1e NOD negative test, maar ik ben wel overtijd..kan het toch nog zo zijn ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tulpje, 30 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tulpje

Tulpje Actief lid

30 mrt 2011
    166
    0
    16
    Vrouw
    Ik heb de 1e NOD getest, maar was helaas negatief..:(
    Kan dit te vroeg zijn geweest? want ik ben nu 4 dagen overtijd..
    Ik wil graag uiterst wachten tot maandag, dan zal mijn HGC hormoon toch wel duidelijk genoeg zijn ?:(
    Ik voel me eerlijk gezegd ook niet anders,normaal als ik ongesteld wordt dan voel ik dat wel, bijv. hoofdpijn en gevoelige borsten.
    maar nu na 4 dagen nog steeds niks, en de symptomen voor zwanger zijn heb ik ook niet (of ik heb het niet door ofzo)..
    maar ik heb wel vaak gelezen dat vrouwen ook geen symptomen hebben gevoeld, dat ze er pas achter kwamen toen ze niet meer ongesteld werden.;)

precies een halfjaar geleden heb ik de pil achterwegen gelaten, maar helaas nog steeds niet aangeteld.

Ik hoop dat deze keer wel lukt..:)

Hebben jullie tips ? en wat zijn jullie ervaringen hier mee ?:(:(

2. winnietje

winnietje Niet meer actief

Hoe is je cyclus sinds je gestopt bent mt de pil. Mogelijk dat hij iets langer is deze maand, en daarna nu een negatieve test hebt. Alles kan....

3. Tulpje

Tulpje Actief lid

30 mrt 2011
    166
    0
    16
    Vrouw
    IK heb de eerste 3,4 maanden echt ongregelmatig gehad.. waardoor ik vorige maand helemaal niets kon uitrekenen want ik was ook nog eens vergete welkedag ik ong. was geworden..
    De laatste keer dat ik ongesteld geworden was is 26 feb. en ik heb eigelijk gewoon een maand verder geteld 26 maart..

Ik heb vaker gehad dat ik sneller ong. was dat ik dacht... en dat ik dat ook overduidelijk voelde wanneer ik ong. werdt.. maar ik voel nu ook echt helemaal niets.. dus ik weet niet..

............het is zo anders dit keer..

Deel Deze Pagina