Eerste symptomen na de eisprong

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Renieta, 24 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Net een ovulatietest gedaan, want las dat iemand daar iets over vertelde,...
    Er kwam een super positieve test uit, de streep kon niet donkerder, maar mijn eisprong moet allang geweest zijn,....Een zwangerschapstest daarna gedaan, maar dat was negatief,...logisch want kan volgende week maandag pas testen (wat duurt dat wachten lang he!)
    Kan dat iets betekenen dat die ovulatietest zo positief was,...heb nog nooit een positieve test gehad.....

Groetjessss Ber

2. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    spannend Berretje

hier is het rozeverlies gestopt en ook vanbinnen is het schoon.
    nog 5 dagen pffff

3. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

hey,

ik heb ook al meer dan 10 dagen dikke positieve ovu test
    heb eergisteren zwangerschap test gedaan en lichte streep maar ik wacht tot morgen of woensdag om nog eens te testen
    je leest verschillende sites waaropd dit wijst op zwangershap
    ik wist heel goed en voelde ook goed dat ik eisprong gehad heb die test was toen ook super posi en temp was dag later flink gestegen
    en nu nog steeds 11 dagen later dik posi ;)

liefst

4. weegschaaltje

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    belgie(kempen)

hey

een heel goed teken toch :D

liefst

5. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ja eigenlijk wel een goed teken hihi
    hoop het zo
    maar mijn ovutesten zijn nimeer positief, kan dat dan nog?
    ik weet wel dat ik altijd maar heeeeeel licht positief test bij een zwangerschap.

6. maaike3

maaike3 Bekend lid

31 aug 2009
    772
    255
    63
    hoi meiden
    ik ben ff helemaal ik de war!
    ik voel me heel duizelig en heb net gegeten en heb een weeig gevoel
    normaal heb ik na me ei altijd zere borsten nu pas een beetje sinds gisteren
    ik ben ook opgeblazen
    en moet als ik wat eet of drink ff boeren
    nu weet ik niet of ik dat altijd heb
    maar nu deed ik net een test kv2voor neg.
    maar ik las dat vele al 4 dgn voor nod al posi testen
    aaa dat afwachten maar voel me zo lichtjes in me hoofd en al bijna vanaf vrijdag elke dag pijn in me kop

7. weegschaaltje

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    belgie(kempen)

hey

ja zeker kan je alsnog zwanger zijn hoor;)
    dat scheeld bij iedereen anders
    maar heeft niets te maken of je ovu niet nega is of posi
    blijft
    trouwens zijn meer mensen die zwanger zijn als hun ovu nega is dan posi:) dus je heb nog hoop genoeg;)

liefst

8. weegschaaltje

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    belgie(kempen)

hey meid

klopt idd vele teste posi voor hun nods,maar vele testen ook na hun nods ,dat scheeld bij iedereen beetje ook elke zwanerschap is anders
    heeft ook niet veel te maken of je kwaaltjes hebt vele hebben na hun ei al kwaaltjes en testen week na nods pas posi;)
    wat jij beschrijft lees ik vaak hebben andere forum ervaren als zwanger zijn,maar denk dat je best (omdat je nu nega teste) over twee a drie dagen nog eens testje doet normaal stijgd hcg om de twee dagen dubbel dus mss krijg je dan een lichte streep
    zou je niet te veel zorgen maken jou lichaam zal jou optijd tekens geven ;) wacht nog even af en doe woensdag ofzo testje weer

liefst

9. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Thanx meiden,...
    We gaan gewoon snel testen,...maandag is de dag,...en die van jullie al iets eerder zie ik,..dus ik hou het in de gaten en hou ons op de hoogte he...

Groetjes succes!!!

10. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Ook ik heb allerlei kwalen.

- Moe
    - ogeblazen gevoel
    - pijnlijke borsten
    - veel boeren
    - en gewoon een happy gevoel hahah

Heb zojuist een testje gedaan en na lang turen zag ik wel een tweede streepje (kan heel goed een indrooglijntje zijn hoor) maar het geeft toch wel moed. Denk eigenlijk dat ik nog te vroeg ben met testen maar voel me gewoon anders.....

11. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Pas een week na nod symptomen:
    Veel hoofdpijn, boeren, weeig en misselijk gevoel!

12. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Ohhh Jessie, spannend hoor,...Gewoon nog een keer testen over een paar dagen,...maar het wachten is moeilijk he!
    Jij over 4 dagen testen, ik over 7 dagen....
    Is dit jullie eerste kindje? Voor ons wel...!
    Ik voel mij ook raar,..misselijk maar niet overgeven, steken in mijn maag en steeds honger,...maar geen zere borsten en dergelijke...
    Kan pas over 7 dagen testen, maar kan gewoon niet wachten.....

13. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Is de NOD de dag dat je officieel weer ongesteld moet worden?? Sorry hoor, allemaal vrij nieuw voor mij en sinds vandaag pas op dit forum....

Groetjes Ber

14. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Hey Berretje,

Ja de NOD is de niet ongesteldheids dag dus de dag dat je ongesteld moet worden.
    Ja het is erg spannend allemaal. Eigenlijk kan ik pas officieel testen op 5 december dus hopelijk is sinterklaas erg gul dit jaar hahaah... Het is ons eerste kindje en zijn nu 6 maanden bezig voor het eggie... heel spannend allemaal. Geduld is zowieso al niet mijn grootse pluspunt dus vind het heel moeilijk om mezelf te bedwingen hihi...

Voor jou is het ook spannend zeg! Zijn jullie net gestopt met de pil oid?

15. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hai Jessie,
    Ik ben weer wat wijzer wat betreft NOD ;)
    Ik hoop zeker voor jou dat Sinterklaas een leuk kado voor jullie in petto heeft...! spannend he allemaal,...
    En ik ben precies hetzelfde,.. ik ben zo ongeduldig als wat, en nu moet ik wachten tot volgende week maandag! Nog 1 hele week:x hahaha
    Maar omdat ik mijzelf nu zo anders voel, vraag ik mij toch af wat het is,..wel zwanger of niet...
    De ovulatietest is megaaaa positief, maar ik ga er niet vanuit dat ik een zeer late eisprong heb,..voor de zekerheid toch mijn vriend maar even aan zijn haren trekken vanavond, en nog even oefenen;)
    En dan over 2 dagen nog maar eens een ovtestje doen. Als dat ook weer positief is, dan ga ik zeker snel voor de zwangerschapstest.
    Ik heb ze besteld bij Matcare, die komen morgen binnen als het goed is. Schijnt dat je die al 6 dagen voor de nod kunt gebruiken...dus ben benieuwd!
    Voor ons ook eerste kindje, en nu 3 maanden bezig, dus nog heel pril allemaal, maar wil zo graag dat het raak is, ik kan zo slecht tegen wachten....
    hou je mij op de hoogte?

Groetjes Ber

16. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Tuurlijk hou ik je op de hoogte... tis allemaal nieuw en spannend!! Hopelijk kan ik nou gewoon wachten tot zaterdag..... hopelijk is het raak... voel me gewoon anders....Ovulatietesten heb ik vorige maand geprobeerd maar daar werd ik niet veel wijzer van... heb zowieso het geluk dat ik mijn eisprong wel voel. Hopelijk is het voor ons beiden raak...
    I'll keep you posted!!

17. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Ja super! ook ik zal jou op de hoogte houden....!
    Zie dat je in Rotterdam woont,..ik woon nu samen met mijn vriend, in zijn huis en dat is niet ver van rotterdam. Shop er regelmatig.. En als ik ooit zwanger ben shop ik nog meer...Babykleding! hahaha

Groetjesssss

18. weegschaaltje

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    belgie(kempen)
    heykes

klinkt positief;)
    nu een indrooglijntje is zoals je met een pen een lijntje trekt
    mss heb je hier iets aan
    ik duim voor jou

liefst

19. vlinder1978

26 nov 2009
    36
    0
    0
    Hoi meiden,

Leuk om al jullie symptonen te lezen. en dan vergelijken o dat he ik ook,

Ik heb sinds ruim een week een heel blij gevoel in mijn buik. zo een vlinder gevoel.
    Met vlagen krijg ik zweethanden en voel me even duizelig.
    Een heel vol gevoel dan even een diepe zucht en is het even weg.
    Stekjes in mijn lies en een soort van plopjes in mijn buik.
    Ik droom heel realistisch echt dat ik in de ochtend even moeten nadenken en o ja dat was een droom ahahaha ( want in mijn droom had ik een positieve test en een baby al )
    Ik heb vanochtend met de predictor getest maar die bleef wit. Als je heel goed ging kijken en je bleef maar kijken zag je iets kleur in het andere vakje maar dat kan ook een waanbeeld zijn ahha
    O help wie herkend deze symptonen ???
    Heb 8 jaar een mirena spiraal gehad en nu denk ik soms van o jee doet mijn lichaam het nog wel.. maar ik heb nu een heel appart gevoel en voel me anders dan anders.

Succes allemaal met testen en voor de gene die een positieve test hadden .. gefeliciteerd!!!

20. Srjj

Srjj Lid

12 okt 2009
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    #580 Srjj, 1 dec 2009
    Laatst bewerkt: 1 dec 2009
    Dromen heb ik de afgelopen dagen ook heel levendig, en ik onthou ze als ik wakker word, heb ik niet zo vaak :)

Had gister ineens hele lichte ontlasting, bijna grijs :$:(.. Schrok er best wel van, dacht even dat alle symptomen (moeheid, misselijk, etc.) een andere oorzaak hadden (lever of galblaas).. Maar omdat ik nogal bleek zie de laatste tijd wellicht bloedarmoede (dat heb ik sowieso nogal snel).. Vanmorgen was de kleur weer ok iig, dat was wel een opluchting.. Maar nog altijd ongi pijn, ook met steken trouwens, soms doet t echt zeer, en misselijk.. Dus we wachten af.. Ga vrijdagochtend testen..

Deel Deze Pagina