Weegschaaltje...Jij had toch ook elke keer positieve ovitesten,...welk merk waren die testen?? Thanxie
hey als je je urine 6 uur kan inhouden is het net zelfde als ochtend bij mij wa ook toen ik 4 uur ophield liefst
hey die steken kunnen ook zijn toen van de innesteling zou zegge doe eens tesje ben zelf ook nieuwsgierig nu liefst
Ik kon het ook niet meer houden,...getest...en niks,..helemaal niks te zien..Gewoon wit,...oftewel...nog steeds niet. Ga er nu maar vanuit dat ik gewoon vandaag of morgen ongi wordt....
Trouwens bedankt voor jullie berichtjes,..fijn om het er toch deels anoniem met meiden erover te kunnen hebben...!
hoihoi ik moet geloof ik 14 december ongesteld worden, heb er niet veel verstand van omdat ik altijd e pil gebruikte.. maar wel steeds 1e ronde na stoppen zwanger geraakt.. nu ben ik vorige week naar de dokter gegaan omdat ik heel veel pijn had aan de rechter maar vooral linkeronderbuik.. moest gaan bloedprikken en ze zagen wel een lichte ontsteking,, nu zegt mn dokter dat het ook geirriteerd kan zijn omdat ik misschien zwanger ben? ik heb dat niet eerder gehad eigenlijk.. heb wel last van pijnlijke tepels en ook wat witte afscheiding, dat zijn toch tekenen van zwangerschap? ben het al helemaal vergeten, mn jongste is alweer 6 en oudste bijna 10. ben 16 november ongesteld geworden dus weet iemand wanneer ik het meot worden? ?
Hi Ladies, Even een update....2 dagen overtijd en niks te bekennen van ongi, wel onwijze ongipijnen,...En alleen maar negatieve testen...Dus ik weet niet wat ik nu moet denken,..Misschien over een paar dagen ongesteld,...of misschien toch zwanger...? Ik hou jullie op de hoogte ok! -xx-
Berretje, spannend meid! Heb hier geloof ik 1 x eerder gepost, maar lees wel mee ! Hoop dat je zwanger bent! Ik heb morgen mijn NOD, vanmorgen nog een keurig hoge temp... Ik kan het daar altijd wel aan af lezen of ik ongie ga worden of niet... Hoop dus op een hoge temp morgen ... Nog geen krampjes enzo... Herken je spannende gevoel enorm en wilde je heel veel sterkte wensen! Duim voor je! En mamavanbo, hoe is het met jou???? Voor de rest van de meiden hier: ook sterkte! Kaarsje voor ons allemaal!!! XX JuulZ
hey hoe gaat het hier met iedereen? hier eigenlijk niet zo best sins gisteren verlies ik veel helderbloed wel zonder buikpijnen zitten ook stoltjes bij ik lees veel dat bij sommige toch goed komt en dan lees ik bij andere dat toch beginnende miskraam is ik bel sewens gyni en vraag of ik vandaag mag langst komen heb aleen veel liespijnen het bloeden is begonnen vanaf ik gedaan had met werken heb wel veel moeten tillen mss een reden maar ook test gedaan en die wordt eigenlijk ook niet donkerder dan vorige week hoop zo dat het gewoon niets is maar binnenin vloeld niet lekker hou jullie wel op de hoogte liefst
Hai weegschaaltje,.. Dat is idd niet fijn,..maar maak je neit te druk, hoe moeilijk dat ook is,,...want je druk maken is al helemaal niet goed.... Meis ik duim voor je...ga jij vandaag mar even langs de gyni of dokter ofzo...al is het maar om jezelf gerust te stellen. Ik denk aan je vandaag en hou ons op de hoote,ik lees het vanavond weer na werk! -xx-
hai Juulzon, super spannend!! hoop dat ik niet ongi wordt deze week.... En voor jou ook spannend..! hoop dat het bij jou ook weg blijft! succes meid en hou ons op de hoogte he, is leuk met zijn allen! groetjes
Hey Berretje!! Wat zonde zeg van die negatieve testen.. misschien ben je nog bezig met ontpillen en komt je ongi gewoon later... natuurlijk hoop ik voor je dat je zwanger bent!! @ Weegschaaltje, wat vervelend meid... hopelijk is alles goed en blijft de beeb lekker zitten
hey net van de gyni terug het was pril dus hij kon niets met zekerheid zeggen de slijnwand was niet al te dik zoals moet zijn en hij zag iets en dacht dat vruchtje was maar zat vrij laag dus waar het nu zat zou het geen kans maken en spontane miskraam krijgen hij zei ook kan zijn dat ik vruchtje niet zie door de bloeding maar volgens mij gaat fout en de andere kans was een bbz nu moet ik 21 terug komen en kijken of hcg gestegen is of geminderd doodleuk zegt die ja das jammer maarja beter zo he ik zo jammer euh is dat ander woordt voor hoop vedriet en pijn (toen was die even stil):x dus hopelijk bewijs ik het tegendeel 21ste maar voel me toch echt K.T zo graag willen en dan ... nu afwachten zekers liefst
Hey Meis! Jeetje wat klote zeg!! Maar hou je nog even sterk,...Want de kans is er nog gewoon dat het goed gaat, dus blijven hopen meis! En bewijs die gyn het tegendeel maar de 21ste!! Succes en veel sterkte meis!! -x-
Hai Jessie, zou ook nog kunnen, maar ik kan die ongipijnen niet verklaren,..dus best wel lastig zo,...Ik hoop zeker dat ik niet ongi wordt,..zou echt een teleurstelling zijn,..stom dat ik dan echt baal, maar ook dat hoort erbij...We gaan het zien.... -x-
hey kweet dat er toch wel mensen zijn die ook al eens miskraam gehad hebben heb ent snel even iets neer gepend moest gewoon even iets kwijt hopelijk moet ik dit niet afgeven want dat zou tweede dit jaar zijn iets brak mijn ogen mijn droom werd bevest door een positieve test maar soms gaat het leven niet zoals je hoopt en zet het je hele toekomst plannen in de knoop de gedachten jou in de armen te voelen je eten geven ,verzorgen al die dingen die ik wil bedoelen maar plots besloot moedernatuur haar keuze te veranderen en besloot ze jou te delen met god en de engelen onderanderen de vraag waarom lijkt zo pijnlijk en vol onbegrip vol woede en verdiet waarom ,waar ,hoe, waarom waarom gun je mij dit niet ik verdwaalde plots is het paradijs was helemaal van de wijs nu dwaal ik eenzaam rond ,met pijn verdriet ,machteloos gevoel vele weten wel wat ik gedoel mijn ogen breken ,hoe hard ik ook mag smeken een droom die stuk geslagen wordt midden in de nacht deed mijn ogen breken heel zacht een traan rolt over mijn wang oh pluisje wat ben ik bang geen enkele zonnestraat kan mijn tranen doen opdrogen jou verliezen het had zo niet gemogen pluisje klein en zacht vaarwel en mss tot in mijn dromen deze nacht
Hoi dames, is even geleden dat ik gelezen heb.. Heb het behoorlijk druk, voltijds aan het werk en 2 kleine kindjes, vandaar... AMAI weegschaaltje ik lees net je verhaal, ik ben er helemaal slecht van! Wat enorm jammer voor je! Ik hoop echt zoooo hard dat jij het tegendeel kan bewijzen en dat alles nog in orde komt... Ik kan eigelijk helemaal geen woorden vinden om jou te troosen. Ben er zelf ff helemaal stil van. Ik duim echt waar met je mee! Ik wil jullie bij deze ook laten weten dat ik toch een test heb gedaan ondertussen en naar de dokter ben geweest! En ik ben wel degelijk zwanger van ons 3de kindje.. Helemaal onverwacht, maar we zijn er ondertussen wel enorm blij mee en dat 3de wondertje is ondertussen helemaal welkom! Ik duim voor jullie allemaal !! Liefs, van mij ...