Eerste symptomen na de eisprong

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Renieta, 24 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. januari2010

januari2010 Niet meer actief

We waren tegelijk aan het posten! Hoe gaat het met jou vandaag? ben je ongesteld geworden of niet? Heb al een aantal keer hier op het forum gelezen dat meiden dachten dat ze ongesteld gingen worden en ook bij het afvegen roze/rood hadden maar toch zwanger bleken te zijn! Blijf gewoon voor je duimen.

Wat is precies Clomid? Zorgt dat ervoor je een meer regelmatige cyclys krijgt? (sorry hoor maar weet het echt niet)

2. januari2010

ik heb gister trouwens een clearblue test besteld met indicatie hoe ver je nu bent en deze heb ik vandaag met de post binnen gekregen maar ik vraag me af wat nu eigenlijk de meerwaarde is? Hij heeft namelijk maar aan per 2 weken. Of je bent 3-4 weken zwanger of 4-5 weken. Dat is nog steeds heel vaag! Maar goed. Ga morgen denk maar doen en hoop dat er dan staat 2-3 weken. Want als ik goed geteld heb ben ik nu precies 4 weken zwanger en morgen dus 4 weken en 1 dag en zou ik in principe dus 2-3 moeten hebben.
    Als er 1-2 staat ben ik denk toch nog wat korter zwanger....

3. januari2010

Bij hoeveel weken zouden jullie het aan je ouders vertellen of gaan jullie het aan je ouders vertellen?

Eind feb. is de 9 maanden beurs in amsterdam, lijkt me zo leuk om heen te gaan. Heb nu mijn zusje al gestrikt om mee te gaan, zij is namelijk 9 weken zwanger! Heb haar gebeld of ze het leuk vond om erheen te gaan en dat ik dan wel met haar mee wil..... (ik offer me wel op, haha)

Ik ben dan 10 weken en ben bang dat ik het dan echt niet meer voor me kan houden! Verder gaan mijn ouders een paar dagen later voor 8 weken op vakantie en wil ik het hun ook niet door de telefoon vertellen...

Maar, ik wil het ook niet vertellen als ik nog geen echo heb gehad!

Jeetje, ik lijk wel zwanger, zo warrig! haha

4. januari2010

waren we weer tegelijk aan het posten maar dit klinkt toch wel weer positief!! :D

5. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland

Hai gai Allemaal!!

zooo hier ben ik weer,...ben net thuis, moest overwerken,...Heb het helemaaaaaaaaaal gehad!! Moet van het weekend ook nog werken, dus is wel even balen,....maar goed, is even niet anders!

Jeetje Juulz, wat spannend voor jou,...wel wat verlies, maar als het oud bloed is, is het nog niet slecht natuurlijk,...doe morgen maar een testje meid, ik ben ook super nieuwsgierig nu naar wat je test!! en ik ben nog steeds aan het duimen voor je,..zolang je nog niet ongi bent, blijf ik duimen!!
    Wat lief dat je mannetje zo voor je gekookt heeft,....super ventje!
    Mijn vriend heeft net patat gehaald, ik was zoooo laat! hihihi
    Mijn vriend ziet het ook wel zitten hoor, die zegt nu al voor de gein, doen JULLIE rustig,...dus als ik dan vraag denk je dat het nu raak is, zegt hij van wel,...maar ik voel niks,...voel mij prima,...alleen een raar gevoel in mijn buik soms,...maar ik kan het niet beschrijven,....Soms een vol gevoel, dan weer een steekje en dan weer helemaal nikssss! Geen witverlies, maar dat heb ik nooooit! Wat gevoelige borsten, maar geen pijn, en die zijn van mij altijd gevoelig....dus vaaaaag allemaal
    Ohhh ik hoop het zo,..en ik hoop dat jij gelijk hebt bij mij hoor Juulz!!
    Ik wilde het testen uitstellen, maar je hebt mij nieuwsgierig gemaakt Juulz, dus missssssschien morgen ook wel testen,....Ik durf gewoon niet, als die negatief is, dan baal ik toch weer even hoor....

Nou mies, ga jij maar testen morgen,....en laten weten he!! Want ik ben erg nieuwsgierig en als het raak is geven we een feestje he.... ;)

rustig aan, denk aan jezelf ! Dat geld voor iedereen, ook voor de ladies die zwanger zijn...! zo ontzettend leuk voor jullie...!!!

Groetjesssssss

6. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)
    hey meiden
    nou testen zijn dan eindelijk deze avond aan gekomen dus morgen vroeg testje doen
    en hopelijk positief

hoe gaat met jullie meiden ??

liefst

7. januari2010

Waarom gooi je er geen testje tegenaan? Als ie negatief is kan ie ook nog positief worden... als ie nu al positief is weet je gelijk waar je aan toe bent! Hoop echt voor jullie dat jullie ook zwanger zijn!!

Worden we allemaal september mama's.

Ga straks lekker in bad! ben zo strond verkouden blegh.

8. januari2010

SPANNEND!!!! volgens mij is die gewoon hartstikke positief! die eerste was ook al positief, dus moet goed zijn!!

9. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Wij hebben het al wel aan mijn ouders verteld, mijn moeders reactie was "zie nou wel ik zei het je toch" hahah die had het allang in de gaten.
    Ik heb de verloskundige nog niet gebeld, wil toch eerst wat meer zekerheid inbouwen, denk als ik 6 a 7 weken ben.

Weegschaaltje, spannend zeg!!! Ik ga er ook gewoon vanuit dat het positief is net zoals de vorige test!!

Hahah dat warrige heb ik ook, wijt het maar aan de vermoeidheid ofzo, sta 's morgens al vermoeid op haha..

Succes voor degene die morgen gaan testen ben benieuwd!! Ik ga voor jullie duimen dames!!

10. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Oh wat goed Weegschaaltje! morgen testen en laten weten aan ons he.....

Succes meis!

11. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Ik durf nog niet te testen, ben zo bang voor negatief,...en heb maandag officieel mijn nod als ik uitga van 28 dagen,....Dus spannend hahaha
    Morgenochtend heeeel misschien, als ik het durf ok,... ;)

Groetjes

12. januari2010

Spannend! Kom morgenochtend gelijk weer kijken!! haha

13. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai iedereen!!

nou ik heb getest vanmorgen,...vriend en ik vol in spanning,...gewoon NEGATIEF!!! echt zooo balen....ik had het zooo gehoopt en we hebben ECHT ons best gedaan deze maand,..dus dan ga ik denken van ohjee misschien zit er wel iets fout bij mij binnen,....pffff echt balen dit...
    Maandag mijn nod, maar test gedaan van Madcare en die kan 6 dagen van te voren gebruikt worden,...die geeft al bij gehalte 10 (ofzoiets) aan of je zwanger bent of niet,...en op je nod zit je op ongeveer gehalte 100 als je zwanger bent,...dus bij mij niks op te sporen van zwangerschap deze maand,...Echt jammer!!

nou ja, nu maar ongesteld worden volgende week (hopelijk snel) want dan kunnen we weer verder...
    Ach,..kom er wel weer overheen hoor, maar is gewoon even balen, zeker omdat je je toch anders voelt enzo...

nou ladies, succes allemaal!! en Juulz, ik blijf voor je duimen!!!

kuskus

14. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    en jij Juulz....?? ben zo nieuwsgierig!!!

15. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    he Berretje dikke knuffel meid

hier wat kwaaltjes maar zijn het nu kwaaltjes of ...
    - heel erg maagzuur als ik neerlig en rommelende darmen
    - soms gloeiend gezicht
    - soms erg humeurig
    - wat trekkend en stekend gevoel onderbuik
    - geen ongikrampen of spotting

mijn ei is volgens mij ook eerder geweest dan de banner zei

16. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hai Mamavanbo!

Het zou natuurlijk kunnen,...maar maak je niet al te blij,...Ik had ook dingetjes die ik voelde,...maar blijkbaar was het weer voor niks,...Want de test vanmorgen was negatief....echt balen!

Ik hoop voor je dat het goed is en dat je zwanger bent!! Ik heb vandaag ook weer steekjes in mijn buik en soms wat soort van misselijk, maar goed, volgende ronde misschien meer geluk.

Succes mamavanbo!! Laat je het weten als je meer weet???

groetjesss

17. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    nee ga me zeker niets in mijn hoofd halen
    tis nu ronde 4 waarvan het 2 keer heel vroeg is misgegaan.
    het gaat om ons 3de wondertje.

ik laat zeker wat weten

18. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    He wat vervelend berretje!! Had zo voor je geduimd dat ook jij zwanger zou zijn deze ronde!

@mamavanbo, die kwaaltjes klinken opzich goed... hopelijk is het raak!

Ik ga voor jullie allemaal duimen!!

19. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    dank je Jessie, jij nog een dikke proficiat!!!

het rottige is dat maagzuur als ik neerlig
    soms niet uit te houden en dan beginnen die darmen ook nog pfff

20. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

hey

nou deed ik zo een testje van l10 mate care ofzo en die kan je gebruiken 5 dagen voor je nods
    nergens een lijntje te bespeuren
    nu een vriend van mij heeft van de weet zo een clare blue van kruidvat zo eentje waarvan je een kruis ziet gekocht en daar kwam na 5 min een kruisje op je zag het maar ook niet te vet
    dus hoe kan dit nu allemaal
    die andere test zijn na de nods en geven lichte posi aan en die voor de nods totaal niets??
    nu morgen vroeg doe ik nog eentje die waar kruis te voorschijn moet komen
    en dan trek ik even een foto'je van
    nu een indroog lijntje is toch net als een pen maar deze zie je toch overal een de kleur maar toch weet ik het nu niet
    en niets steeds niets van nods te bespeuren
    normaal veel last van bruin verlies hup niets meer alles is gedaan
    en droom zo lekker (zwanger en dan bevallen van een prachtkind)nou als je dan wakker wordt ist zielig :s)nou op naar morgen wat de dag weer brengd
    ergens denk ik ook zolang er geen nods aan komen ja moet ik mij geen zorgen maken en komt er toch wat meer hoop toch???

liefst

Deel Deze Pagina