zeurend gevoel onderbuik en linkerbeen

Discussion in 'Eerste symptomen' started by mamamarjon, Jun 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamamarjon

mamamarjon Actief lid

Jul 5, 2007
    253
    0
    0
    tilburg
    Hey ik weet sinds gister dat ik zwanger ben, waarschijnlijk ook pas een week of 4 en heb sinds 2 dagen een zeurend pijnlijk gevoel aan de linker kant van mijn buik en dat trekt door naar mijn linker been, alsof er een zenuw knel zit, herkend iemand dit gevoel? Ik heb al eerder twee zwangerschappen gehad maar ken dit gevoel niet..

2. LMI

LMI Bekend lid

Jan 21, 2014
    655
    54
    28
    Female
    Nee sorry.

3. Itisuptome

Itisuptome Actief lid

Dec 12, 2014
    304
    0
    0
    Ja heel herkenbaar! Heb ik weken last van gehad. Volgens de huisarts was het inderdaad een zenuw. Het trok helemaal door tot aan m'n knie. Een raar gevoel, alsof het bloed in m'n been kouder was dan de rest. Ik dacht dat extra lopen het er wel uit zou halen, maar daar werd het eerder erger van. Pootje omhoog was het advies. Na een tijdje is het vanzelf over gegaan en nooit meer teruggekomen.

4. mamamarjon

mamamarjon Actief lid

Jul 5, 2007
    253
    0
    0
    tilburg

fijn te horen dat het herkenbaar is dank je wel!! wil ook niet voor elk wissewasje mijn vk bellen ofzo haha gelukkig is de pijn nu wel weer weg getrokken hopelijk blijft t ff weg

5. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

Mar 5, 2014
    1,187
    3
    38
    Ik had dit ook rond dezelfde periode, echt heel de dag door. Tja, sommige vrouwen hebben nu eenmaal vreemde klachten.

Is niets om je zorgen om te maken hoor :) Na mate de weken verstrijken word het wel minder.. Bij mij (bijna 12 weken) is het vrijwel weg.

Share This Page