eerste symptomen na eisprong of buikgriepje?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Shaida, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Wil ook graag even m'n "ei" kwijt vandaag. Vorige week heb ik waarschijnlijk mijn eisprong gehad (we zijn er nog niet echt bewust mee bezig) Mijn gevoel zegt dat het deze ronde niet is gelukt :(

Maar vannacht ben ik echt niet lekker geworden. werd midden in de nacht zelf wakker van. Heb last gehad van diarree, buikpijn, overgeven (sorry voor de details). Sinds de ochtend zijn de andere klachten wel opgehouden maar de gevoel van misselijkheid komt en gaat. Overigens heb ik nog steeds wel last van witte afscheiding(sorry). weet niet of dit normaal is.

Op dit moment ben ik 1 brok zenuwen, onzekerheid. Begin januari heb ik een miskraam gehad na 10 weken. Het verlangen om weer zwanger te zijn is nu erg groot. Probeer er niet continue bezig mee, maar betrap mijzelf vaak genoeg denkend aan de afgelopen periode of de komende toekomst.
    Bij mijn 1ste zwangerschap ben ik helemaal niet misselijk geweest. Om die reden twijfel ik nu dus heel erg..

Heeft iemand van jullie ervaring hiermee? kan het dat je voor je NOD al symptomen hebt?

dikke knuffel

van Shai

2. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    bij mijn eerste zwangerschap had ik ook nergens last van, bij de tweede al ongeveer een week voor nod kwaaltjes als misselijk zijn helaas eindigde die ook in een miskraam met 10 weken en nu ben ik nog maar heel pril zwanger en heb ook nergens last van behalve wat vaker plassen.
    ik denk dat het nog alle kanten op kan gaan bij jou. elk lichaam is anders en niet iedereen heeft dezelfde kwaaltjes

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Wat erg van je mk meid...

Misschien is je hormoonhuishouding daardoor wat in de war?

Witte afscheiding heb ik altijd na ei..de ene maand is het meer dan de andere..

Je hoort wel es dat meiden voor NOD al genoeg symptomen hebben dus het kan wel degelijk! Ik hoop voor je dat het deze maand raak is, en dan deze keer goed raak! Succes!

Deel Deze Pagina