Hoi allemaal, Ik zit even met een vraag die me al sinds gisteren bezig houdt. Ik heb een lieve dochter van 2,5 . Toen mijn dochtertje ong. 8 maanden oud was, hebben mijn man en ik besloten dat mijn man zich zou laten steriliseren. i.v.m gezondheidsklachten van mijn kant hadden we besloten het bij 1 kindje te laten. dat heeft hij ook gedaan. en na de check up bleek ook dat al zijn '' zaad''' niet meer leefden,. Maar nu is het zo : vorige week nadat we intiem zijn geweest ( schrijf het maar ff zo haha ) heb ik sinds 2 dagen een rekkend gevoel in mijn onderbuik. soms steekjes en vanmorgen lichte misselijkheid. ben toen op internet mijn vruchtbaarste dagen gaan controleren ( en wat bleek op die dagen was ik eigenlijk erg vruchtbaar) zit nu een beetje in angst, want er gaat vanalles door me heen. aan de ene kant zou ik erg blij zijn, want het zou toch echt een wonder zijn als we deze kans nog mochten krijgen ondanks dat mijn man geholpen is, en aan de ene kant ben ik ook weer bang van hoe het dadelijk dan allemaal weer verder gaat. sorry voor het lange verhaal maar als iemand antwoord heeft die het misschien ook heeft meegemaakt zou ik erg blij zijn. of dat iemand me kan vertellen of ze die tekenen ook gehad heeft. want dit is hetzelfde gevoel als ik bij mijn dochter toen had. groetjes Patricia
ik heb welleens gehoord dat mannen die gesterilliseerd zijn, toch zo af en toe nog vruchtbaar kunnen zijn. dat het niet helemaal 100 procent waterdicht is. voor de zekerheid een testje doen straks? wanneer is je nod?
hoi hoi, heb per ongeluk deze topic 2x geopend. ik heb 3 april mijn nod. ga morgen een bloedtest laten doen bij huisarts. want de symptomen die had ik ook toen ik in verwachting was van mijn dochter. en kan gewoon niet wachten tot volgende week erg he.
Paar dagen voor je nod kan je pas een duidelijke bloedtest hebben.. niet met een week voor je nod.. Maar wie weet heb ik ongelijk en heb je een positieve bloedtest.
dat zou een echt wondertje zijn. Enne testen voor je nod is echt wel mogelijk. Een week voor me nod had ik al een dikke positieve test in me handen, en ik voelde het ook al want ik was hondsberoerd sinds de eisprong!
Hoi Dames, Nou ben vandaag bij huisarts geweest, en van bloedtest was opeens geen sprake hebben wel een urine onderzoek gedaan op een blaasontsteking. maar dat bleek niet het geval ( omdat ik nu ook ontzettend veel moet plassen en af en toe een steek onder in mijn vagina heb zeg maar ) dus dat was niet het geval gelukkig. of ik zwanger was kon ze ook nog niet zien. Dus zit niks anders op dan maar te wachten op mijn nod 3 april maar mijn god wat duurt het nog lang, en hoe langer het duurt hoe meer ik toch wel hoop krijg dat het wel zo is.
en cindy inderdaad haha want mocht het zo zijn? dan denk ik dat we ff niks meer kunnen uitbrengen haha. maar wat het nu ook zo moeilijk maakt is dat mijn man er stiekem ook op hoopt,