Eerste symptomen na de eisprong

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Renieta, 24 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. weegschaaltje

    weegschaaltje Fanatiek lid

    25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

    hey

    ik hoop het ook dat echt gewoon latere eispong heb gehad
    maar weet jij hoeveel je baarmoederslijm moet zijn
    mijn was 9 mm maar is dat weinig of dik of vind niet echt iets op internet



    liefst
     
  2. mamavanbo

    mamavanbo Fanatiek lid

    13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    dat heb ik inderdaad ook al gelezen dat je op die termijn nog niet veel of niets ziet.
    laat ons hopen dat het dat is he. en vertrouw op je gevoel meid.
    das de beste raadgever.
    succes en hele dikke knuffel.
     
  3. mamavanbo

    mamavanbo Fanatiek lid

    13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    heb net gelezen op een andere site dat het minimaal 8mm moet zijn.
     
  4. januari2010

    januari2010 Niet meer actief

    Weegschaaltje wat ontzettend balen maar laat je niet gek maken hoor! Misschien is alles gewoon goed maar ben je gewoon wat korter zwanger, is de bevruchte eicel langer onderweg geweest!

    Vind zelf 5 weken voor een echo ook erg vroeg, mijn verloskundige heeft gezegd dat er op zijn vroegst pas met 6 weken een echo gemaakt wordt, alleen als daar een aantoonbare reden voor is en anders pas rond de 10 weken.

    Dus probeer te vertrouwen op je lichaam, het komt vast goed!
     
  5. januari2010

    januari2010 Niet meer actief

    Ha Meiden,

    Vanmorgen veel helder rood bloed verloren, heb de verloskundige gebeld en zij geeft aan dat het twee kanten op kan, op zich heeft ze me redelijk gerustgesteld maar ik baal er toch van.

    Ze vroeg of ik een echo wilde maar ik heb daar voor bedankt, het zegt namelijk helemaal niks en daar was zij het ook mee eens. Of je ziet een kloppend hartje en je bent blij maar dan kan het alsnog mis gaan of je ziet geen kloppend hartje en dan maak je je nog meer zorgen terwijl het misschien gewoon te vroeg is om een kloppend hartje te zien!

    Ik hou me dus maar rustig en wacht nog 4 weken tot mijn echo.

    De verloskundig zei trouwens dat het goed kan komen doordat ik nogal last heb van obstipatie, je moet dan harder persen en perst dan makkelijk een adertje in je baarmoeder kapot, die is tenslotte ook met van alles bezig.

    Dus ook voor jou weegschaaltje, maak je niet te druk om een niet kloppend hartje, mijn verloskundige raadde zelf ook aan om geen echo te doen maar af te wachten!!

    Het komt vast allemaal goed!
     
  6. mamavanbo

    mamavanbo Fanatiek lid

    13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    Januari dat is indd ook zo dat je door druk of sex ofzo kan beginnen bloeden.
    natuurlijk altijd heel erg schrikken he.
    hoop zo dat het goed zit, maar heb het gevoel van wel.
    succes!
     
  7. Berretje27

    Berretje27 Fanatiek lid

    30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hai!

    Jeetje dat is wel even schrikken he! Maar hou je inderdaad rustig en wacht het maar even af, hoe moielijk het ook is.

    Heel veel succes meis, en we ervan uit dat het goed gaat ok!

    Groetjessssssss
     
  8. weegschaaltje

    weegschaaltje Fanatiek lid

    25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

    hey meid

    hoe gaat nu met jou?bloeden gestopt
    ja je leest vaker dat bloeden daardoor komt he
    ik duim voor jou dat niets erg is
    pff wat duurd dat wachten toch lang morgen weet ik pas bloed uitslag en dan ist mss nog eens controle komen
    pff snap er allemaal niets meer van


    liefst
     
  9. weegschaaltje

    weegschaaltje Fanatiek lid

    25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

    hey

    bedoel je dat het tijden de zwangerschap minimaal zo moet zijn of berijp ik het mis?
    vind nergens zo dat je kan zien zo moet die week zijn of int begin zwangerschap


    liefst
     
  10. mamavanbo

    mamavanbo Fanatiek lid

    13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    minstens 8mm voor een goede innesteling stond er
     
  11. januari2010

    januari2010 Niet meer actief

    Ha meiden,

    Bedankt voor jullie reacties, ik voel me verder nog steeds goed, heb geen kwaaltjes behalve dat bloeden maar mijn gevoel is nog steeds goed! Denk dat ik over 4 weken gewoon een kloppend hartje zie op de echo, ik heb dat gevoel echt heel sterk dus het zal vast goed zijn.

    Weeschaaltje laat jij nu bloed prikken om te kijken hoe hoog de hcg waarde is? Kunnen ze daaraan ook zien hoe ver je dan zou zijn? Ben ik namelijk ook wel benieuwd naar! als ik een cyclus van 28 dagen aanhou ben ik morgen 6 weken....

    Barretje en mama van bo: er brand hier een prachtig kaarsje dat het deze maand voor jullie maar raak mag zijn! Ik heb het altijd iedereen gegund om zwanger te raken maar nu ik zelf zwanger ben heb ik dat gevoel nog veeel sterker!

    Tot snel
     
  12. mamavanbo

    mamavanbo Fanatiek lid

    13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ah Januari wat ben je toch een schat zeg
    echt super lief van je

    en als je gevoel goed zit dan zit het goed meid.
    ik kan er van meespreken.

    ik had een positieve test toen ik net zwanger was van mijn tweede dochter. ik nam erg zware medicatie en wist niet dat ik niet zwanger mocht worden daarmee. mijn arts had gezegd om het te laten weghalen want hij zag het niet goedkomen.
    wel ik heb dat niet gedaan gewoon omdat mijn gevoel zei dat het goed zat. was toen net 4 weken.
    en nu ligt er een prachtmeid van 2 jaar in haar bedje te slapen.

    oh ja en ik weet niet waarom maar heb het gevoel dat het deze ronde raak gaat zijn. raar he
     
  13. weegschaaltje

    weegschaaltje Fanatiek lid

    25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

    hey meid

    ja idd ,kijken hoeveel mijn hcg gehalte is.
    maar sins vandaag licht bloed verlies dus denk dat er weer dingen fout aant lopen zijn:(:( begin ook beetje ongi pijnen te hebben maar dan veel trekkend gevoel naar de lies.
    tegen de middag mag ik voor de uitslagen bellen en mss moet ik dan weer eens langst komen
    ik hoop zo dat het goed blijft zitten maar mijn gevoel deze morgend was als eerste dit zit fout :(
    ik laat wel iets weten wat de dokter zegt
    en jij nog steeds wat bloed verlies?


    liefst
     
  14. januari2010

    januari2010 Niet meer actief


    Wat balen dat je er geen goed gevoel over hebt! Bloedverlies hoeft natuurlijk niet altijd iets te betekenen! Kom vanmiddag even kijken om te lezen wat je uitslag is! Hoop echt voor je dat het goed blijft gaan maar ik denk dat je het zelf toch het beste voelt.

    Hier nog steeds wat bloedverlies maar zoals ik gister ook aangaf ik maak me er eigenlijk niet echt druk om. Denk dat als het misgaat je je wel anders voelt, ik voel me verder prima!

    Succes vanmiddag!
     
  15. januari2010

    januari2010 Niet meer actief


    Wat goed dat je je gevoel gevolgd hebt en nu gewoon een prachtige dochter hebt! Zo zie je maar dat de dokter er ook wel eens naast zit! En ik denk dat het moedergevoel toch al vrij sterk is aan het begin van een zwangerschap. Grappig om dat te ervaren!

    Wat leuk dat je het gevoel hebt dat het deze ronde raak is! Wie weet... je gevoel zat vorige keer ook goed!

    Veel plezier onder de lakens, he :D
     
  16. mamavanbo

    mamavanbo Fanatiek lid

    13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    @ Weegschaaltje veel succes meid! hoop dat het gewoon goed zit.

    @ Januari goed dat je je geen zorgen maakt. en wie weet komt idd mijn gevoel uit. zou super zijn natuurlijk.
     
  17. jessie84

    jessie84 Bekend lid

    22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    @ Weegschaaltje, heel veel succes vanmiddag met de uitslag, hopelijk is alles gewoon goed en heb je je druk gemaakt om "niks".

    @ Januari wat fijn dat je je gewoon nog goed voelt en het idee hebt dat alles goed zit!! Dit zal ook vast wel het geval zijn meid!

    @ Berretje, dank je wel meid hihi nu moet jij je ook maar gauw aansluiten bij de club van zwangeren!!

    Gisteren heb ik naar de verloskundige gebeld voor een eerste echo. Ik kan 17 februari terrecht zooo spannend!!! Hopelijk zien we een mooi kloppend hartje!!
     
  18. mamavanbo

    mamavanbo Fanatiek lid

    13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    @ Jessie spannend zeg die allereerste echo
    heb je nog kindjes?
     
  19. spannendetijden

    spannendetijden Fanatiek lid

    9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes

    hoi hoi
    een beetje late reactie want we zijn al maanden verder maar ik las je eerste klachten...sinds wanneer begonnen die?!?! ik ben namenlijk zaterdag naar de gyn geweest voor mn eerste iui en heb nu sinds gister veel afscheiding en vind dit erg vervelend en heb t nog niet eerder zo gehad! witte dikke afscheiding en ik heb ook sinds de iui krampen aan de linker kant...daar zat ook mn rijpe ei! :)

    groetjes
     
  20. jessie84

    jessie84 Bekend lid

    22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Nee dit is ons eerste kindje dus vreselijk spannend allemaal!! Ook zo nieuw en nog steeds is het besef er niet helemaal haha
     

Deel Deze Pagina