Hellaaaas ben gister ong geworden. Dacht het echt dat het gelukt was. Maja, met volle moed de volgende ronde in.
haha ik shop me ook helemaal zuur.... heb al een kinderwagen, boxkleed, rompertjes hahaha kan het niet laten. KOmt ook omdat wij alles van het merk Koeka willen hebben, en dit via marktplaats nog wel goedkoop op de kop kan tikken. Het was gisteren geen pennenstreep, gewoon een dikke streep die zichtbaar was na lang turen hahaha.... Vannacht ontzettend last van mijn borsten gehad, kon er niet eens op liggen en met traplopen enz.. ook erg pijnlijk hihi... Hoe gaat het vandaag met jullie?
ik denk dat het hier raak is gisteren een ovutest gedaan en die was wit, vandaag eentje gedaan en die is knal positief.
Jeetje al van alles gekocht, doe je goed! Ik heb nog niks gekocht hoor, eerst zwanger zijn....spannend hoor.... Ik werd vanmorgen wakker en had nergens last van, maar later op de ochtend kreeg ik weer dat honger gevoel en ik heb gewoon ontbeten, ik kan normaal echt dagen zonder eten,...toen heb ik om 11 uur wat gegeten en om 12 uur een appel, en om 14 uur lunch... nu heb ik alweer trek,...dat kan toch niet normaal zijn,...? Heb trouwen sook weer pijn in mijn buik,...rare buikpijn, niet alsof ik ongesteld moet worden en niet alsof je diaree hebt ofzo (sorry voor de woordkeuze, maar het is nou eenmaal zo) Kan maandag pas testen,...ben zo benieuwd! Ben nu lekker thuis vanuit mijn werk en ga lekker even bankhangen en weinig doen,...zou wel kunnen slapen nou ladies we keep in touch!
Hoe bedoel je dat precies? gisteren wit en vandaag positief bedoel je streepje? Dussss je zou zwanger kunnen zijn?? anneer mag je voor het echie testen?? ik gisteren dikke streep in ovurest en msschien morgen nog maar eens 1 proberen?? wil al zwtesten, maar heeft nog geen nut,...verdorrie, ik kan niet wachten....
Heh wat jammer zeg....! nou hou de moed erin....wij weten ook nog niks, dus misschien ook wel ongi volgende week,...en dan gaan wij het ook weer proberen... We houden elkaar in de gaten ok,....leuk zo een forum!!!
Hi Kimsley! Ik heb denk een beetje hetzelfde als jou,..ook zo een raar gevoel en toch niet weten wat het is,...! ik mag maandag gaan testen, dus ben benieuwd....Ik ben 14 jaar aan de pil geweest, dus ook altijd weer de vraag of je lichaam snel weer de oude is... Succes meis! hou je ons op de hoogte???
Hallo meiden, Ook hier eentje die aan het afwachten is. Nog een nachtje slapen en dan is mijn NOD, maaar... voel nog niets van aankomende klachten. Ben vandaag wel snotverkouden geworden en heb nu een stevige hoofdpijn, maar dat komt omdat mijn hoofd vol zit met .... en niet van mij NOD. Spannend hoor, de vorige keer voelde ik ook niets... Helaas is dat niets geworden. x
gisteren stond er maar 1 lijntje, misschien heel licht een tweede. vandaag zijn beide lijntjes even donker en lijkt de teststreep zelfs wat donkerder.
Nu 1 week verder,lijkt het errop dat mijn symptomen toch van een zwangerschap zijn! Ik heb een lichte 2e streep!!! Gisteren superlicht vandaag ietsiepietsie donkerder.....
Oh Super spannend zeg! Ik hoop het voor je meis...Denk dat het wel raak is als ik zo je verhaal lees,...Hou je ons op de hoogte?? Groetjes
En Jessie...Al een 2de test gedaan?? Ben zo benieuwd....!! Ik voel mij momenteel heel goed, nergens last meer van,... Voel mij buik niet steken, niet misselijk, geen honger gevoel....echt zo raar. Wordt hier ook zo onzeker van! Had gehoopt dat ik echt zwanger ben,...en voelde mij ook zo raar, alleen nu dus nergens last meer van.... Wil het zoooo graag!!! hahaha Nou ja, moet toch nog wachten tot maandag om te testen, maar denk dat ik gewoon ongesteld ga worden,...Wat een spannende dagen man! jakkieeeee
Weer een super positieve ovutest zojuist....terwijl mijn eisprong allang geweest moet zijn,....al 3 dagen positief....Vaaaaaaaag
Hey Berretje! Een ovutest kan ook postief zijn als je zwanger bent!! Ik ga voor je duimen... heb vandaag ook nog een testje gedaan maar kon er helaas met de beste wil geen 2de streepje op zien . Heb gisteren en vandaag wel mijn temp opgemeten en deze is wel aan de hoge kant 37.3 terwijl ik normaal 36.8 heb. Ik voel me verder ook goed, last van mijn borsten en een erg rommelende buik hahah... ben toch bang dat het deze maand weer niet gelukt is. Pff wordt er een beetje moedeloos van.... Ik weet dat ik helemaal gezond ben (heb pas nog een inwendig onderzoek gehad bij de gyn) dus daar zou het niet aan kunnen liggen... We gaan gewoon verder en hopelijk wordt het ons gegund!
Hai Jessie, Temperaturen doe ik niet,...zou ook niet eens weten hoe dat moet,..En misschien toch zwanger ivm ovutesten,..ik weet niet. Ik voelde mij wel raar, maar vandaag weer een goede dag...Ik wil het wel zo graag, maar denk nu toch dat het niet zo is... Morgen eens een test proberen die je 6 dagen van te voren kunt gebruiken,..Wil graag testen, maar toch stiekem durf ik het ook niet...wil niet teleurgesteld worden,... en jij, gewoon hoop houden..Je kunt over 2 dagen officieel testen, gewoon dan weer even doen,...Je voelt je niet voor niets anders...dus hou even hoop nog....Moet ik ook doen, want ik officieel maandag pas testen... Ben zoooooo benieuwd hahahah Nou meis, we houden contact!
hey! Jeetje wat jammer zeg...! Nou gewoon weer druk oefenen,...ooit komt het goed, echt! Succes meis! Groetjes Ber
En weegschaaltje hoe zit het met jou? Ik ben super benieuwd!! En aan al diegene zwanger zijn PROFICIAT! Aan al diegene nog afwachten toy toy!! Ik duim mee met jullie! Mijn NOD was voorbija zondag, nog steeds niet ongesteld, ik voel af en toe wel buikpijn alsof mijn maandstonden doorkomen, maar dat had ik ook de voorbij 2 zwangerschappen, dus het kan nog steeds... Zou een verrassing zijn en niet echt gepland, maar natuurlijk zou ik er wel blij mee zijn... Liever niet, slechte timing, maar als het zo is, zal ik ook weer apetrots zijn op dat kleine wondertje Véél succes allemaal dames, ik blijf meelezen !