Hallo meiden, Was dus denk ik echt ongesteld, geen innestelbloeding, duurde 2.5 dag. Vrijdag in ziekenhuis geweest voor eerste gesprek bij gynecoloog voor vruchtbaarheidstesten, bloed afgenomen. Maandag echo om te kijken of alles in orde is. Ben benieuwd. Iedereen die wel zwanger is...van harte gefeliciteerd! Liefs
ergens tussen de 15 en de 19 september! heb voor mijn ticker dus maar 17 september aangehouden! leuk leuk leuk! Heb je al een afspraak bij vk en echo afspraak gemaakt?? Ik ga 8 feb naar de vk en 15 feb voor eerste echo! zo spannend! nu aftelllen!
Wat goed dat je fert. arts zo met je mee denkt! kan me goed voorstellen dat het anders voelt als een gemiste kans en dat je nu weer eerder verder kan met je volgende behandelingen scheelt ook een berg! Met al dat wachten is iedere dag een dag! Je telt echt de dagen dus al is het maar een halve dag eerder dan is het al mooi meegenomen. Vind het knap hoe je het allemaal doet! En snap dat je deze maand probeert om het een beetje los te laten maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, helaas! Heb niet zoveel verstand van al die behandelingen en als ik iets zeg wat op jou stom of onaardig overkomt dan bedoel ik dat absoluut niet zo! Vind je echt een topper! Groetjes Ellen p.s. er was een topic van iemand die in de mmm zit en die gaf aan dat mensen soms zo bod reageren over 'we nemen kinderen' en 'je moet er gewoon minder mee bezig zijn', ik was het volkomen met haar teksten eens maar bedacht me ook dat er soms ook heel goed bedoelde woorden verkeerd gelezen worden! Dus bij deze, ik bedoel het positief en hoop echt echt echt dat je dit jaar een prachtig kindje mag krijgen!
Weegschaaltje gefeliciteerd!!!! Ik heb inmiddels de huisarts gebeld om het heugelijk nieuws te vertellen. Mijn uitgerekende datum is 13 september. Ik moet over 2 weken een afspraak maken bij de verloskundige... spannend allemaal!!!
hey ik moet gewoon bellen gynicoloog en mag langst komen denk dat ik wacht tot volgende week dan zie je ook al veel meer hoop ik nu is het nog allemaal pril en zoals laats zei de dokter zelf is de vroeg om te zien of het goed ingenesteld is en dergelijke dus wacht ik liever nog een weekje af en denk ergens woensdag of donderdag dat ik dan langst ga was zo aant denken toch wel echt super dat je dit als kerst-nieuwjaarskadotje krijg hé en het kriebeld om spulletjes te kopen nu het solden zijn maar dan denk ik oh mss loopt fout MAAR evengoed blijft het dit maal goed zitten en zijn de spulletjes echt van pas dus heb gisteren al rompjes gekocht nu met dunnen lange mouwe nu september kan frisjes zijn en warm mijn oudste is 28 september en weet nog dat toen echt zo warm was jeetje maar zoals dit jaar is echt veel wind en regen geweest dus zal wel pas komen liefst
Nee eigenlijk niet, ben alleen erg moe en moet echt ff pas op de plaats maken met activiteiten. Verder lijken mijn borsten wel stenen, maar dat schijnt normaal te zijn hahahah...... Hopelijk blijft het zo want dan fiets ik er doorheen... Hoe gaat het met jullie?
Zeker een mooi kerstcadeautje! Dat de kleine met kerst verwekt is dat is zeker! Leuk he! Kan jij al zo snel voor een echo? Is daar een reden voor? Ik moet wachten tot 15 februari op mijn eerste echo.... pfff nog ruim een maand! Na de echo gaan we het wel aan bekend maken aan de familie! Kan echt niet langer wachten. Ik ben dan 10 weken! Of denken jullie dat die echt te vroeg is? Hoe voel jij je trouwens? Ik voel echt helemaal niks... merk alleen dat ik meer honger heb maar meer niet..... word er echt onzeker van. Vandaag nog maar een kruidvat testje gedaan en de streep is weer duidelijker geworden dus ik ga er maar vanuit dat het dan allemaal goed is! Neem aan dat als het kindje niet goed groeit dat de test dan minder duidelijk is?!?! Fijne avond!
hey neen hoor hier is eerste bezoekje altijd ook met echo ja nog een maand wachten is lang denk amaai ja ik denk dat ik het ook ergens half februri ook ga vertellen dus te vroeg neen hoor zeker niet elke dag denk oh leuk weer een dagje er bij ik voel nu voorlopig veel honger en hoofdpijn en zo trekkend gevoel aan baarmoeder als ik plotse beweging doe of nies en moe moe moe maar dat neem ik er graag bij teken dat alles nog heel goed zit liefst
hey Meiden! Leuk om te lezen hoe jullie alles ervaren!! echt zo ontzettend leuk voor jullie dat het raak is... Hier nog even ongi, bijna zo goed als over (sorry voor de details! haha) en dan gaan we weer hard klussen,..Hopen dat het lukt deze maand,...! Ik blijf meelezen hoor ladies!! Succes! Groetjessssssssss
hey meid nou ,ik hoop voor jou dat deze maal voor jou ook raak mag zijn. zou zeggen lekker klussen en klussen en klussen ik had vorige maand geklust en geklust nou denk dat op die hele maand mss 5 x niet is geweest tot dag ongi normaal moest worden dacht zetten het jaar plezierig in veel succes meid en duim voor jou liefst
HAHA, Gaan we zeker doen! Maar vorige maand hebben we ook echt elke dag geklust....Maar goed, we gaan het afwachten deze maand.... Groetjesssss
Dag lieve meiden! Terwijl de sneeuw vandaag smeltend plaatsmaakte voor een zompige nattigheid, het zonnetje af en toe probeerde door te breken, maar telkens weer werd gedwarsboompt door hardnekkige wolken die het nodig vonden om nog meer nattigheid op ons landje te doen neerkomen, lukte het de zon toch en zorgde ze voor een mooie winterse zonnige zondagmidag... Ben nog even lekker naar buiten geweest en zit nu lekker op de bank met mijn laptopje op schoot. Even een middagje en avondje lekker alleen.. Zit naar Beverly Hills (leuk fout ) te kijken en weer even ons forum bij te lezen. Vandaag was zo'n echte typische zondag met van die dingen waar je doordeweeks niet aan toe komt: even bed verschonen en wat was opruimen. Jullie kennen het wel .Vriendlief is naar de verjaardag van zijn nichtje en ik 'verzuim' even; na al die drukte van de feestdagen vind ik het wel even goed zo... Heb wel een mooi cadeautje voor haar gekocht hoor (hoe noemen ze dat, schuld afkopen ofzo ?).. Maar wat we hier laatst ook al schreven, soms heb je even géén zin in die 'verplichtingen'. Dus spijbel vandaag heerlijk!! Ben even een paar daagjes niet online geweest, dus heb weer wat in te halen ... @Januari: Dank voor je superlieve reactie. Dat doet me onwijs goed! Leuk om te lezen hoe jullie die eerste weken zo ervaren! Hoop echt dat ik in de loop van dit jaar mee mag komen kletsen daarover ! Geniet van je buikje!!! @Weegschaaltje: ook lekker genieten meid!!! En leuk ook mee te lezen over je ervaringen enzo! @Berretje: Spannend weer deze maand! Zullen we gewoon alletwee ook zwanger worden ... (enne, de andere meiden die hard bezig zijn ook!!!)!!! @all: veel geluk!!! @updeetje hier: Vandaag dag 9 van mijn cyclus (laatste dus met clomid). Verwacht rond dag 16/17/18 pas mijn, ei, maar we beginnen gewoon al met klussen ! Ga deze maand dus niet tempen of testen... Morgen hebben we IUI-startgesprek en daarna spuitinstructie.. Ben erg benieuwd... Na deze ronde dus beginnen met de ronde met spuiten... Vind het erg spannend hoor. In theorie zou je toch denken dat het dan haast wel raak moet zijn ?! Immers: er is een ei, er zijn zaadjes op het juiste moment en die hoeven alleen nog maar blij naar ei te zwemmen... Waar kan het dan misgaan... Zou je haast denken...? Ach, natuurlijk weet ik dat er tal vn factoren zijn waardoor dit niet zo maar werkt, maar als het nu eens zo simpel zou zijn... Wat zouden we met alle meiden in de mmm al zwanger zijn hé !!! Nou lieve girls, fijne zondagavond nog! Dikke knuffel, Juulz
Goedenavond meiden, Hier is alle sneeuw gelukkig eindelijk weg! Vanmorgen wat verhuisdozen uitgepakt, we zijn net verhuisd! Wat een rotklus zeg! Getver! Gelukkig is er nu een groot deel weg, als ik me volgend weekend ook nog even druk maak dan is alles weg! Heerlijk! Alle kamers nog een keer goed soppen en dan is alles klaar! Weegschaaltje, hoe voel jij je? Veel last van symptonen? Barretje: Hier wordt uiteraard ook heel hard voor je geduimd! Zou toch super zijn als jij en Juulzon ook snel zwanger worden dan kunnen wel lekker met elkaar kletsen! Juulzon: Je hebt gelijk dat je nu al begint met klussen, alleen maar leuk en lekker toch Moet zeggen dat het klussen bij ons op het moment op een laag pitje staat, het lijkt wel of het dicht is bij mij? Weegschaaltje herken jij dit toevallig? Bij mij brand het echt enorm en heb daarom ook helemaal geen zin meer! Natuurlijk kan je ook op andere manier leuk bezig zijn maar ben toch benieuwd. We hebben net eters gehad en zit nu bommetje vol op de bank met mijn laptop, ga straks lekker in bed een tijdschrift lezen. (heb een paar 'mama' tijdschriften gekocht) Tot snel!
hey ik heb met vlage wat misselijk ,maar is eigenlijk best haalbaar(effe afkloppen) hier is het intiem ook laag pitje,haha denk dat vorige maand te veel bezig zijn geweest haha maar ook bang dat het mis zou gaan en er gaan zoveel vragen door je heen dat ik denk dat daarom even mss pauze is ik voel wel als ik werken ben veel trekkende gevoel zo onderbuik (had ik ook bij andere zwangerschappen maar nu vele vroeger) en pff heel veel dromen jeetje dat ik soms schrik van mezelf geniet er maar lekker van liefst