Hoi Dames, Wat een symptonen allemaal al weer zeg.... Ook ik doe gewoon lekker mee hahaha - pijnlijke borsten (heb dit altijd na mijn NOD, maar nu pas sinds gisteren) - weeeig gevoel in mijn onderbuik (blaasontsteking gevoel, maar kan niet heb net een kuurtje gehad haha) - erg moe (kan ook door de tijd van het jaar komen) - ineens veel pukkels en bultjes op mijn rug en bovenarmen Pff hahah denk toch dat mijn lichaam zichzelf gewoon lekker aan het voorliegen is..... We hopen natuurlijk op een klein wonder, maar als het niet zo is gaan we gewoon door naar de volgende ronde.... Keep you posted!!
Ik heb niet echt "symptomen" voel al ruim een week een ongi buik gevoel, en met vlagen een misselijk, vandaag hoofdpijn erbij.. Bij mijn vorige zwangerschap was ik er helemaal niet bezig, en toen opeens dacht ik mijn borsten zijn huge...test gedaan en zwanger! Heb nu al getest, maar natuurlijk nega... Ik moet eigenlijk gewoon wachten tot zaterdag dan is het 14 dage na ei...
Oh spannend meis! Ik voel ook weer van alles, maar weet niet precies wat....mijn ei gehad van de week als het goed is, maar ik blijf steken in mijn buik voelen en hoofdpijn enzo... We wachten het af....... Ga voor je duimen!!! jij bent namelijk eerder dan ik Kusss
Oh ja ben nu super vreselijk moe, en heb zin in oliebollen niet te geloven. En nog een ander gerecht wat voor mij onmogelijk nu is om nu te maken of vanavond. (terwijl ik normaal niet zo erg van de oliebollen, ja als ze er liggen dan wel)
Hoi Meiden, Nou dat is allemaal spannend hier!! Hopelijk hebben we hier allemaal positieve berichten. Het duurt alleen zo lang voordat je mag testen. Heb vandaag 2 testen in huis gehaald: van clear Blue met zo'n weekindicator en van predictor zo'n extra vroege test. Ze brandden vanmiddag even in mijn handen maar gelukkig heb ik ze kunnen laten liggen. Nou morgenvroeg nog door zien te komen. Ik ben gewoon zo nieuwsgierig!! Nou ik duim voor iedereen want dan gaan we goed het nieuwe jaar in!!
hey mss is de buikpijn van de innesteling ik heb ook nog steeds steekjes links en recht en af en toe net of ik ongi ga worden en das natuurlijk nog veel te vroeg dus mss ist wel zover bij ons wat mij opvalt is dat wij allemaal precies cyclus langer is of heb ik gewoon idee nu staat mijn banner nog op 28 maar als ik temp in doog hield was het zaterdag ei maar temp doet dan vandaag weer raar terug laag maar ovu teste was al vanaf vorige week maandag posi maarja vorige maand was die ook altijd posi en toen bleek ik zwanger te zijn voorlopig alleen die links en rechts steekjes en veel dorst en boops pijnlijker dus benieuwd of er nog andere kwaaltje bij gaan komen dus denk ik dat wij samen ongeveer kunnen gaan testen liefst
hey oh ,wat spannend nou ik ken mezelf er in als ik weet testen in huis ok hmm zo kriebbeld het zo dat ik toch eentje doe maar knap van jou als jij dat zo kan doen liefst
Hey!! ik ben ook later dan mijn banner volgens mij...dus miss kunnen we wel gelijk gaan testen ja... ben benieuwd hoor... Wil nu al proberen, maar heeft geen nut... Nou meis, hoop zo voor je dat het raak is!! Truste!!
Een spetterend 2010 meiden!!! hopen dat we dit nieuwe jaar als toekomstige mama mogen instarten vele lieve knuffels xxxxxxx
Dat 2010 voor ons allemaal een mooi, gelukkig, gezond en wensvervullend jaar mag worden!!! Een warme, stevige, nieuwjaarsknuffel vol goede moed en positivisme voor alle forumvriendinnetjes!! xxxxx Juulz
Nieuwe jaar,dus nog eens stand van zaken plaatsen sins zaterdag veel witte vloed (als ik opsta lijkt of er uit loopt,en in de dag ook maar toch wat minder) boops doen pijn(maar ja heb ik vaker) maar als ik 33 was zoals ik denk zou 1 januari de innesteling zijn nu gisteren erg veel steken onderbuik gehad leek wel of nods had ,en dan denk 2 druppels bloed verloren zou het en vandaag trekkend gevoel onderaan maar temp is nog steeds 36.4 raar is al heel maand zo is vorige week zaterdag tot maandan 36.7 geweest en nu blijft die 36.4 liefst
hai Weegschaaltje! Jeetje wat spannend zeg!! Kan bes innestelling zijn natuurlijk,...hoop het voor je meis!!! Ikke vanaf maandag al positieve ovutesten,,...woensdag en donderdag ook, vandaag nog niet getest. Heb vanaf maandag ook weer steken in buik, maar geen bloed of witte vloed....hoop dat het voor ons ook lukt deze maand, hebben echt goed ons best gedaan hahaha nou ladies,...nieuwe jaar, nieuwe kansen! We gaan het doen dit jaar hoor!! (en het liefst zo snel mogelijk he ) Kuskussssss
Gelukkig nieuwjaar!! Moge 2010 ons veel liefdesbaby's geven en gezondheid en geluk!!! Mijn NOD is vandaag, nog geen teken van ongi te zien. Gisteren had ik krampen alsof ik ongi ging worden, is toen gestopt en sindsdien niets meer. Ben wel nog erg moe. Ik heb mezelf beloofd maandag pas te testen mocht het nog niet komen. alleen maandag heb ik een afspraak bij de gyneaconloon voor verdere behandelingen. Dus hoop dat dat niet meer nodig zal zijn!
Gelukkig en gezond 2010. Maandag verwacht ik mijn ongi. Maar sinds een kleine week heb ik last van misselijkheid en gespannen borsten. Sinds een paar dagen heb ik bijna constant stijve tepels,begint me soms pijn te doen. Heb een opgeblazen buik met steken die doortrekken naar mijn zij. Ik heb altijd een onregelmatige cyclus en heb een tijd clomid genomen,dit hielp voor een eisprong te krijgen,maar doordat mijn man medicijnen slikt voor het hart, zouden we iui gaan doen. Omdat in de maand december geen iui werd gedaan had een vervangende gyn me clomid meegegeven. Meen gevoel te hebben dat op cd 14 mijn eisprong is geweest. Ik ben nu zo twijfelachtig over alle klachten. Zou het zou het niet.
@Weegschaaltje: spannend hoor!!! Als je temp nu weer mooi stijgt, dan zie ik het heel positief in voor je!! Duimduimduim! @Berretje: Don't ask me why, maar heb een heel goed gevoel bij je deze ronde! Duimpjes draaien ook voor jou een xtra rondje!!! @Belinea: GEWOON TESTEN!!! Overtijd is overtijd!!! Desnoods koop je een extra sensitieve test!!! Hoop het voor je! @Mercedes: jullie zijn ook al een tijdje bezig hé... Kan me je gevoel zo goed voorstellen. Ik slik ook clomid en de dingen die jij omschrijft herken ik van mijn rondes met clomid (helaas dus nog nooit zwanger geweest ). Spannend, want inderdaad... Wie weet, wie weet, wie weet... is het raak!!! Ben benieuwd meid! Suc6 en sterkte en veel positieve gedachten!!! @Hier: Mijn temp is nu dus al 3 dagen echt hoger dan gewoon. 37 en 37,2 en 37,2. Hoop zó dat we mijn ei niet gemist hebben!!! Erg spannend dus ook hier... Dinsdag gaan wij dus voor een intake naar een andere gyn (slik al 10 rondes clomid, met eisprong, maar zonder resultaat )... Hou jullie op de hoogte! Dag liefies! xxx Juulz
Een heel erg gelukkig nieuw jaar! Dat we allemaal maar posititef mogen testen en eindelijk onze wens in vervulling mag gaan! Al zal het bij mij in jauari nog niet zo zijn. Want mijn temp zakt en sinds 31-12 zijn mijn borsten al niet meer zo opgezwollen en ik word niet meer vroeg wakker. Dus morgen zal ik wel ongesteld worden. Balen zeg! Maar goed, op naar ronde 20 dan maar. Iedereen veel succes met testen.