Eerste symptomen na de eisprong

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Renieta, 24 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

hey,

idd ,je leest het zo vaak dat hcg pas na de nods dag stijgen of dat ze na een week pas lichte streep krijgen en dan toch 5 weken zijn
    hou de moed erin .
    duimpjes staan hier omhoog voor jullie
    en ben gisteren naar scherpenheuvel geweest heb daar kaarsjes gebrand en heb een kaarsje gekocht voor geluk
    nou die brand dus allemaal hopen wij op geluk :D

liefst

2. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    @Weegschaaltje: Waiting for the postman ;) !!! Ha ha, hopelijk gauw een positieve test meid! Hoop dat je kaarsje (was lief!!!) helpt!!
    @Berretje: spannend hé... Laten we gewoon nog maar even heel veel hoop houden! @Updeetje hier:
    Door die lange winterse kou ben ik echt een beetje uit mijn element. Duurt te lang, verkeer is niks... Dat in combi met mijn auto die vanmorgen niet startte, even niet zo lekker in mijn vel op mijn werk, een vol hoofd (snot ;) en een stukje gepieker over vertraagde verbouwing / verhuizing die niet opschiet) en wederom een belabberbe nacht hebben mij doen besluiten thuis te blijven vandaag. Was gisteren ook echt niet lief tegen mijn vriend, vraag me niet waarom, maar ik zocht gewoon discussies op. Terwijl hij superlief was, lekker heeft gekookt en vol energie zat En heb er dan de volgende dag (nu:() alweer spijt van. Kennen jullie dat?! Temperatuur overigens vanmorgen weer 37... op zich wel netjes,maar blijft afwachten... Geen krampjes meer en ook geen gevoelige borsten ofzo... Maar goed, ik blijf duimen...! Voor ons ALLEMAAL!!!

Dikke knuf,

3. weegschaaltje

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    belgie(kempen)
    hey

nou wat jij schrijft lees je vaak bij zwangeren en je temp is ook nog goog dus de kans bestaat;)
    ik hoop het zo voor jou meid dat jij zwanger bent
    en ik herken jou gevoel ook wel want vriendlief pakte mij gisteren lekker vast maar voelde mij zo (rar gevoel van laat me toch tv kijken)terwijl ik anders continu aant knuffelen ben ook heel gevoelig als er iets op tv is (en dan maar zeggen neen heb last van mijn ogen :D:D)
    ik hoop voor jou en voor mij dat dit echt wel teken van zwangerschap is

liefst

4. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Ik hoop het ook weegschaaltje....
    Pfffff háát dat wachten :(.
    Hoop dat we maar snel positief mogen testen :) :) !

xxx

5. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Hallo allemaal,

Ik ben hier voor het eerst. Probeer zwanger te worden en mijn eisprong was 29 december. Nu was ik 2 dagen geleden heel misselijk en nu ook steeds buikpijn onderin mijn buik, vooral rechts. Ben ook al heel moe, maar ik vraag mij af of je dit al na anderhalve week na de eisprong kunt hebben. Graag jullie reactie, ben nog nooit zwanger geweest dus heb geen idee wat normaal is.

groetjes

6. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Ja dat kan zeker wel! als je al anderhalve week na je eisprong bent kan je over een halve week al testen... zelf heb ik 3 dagen voor mijn nod al positief getest dus.... kan allemaal!

Hou je ons op de hoogte?

7. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hai Juulz,

Lekker eens een dagje thuis moet kunnen toch,...je had er genoeg reden toe! doe rustig aan meid en probeer alles even van je af te zetten...en idd het kan nog steeds dat wij/jij zwanger bent....! dussssss hou moed!!

Weegschaaltje,...ik dacht dat jij ook al een lichte streep had gezien op een test...? heb ik het nu verkeerd??

Hier gewoon lekker gewerkt vandaag, hahaha....nu even eten bij mijn schoonouders en dan lekker thuis op de bank hangen en op tijd naar bed....Ik voel mij weer gewoon goed,...wel nog mijn borsten raar gevoel, maar geen pijn....dus ik weet het niet
    afgesproken met mijn vriend om zaterdag te testen,..maar als het dan negatief is, dan durf ik echt niet meer te testen en dan weet ik gewoon zeker dat het er niet in zit deze maand,...
    maar goed, ik durf ook gewoon niet meer te testen,...stom he!

nou ladies, ik ga even eten en dan lees ik vanavond nog even!!

kuskuss

en ik duim voor everybody!

8. weegschaaltje

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    belgie(kempen)

hey

idd ,ik had een lichte streep
    maar heb daarna niet meer getest,omdat ik online vrijdag l10 bestelling deed maar is nog steeds niet hier aan gekomen en normaal 3 dagen vanuit nederland :(dus hopelijk nu morgen wel anders haal ik gewoon in winkel eentje
    ik wil dat die goed positief is hehe
    en ergens is het ook goed dat ik vrijdag of zaterdag test
    ik pak gewoon cylus op de langste 34
    maar als ik uitel op 33 dan zou 31 januari innesteling geweest zijn en sins dien had ik ook ongi pîjnen en beetje bruin verlies dus denk dat ik dan maar op 34 ga pakken ben ik ook zekerder

liefst

9. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Hoi hoi!

@Berretje: lekker gegeten ;) ? Goed contact met je schoonouders? Ik heb het idee dat ik vandaag al wat ongiekrampjes voelde en had redelijk wat witverlies... Als morgen mijn temp gezakt is weet ik genoeg :(... Maar goed, tot die tijd hou ik hoop en probeer te dromen ;) ! Hoop het ook voor jou meid... Duimduimduim!

@Weegschaaltje: Vind het allemaal wel heeeeel positief klinken hoor!!! Als dit niet raak is! Een licht streepje is hoe dan ook een streepje, dus die 10 testen (oké, negen ;) !!!) kun je gewoon weer doorsturen aan Berretje en mij ;) ! Of je doet ze allemaal en stuurt ze vervolgens als aankondiging aan de opa's en oma's ;) ! Ha ha (heel smakelijk!)....

@Salcia: zou zeker kunnen, klinkt idd als een innesteling!!! hoop het voor je meid!

@januari: hoe voel je je? Al de echte zwangerschapssymptomen??? Echt super voor je :) !!!

Met vriendlief alles weer goed. Sterker nog, hij was juist super lief voor mij en stond erop vanavond weer te koken... De schat...

Fijne avond en duim voor allemaal!!!

10. januari2010

Durf jij er nog geen test tegenaan te gooien?! Volgens mij ben jij gewoon zwanger hoor! Heb gisteravond voor iedereen een kaarsje aangestoken! :)
    Moet zeggen dat ik me vorige week meer zwanger voelde dan nu.... heb nu de griep dus voel me zo in zo vreselijk maar heb niet het idee dat ik iets van de zwangerschap voel.
    Vandaag wel een positieve digitale clearblue test gehad! eergister was ie nog negatief, dus gaat volgens mij nog steeds goed.

Na 13 rondes is het eindelijk raak... eindelijk klaar met wachten, zal je denken maar nu begint het wachten gewoon weer opnieuw.... pfff.. wachten op de eerte echo... wachten op het horen van het hartje... wachten op de 20 weken echo om te zien dat alles goed is.... pfffff.......... waar zijn we aan begonnen! (just kidding!)

Fijne avond

11. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Helaas, verlies net een beetje bloed dus denk niet dat ik zwanger ben.Is wel te vroeg, zou pas maandag ongesteld moeten worden.

Morgen naar ziekenhuis voor eerste intake bij vruchtbaarheidsafdeling, die afspraak stond al, maar hoopte dat ik misschien al zwanger was..

Veel succes iedereen hier!
    liefs

12. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland

Hai Juulz,

Heerlijk gegeten en nu thuis op de bank. Band met schoonouders is goed hoor! Maar natuurlijk zijn mijn eigen altijd de liefste, leukste, fijnste contact ;) hahaha. Maar gelukkig hebben we ze allemaal nog!

en jij,...ook lekker gegeten?? Wat lief dat je vriend weer gekookt heeft, de schat!! Was vast heeeeeel lekker.

Hmmm spannend voor jou joh,...witverlies en krampjes,...maar kan ook iets anders zijn natuurlijk, en daar duim ik voor hoor!!

Ik heb noooooit witverlies,...ook niet als ik ongi moet gaan worden,...nu ook niks te zien, dus ik ben zoooo onzeker!
    Ik stond net even lekker warm onder de douche en toen bedacht ik mij dat ik gewoon niet durf te testen,...en ik ga proberen gewoon NIET te testen. Wilde het zaterdag doen, maar dat doe ik niet. Maandag is mijn nod als ik uitga van 28 dagen. als ik uitga van 30 dagen dan dus woensdag....Dusssss denk dat ik wacht tot woensdag en als ik dan niet ongi ben ga ik testen...Moeilijk om te wachten, maar als ik weer negatief test wordt ik echt gek...dus dan maar gewoon afwachten....Gaat mij lukken!!
    en jij Juulz....?? Ga je nog testen van de week?? Ohhh meis, echt, ik ken je niet eens persoonlijk, maar het contact is zo leuk, we hebben allemaal hetzelfde doel, en ik gun het je ook echt zooo ontzettend!! Ik wil best (ook al wil ik graag zwanger zijn!) een rondje wachten, als jij deze ronde ( zo snel mogelijk) maar zwanger bent!!

Weegschaaltje,...jij bent gewoon zwanger, streepje is streepje, dus komt goed, heb er vertrouwen in!! Leuk!!!!

Blijf je morgen trouwens ook nog dagje thuis Juulz? (ook even aan jezelf denken he!!) ikke werken...jakkieeeeee, en nieuwjaarsborrel, dus wordt nog wat later ook (kan niet zomaar weghollen he) Maar ik drink geen druppel hoor ;)

Groetjessssss

13. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Haiii!!

Wat lief dat je voor iedereen een kaarsje aansteekt....!!
    En idd het wachten begint nu trouwens pas ECHT ECHT...Maar goed, het is voor een goed doel!!
    Je voelt je niet zo zwanger, maar je weet dat je het bent, dus geniet er maar lekker van hoor meis!

Groetjessss

14. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    @Berretje: Gezellig hé, dat kletsen zo... Zo'n forum werkt wel lichtelijk verslavend. Heel apart om zo digitale vriendinnetjes te hebben... Maar ook wel fijn, wat je zegt: je deelt dezelfde wens...
    Wat lief dat je zo voor me duimt kanjer... Ik vrees alleen dat het voor mij Game Over gaat zijn :( :( :(. Had net een beetje roze/rood bij het afvegen... Het rook wel naar (oud) bloed, zo'n typische geur :(. Dus de ijle hoop die ik nog koester is vrees ik tevergeefs.... Maar goed, twijfel nu stiekem of ik komende ronde idd rust moet nemen of toch gewoon clomid zal gaan slikken... Op het clomidforum lees ik nl dat het in principe nix uitmaakt als je de ronde voor spuiten gewoon clomid hebt geslikt... Dus waarom een kans missen? Weet wel dat ik dit eerst moet overleggen, maar het knaagt... Een kans missen voelt niet goed...

Fijn dat je ook een leuke band hebt met je schoonouders. Mijne zijn ook lief, maar mijn eigen paps en mams de allerliefste en zo fijn vertrouwd... Als echt Thuis!

Vriendlief had heerlijk gekookt. Hij is zelf op low carb dieet en ik niet (hij vindt zelfs dat ik wel wat aankomen... Waar iedereen met de Kerst aankomt, ik val juist af door de kou deze dagen!). Dus 'moet goed eten voor mijn buikje' van hem ;). Beetje reserve kan geen kwaad. En ik ben het er nog mee eens ook ;) !

Ja, morgen nog een dagje thuis. Mijn baas zei dat ik maar even moest uitrusten en dan na het weekend weer met volle kracht er tegen aan. Wel fijn hoor. Morgen naar een vriendinnetje (zwanger van de derde.... Maar gun het haar van harte! Ze is superlief en leeft mee... En ze is een geweldige mama!) en wil nog wat dozen inpakken. Maar alles op het gemakje hé...

Heb bij jou wel een heel goed gevoel hoor Ber! Dat er geen symptomen zijn kan ook juist heel goed zijn... Duim heel hard voor jou!

Ga zo lekker slapen!

Trusten voor allemaal!!! En weegschaaltje: dat buikje van jou zit echt wel goed hoor!!

xx Juulz

15. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Dag dames!
    Even een vraagje, ik heb afgelopen maandag mn eisprong gehad (ovu-testen gedaan)
    Nu heb ik sinds maandag opmerkelijk veel slijmverlies, het is wit, dik en plakkerig, komt iemand dit bekend voor? Vorige maanden niks van gemerkt, toen leek het wel droog daar beneden na de eisprong!

Liefs

16. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Dag dames!
    Even een vraagje, ik heb afgelopen maandag mn eisprong gehad (ovu-testen gedaan)
    Nu heb ik sinds maandag opmerkelijk veel slijmverlies, het is wit, dik en plakkerig, komt iemand dit bekend voor? Vorige maanden niks van gemerkt, toen leek het wel droog daar beneden na de eisprong!

Liefs

17. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Ik heb dat ook altijd gehad van dat dikke witte slijm voor mijn NOD... maar het is toch anders als je daadwerkelijk zwanger bent. Bij mij is het zelf nu zo erg dat ik wel een inlegkruisje mag gaan gebruiken hahaha....

Hoe gaat het verder met de aanstaande mama's in spe? Hopelijk is het gewoon bij iedereen raak en kunnen we gezellig met zijn alleen ervaringen delen!!
    Pff ben vandaag de gehele dag misselijk geweest en ben niet vooruit te branden joh!! Wilde heel graag zwanger worden, maar merk nu al dat het niet altijd leuk is hahhaa..
    Succes meiden en ik blijf gewoon gezellie meelezen

xx

18. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Poemelke: Het lijkt erop dat je nu pas je eisprong hebt.... Ovu-testen kunnen langere tijd donker aangeven....
    Ik slik clomid en heb na mij ei tot aan mijn eisprong ook witte afscheiding. Deze is niet echt heel dik, eerder een beetje als eh... dunne witte bechamelsaus ;). Niet draderig in elk geval!
    Suc6 met wachten deze ronde!

xxx

PS Rustig hier vandaag ;) !

19. januari2010

Poemelke, kan je hier niet mee helpen, heb hier zelf geen last van!

Jessie: Hier nog steeds de griep en inderdaad s'morgens ook wat misselijk, niet echt heel erg. Heb meer het gevoel dat mijn mij heeeel erg leef is ofzo. Vanmorgen dan ook alleen een kale boterham met moeite weggekregen maar daarna had ik nergens meer last van eigenlijk.

Heb jij de verloskundige al gebeld?

20. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Oh ja, hier vanmorgen weer 37 en roze is weer helemaal weg... Af en toe nog wel ongie krampjes, maar verder nix.. Pfffff... Stomme wachten...
    Het nog 1 KV-testje liggen en als ik zaterdag nog nix heb gesprot, dan test ik wel.. Maar geloof nog steeds van niet :(

Deel Deze Pagina