Hai Juulz! Ohhh spannend voor jou ook,...hoop het zo voor je meis! Ben ook druk aan het duimen voor iedereen!! Wat fijn dat je zegt dat het goed voelt deze maand bij mij....ben zo benieuwd!! Hoop het echt... Heb wel de eisprong gevoelt denk ik, maar toen ik een test deed maandag was de ovutest positief, maar donderdag ook nog,..dus dat snap ik nog even niet. (had ik vorige maand ook,...vaaag!!) Heb voor maandag en afgelopen week goed geklust, dusssss hopen! Heb verder nog niks gevoelt,....geen innesteling ofzo.... Zijn dit trouwens echt maar even steken? of kan dit ook langere buikpijn zijn enzo?? Nou ja, afwachten...Zal zo mijn banner eens aanpassen, want ik kan iets later pas testen volgens mij.... Ohhh Juulz, hoop het ook zo voor jou!! Sterkte meis, en hou ons op de hoogte he!! kusss
Ik zou zeggen,...gewoon vandaag testen.... !! En als er dan nog niks zichtbaar is, gewoon maandag nog een keer.... Super spannend hoor, ik hoop voor je dat de test positief is!! Succes!!
Jessie! Jij kan ook bijna testen,....hoe voel je je?? ben zo benieuwd zeg, hoop het zo voor je!! Mag wel toch in het nieuwe jaar!! Succes en ik denk aan je!
Goedemorgen allemaal, Allereerst natuurlijk de allerbeste wensen voor 2010, dat het een vruchtbaar jaar mag worden! Ben nieuw op het forum en heb een aantal keer meegelezen in dit onderwerp. Vinden jullie het goed als ik meeschrijf? Wat vinden jullie van de volgende symptonen: - heb al 6 dagen krampen in mijn onderbuik, alsof ik ongesteld moet worden, dit is vooral s'morgens en s'avonds. - Heb twee dagen verschrikkelijk hoofpijn gehad en - heb erg veel last van mijn onderrug. (heb geen idee of dit kan van een eventuele zwangerschap, heb zelf nooit last van mijn rug als ik ongesteld moet worden) Verder heb ik geen last van mijn borsten of van misselijkheid.... Dat wachten is iedere maand weer zo verschrikkelijk! Groetjes Ellen
hey temp was vandaag 36.6 maar zo moe jeetje nu 31 dec zou ik innesteling moeten hebben (hopend) nu sins donderdag heb ik buikpijn net gevoel ongi maar erger ook enkel druppeltje bloed bij en veel slijm en witte vloed erbij nou aan de zijkanten jeetje wat een trekkend gevoel nu deze cyclus staat op 28 maar ik zit normaal aan de 33 denk dus mss dat ik volgende week donderdag eens ga testen en proberen nog niet te veel aan testen te denken nou spannennde weken aan komst voor ons allen he liefst
hey voor jou ook meid mag dit jaar voor jou geluk brengen tuurlijk mag jij hier iets neerschrijven altijd fijn nou kunnen wel tekens zijn hoor die wijzen op innesteling zit met zelfde gevoel en je hoefd niet misselijk te zijn of last van je borsten te hebben maar dat is nu eenmaal standaard he ik duim voor jou dat dit jaar goed mag ingezet worden liefst
ik heb al sinds vorige week zondag van die typische ongi-krampen dus wist zeker dat ik ongi ging worden, maar nee hoor, ben toch echt zwanger, was gewoon de innesteling die ik voelde.....dus de eerste zwangerschapskwaaltjes lijken heel erg op ongi-kwaaltjes...
Weegschaal, bedankt voor je reactie! We hopen zo dat het deze ronde (ronde 13) raak mag zijn! Volgende week zaterdag gaan we testen! jij volgende week donderdag, toch? spannend Ik ga voor je duimen! Blijf hier zeker schrijven! Heb jij wel eens eerder gehoord van rugpijn in de eerste dagen na de eisprong? Ik eigenlijk nog nooit maar het is echt heel erg.... of ik krijg gewoon verschrikkelijke griep... Groetjes Ellen
hallo dames, ik had even een vraagje ik ben al een aantal dagen overtijd. dat zegt natuurlijk niks want het kan ook zijn dat mijn cyclus nog op gang moet komen. maar ik heb al 2 weken een beetje van die ongi krampjes en mijn temp is al 3 dagen 37.2/37.3. heb al wel 2 testen gedaan eentje voor mijn nod en eentje op mijn nod. maar allebei negatief. hoe kan het dat mijn temp zo hoog is?
We zijn idd al een hele tijd bezig. Ik slik al sinds 2006 clomid en heb nog nooit zo'n klachten gehad.Ik ben tussendoor wel zwanger geweest (ook nadat ik een paar maanden geen clomid had en daarna wel weer).Mijn klachten worden er niet minder op. Als ik alleen op de misselijkheid mag afgaan zou ik zeggen,ja is het is raak. Helaas mag dat niet en moet ik nog even wachten. Hoop dat 2010 een vruchtbaar jaar mag worden,voor iederen hier. dikke knuf
Hoi Dames, Heb er net ff een testje tegenaan gegooid van predicor en wat zie ik tot mijn verbazing 2 streepjes!!!! De teststreep ik donkerroze en de andere streep lichtroze (je kunt um zelf in het schemer zien).... ik geloof er nog helemaal niks van!!!!! Ben ook op van de spanning hihihi zal het dan eindelijk zover zijn???
Hai Ellen, Welkom op het forum! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!! Klinkt wel als wat symptomen van zwangerschap, maar je weet het nooit he,..gewoon zo snel mogelijk testen! zou leuk zijn he!! Succes en hou ons op de hoogte, dat doen we allemaal en is errug leuk! Groetjes Berretje
Hey Weegschaaltje,.. Jeetje wat spannend weer zeg!! Klinkt wel beetje als....hoop het ook zo voor je!! En beetje bloed en slijm, kan idd innestelling geweest zijn he,...spannend hoor! Ik weet niet wat ik voe, voel niks van een innestelling, dus afwachten maar weer...maar we hebben zoooo ons best gedaan deze maand, moet gewoon gelukt zijn hahahaha nou meis, even uithouden tot volgende week donderdag! Ik volgende week maandag, dus nog 1,5 week wachten,...pffff.... succes!! en ik duim voor je!! -xx-
Jessie!! Ik weet gewoon niet wat ik lees,...wow!! wat super zeg! Een streep is een streep,..hoe licht die ook is...! Geweldig meid! Gefeliciteerd!! Gewoon voor je eigen gevoel over 2 dagen nog een test doen en dan zul je zien, is de streep veel donkerder!!! Ben zooooo blij voor je!!! Blijf je wel meelezen en ons op de hoogte houden?? Wel doen hoor....!! Superrrr tof!! Groetjes -xxxx-
gefeliciteerd ook voor jou een super leuke nieuwe start van het nieuwe jaar geniet er lekker van liefst
hey nou zijn echt zo ongi krampen dat ik sins donderdag heb en oh zo moe jeetje en die 2 wacht weken he duren zo lang heb gisteren via l10 testen eens besteld dus hopelijk heb ik die volgende week woensdag dan kan ik die donderdag testen zou fijn zijn als we samen zwanger zijn al 2 hier zijn zwanger dus we zijn goed bezig liefst
hey je hoord wel meer van lage rugpijnen na ei en vaak wijst dat op een zwangerschap maar ieder lichaam is natuurlijk anders maar zoals jij schrijft dat dit anders is dan vorige maanden is er wel iets anders bezig ik hoop het voor jou wel liefst
hey even banner veranderd heb maar op 33 genomen want 28 denk ik toch dat niet is maar donderdag testje doen en anders verwacht ik zaterdags zekers nods liefst