien
    welke heb je gebruikt sommige staan daarbij bekend .

liefst

3. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    hoi meiden, mijn temp was vandaag iets omlaag gegaan (normaal 36.6/7 sochtends en vanmorgen 36.5...
    vorige maand werd ik toen ongi... hopelijk blijft ie uit :(

4. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    oww dat is heel erg balen meid :):)

hopelijk ben je alsnog zwanger!!

5. Srjj

Srjj Lid

12 okt 2009
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Weegschaaltje: ik heb het vruchtje gevonden en heb zo hevig gebloed en dingen verloren waar ik geen weet van had dat het kon (sorry :p), dat er eigenlijk onmogelijk iets achtergebleven kan zijn.. Vorige keer merkte ik het eigenlijk ook heel vroeg herinner ik me, 8 september hadden we het ongelukje, het weekend daar op ging ik naar een festival (Appelpop) en eigenlijk vlak daarna begonnen de klachten.. Al had ik het toen niet meteen door ;)

En 5 dagen van te voren testen doe ik eigenlijk liever niet, omdat ik de vorige keer met 3,5 week zwanger nog een negatief resultaat had met de CB digi.. Die toch bekend staan om de gevoeligheid.. Ben daarom eigenlijk ook bang dat het aan m'n hCG gehalte ligt.. Ik ga maandag even bij het KV 2 voor 5 halen en dan dinsdag testen (2 dagen voor nod) en zo nodig vrijdag nog eens..

En ik weet niet of ik het trek om m'n (universitaire) studie te combineren met een kindje. Ik denk wel dat ik het kan, maar handig is het niet. We hebben dan geen 2 inkomens om een hypotheek te betalen. Daarbij is onze leefsituatie niet zo handig, aangezien mijn vriend in België (tussen Leuven en Brussel, dus geen grensgebied) woont en werkt, en ik in NL studeer. Het schijnt nauwelijks mogelijk te zijn om naar een andere universiteit over te stappen, daarbij hou ik helemaal niet van België (sorry ;) Antwerpen en noordelijker is stukken beter maar zuidelijker is de mentaliteit van mensen gewoon zo anders, om niet te spreken over hoe je als NLer in België soms behandeld wordt).
    Maar m'n vriend kan natuurlijk zijn baan niet opgeven op het moment dat ik nu zwanger blijk zijn, hij is dan ook nog de enige bron van inkomsten. In de toekomst gaan we waarschijnlijk in Essen of in de Kempen wonen, tegen de grens aan, maar voor nu dus eigenlijk geen optie. Om een rationeel besluit tot kinderen te nemen, moet de situatie er toch anders uit zien dan nu. Ondanks dat we niet samen wonen, ben ik er alweer 3,5 jaar elk weekend, elke vakantie (dus soms 3 maanden), en ik zie heb absoluut als vader van m'n kinderen. Als ik nu zwanger blijk, ga ik dolblij zijn, zien dat ik dit college jaar nog afmaak, en dan toch helemaal bij vriendlief intrekken (tegen die tijd sowieso een koophuis als het goed is).. Maar er moet dus veel veranderen dan..

Om terug ontopic te gaan:
    Vannacht raar geslapen, vanaf 3u elk uur wakker geworden.. Vanaf het wakker worden weer misselijk en het gevoel dat m'n temperatuur iets verhoogd was (heb hier geen temp dus niet kunnen meten).
    Gisteravond was ik even 20 minuutjes in slaap gevallen en daarna voelde ik me een stuk beter, maar zonder dat ik dat zei zegt m'n vriend ineens: 'amai, je ziet er een stuk beter uit nu, je hebt terug kleur in je gezicht'. En zo zei m'n moeder gister een week geleden dat ik er zo moe uit zag (had toch 11u geslapen :p) en een vriendin zei maandag ook dat ik erg bleekjes zag..
    Straks ben ik gewoon ziek aan het worden :p Dat is ook zo stom, alles kan ook ergens anders vandaan komen, je hoopt alleen dat het niet zo is..

@ Drie.. Wat rot zeg :( Na al die keren natuurlijk ook de gebruiksaanwijzing niet meer ingezien.. Maar tis niet dat je daarom niet zwanger kan zijn he :)

6. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    dames hebben jullie hier ook ervaring mee?
    normaal heb ik na mijn eitje altijd pijnlijke borsten. al maanden aan een stuk.
    nu deze maand helemaal niet
    en mijn ovutesten blijven donker (net niet positief) en normaal worden deze super licht na mijn eitje.
    eitje is zaterdag geweest.

7. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    meiden snik snik,

temp naar omlaag...
    vanmorgen 1 keer bruin afgeveegd...
    moet mijn ms nog helemaal niet krijgen...

wat moet ik hiermee ???

8. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    nu zag ik net dat ik rozeverlies heb :-s
    ik zit 5 dagen na mijn eitje en 8 dagen voor NOD.
    had gisterenavond wat zeurende pijn in de onderbuik en daarstraks enkele fikse steken links in de onderbuik.

innesteling?

9. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    Hitchke hoeveel dagen zit je na je ei?

10. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    effe je kaartje bekeken, zou het misschien een innestelingsdipje kunnen zijn?

11. weegschaaltje

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    belgie(kempen)

hey

die teste blijft bijmij nu na 7 dagen ook positief :p
    wie weet is de kans er;)
    mijn eistje was donderdag ;):p
    ben ook eens benieuwd wat dat juist inhoud vele zeggen dat het positief blijft als blijf kleuren andere zeggen dta normaal is nu ja 7 dagen al hmmm beetje raar maar afwachten geblazen ;)

liefst

12. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    laten we het hopen voor ons allebei mamabo, eindelijk een lotgenoot gevonden, ik word helemaal gek hé vandaag !

13. weegschaaltje

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    belgie(kempen)

hey

zou idd ook denken eerder innestelingdipje
    en dat bruinverlies kan ook teken ervan zijn
    hoe is het anders voor de nods heb jij dat dan ook?
    of is alles nu anders
    nu ik duim voor jou dat innesteling is ,hou ons zekers op de hoogte

liefst

14. weegschaaltje

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    belgie(kempen)

hey

zou beste wel eens kunnen is veel te vroeg voor nods;)
    dat roos verlies heb ik bij afvegen ook gehad denk nu 2 dagen terug
    ook zeurend gevoel onderbuik en steken ook als ik nies of plotsebeweging doe trekkend gevoel
    borsten pijnlijk als ik erop lig
    dus maar afwachten tot volgende week ik;)

liefts

15. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    het is dan weer heel anders dan de vorige twee zwangerschappen maar je weet nooit he.

het is weer lekker raar deze maand hehe

16. weegschaaltje

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    belgie(kempen)

hehe

ja hier ist ook weer raar :D
    de onzekerheid is weer begonnen:p

liefst

17. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    lijkt op innesteling!
    hoop het voor je!

18. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    thanks meiden
    ik duim mee voor iedereen

19. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Mijn nieuwste lijstje ,haha....

-dinsdag 1.5 uur ongi pijn gehad,dacht echt dat het in alle hevigheid zou beginnen,maar tot op heden niets.
    verder-

-MOE!!! wow...
    -S avonds lijkt er wel een band om mijn buik heen te zitten
    -steekjes in de lies
    -veel afscheiding,loopt er soms uit
    -witte puntjes op tepels.Tepelhof ziet er normaal uit.
    -kleine krampjes in mijn buik
    -lichte vlaagjes van ongi gevoel
    -Baarmoeder hals zit om een soort hoek en best hoog....Ik zit niet aan de mond tijdens het voelen dus dat weet ik niet.

Nog 5 dagen wachten....Al denk ik dat het niet gelukt is deze maand...Maar dan ken ik in elk geval mijn symptomen na ei!

20. weegschaaltje

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    belgie(kempen)

hey,

klinkt heel positief ;)
    witte vloed heb ik nu sins vandaag ook,de andere sympthonen heb ik vandaag hier al bij gezet;)
    duimen dat de nods weg blijven he meid

liefst

Deel Deze Pagina