Misschien even een hele stomme vraag maar hebben jullie wel eens dat je na je menstruatie nog steeds gespannen borsten hebt? Mijn vriend en ik 'klussen' al 7 maanden op de eisprong dag. Afgelopen maand ook. Ik ben altijd na 35 dagen ongesteld alleen nu kreeg ik ineens 6 dagen eerder mijn menstruatie. Eerst een heel klein beetje daarna echt veel rood bloed maar niet zoals normaal dus geen stukken erin enzo. Donderdag begon het in de middag zette het door en zaterdagochtend was het al weer over. Ik zou nu eigenlijk dinsdag ongesteld moeten worden. Ik heb echt barstende hoofdpijn en met vlagen misselijk. Herkennen meer meiden dit? Ik durf nog niks tegen mijn vriend te zeggen omdat ik hem niet weer wil teleurstellen we hebben al een miskraam gehad. Volgens de Ha moet ik afwachten. Ik heb al een vroege test gedaan maar die was negatief.
Dat van die gespannen borsten heb ik ook wel eens. Dat ik denk van huh ben toch net ongesteld geweest? Dus ja dat kan. Voor de rest niet zoveel ervaring. Het kan zijn dat je een vroege eisprong had. Ik denk dat als je testen negatief blijven en je niet ongesteld wordt, dat je dat dan toch wel ongesteld bent geweest.