Eerste symptomen... pff, wat een farce ;-)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Emily27, 27 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Hahaha, ja dan kunnen we gaan kijken of we ze in onze nieuwe ronde op pas 2 dpo of zoiets tóch al herkennen! :D

2. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Hahaha, ja dat probeer ik ook héél hard. En het mislukt volledig. Vooral ook omdat ik me nog steeds wat gammel voel (moe, misselijk) en de menstruatie wel degelijk wat raar bleek te zijn (maar 2 etmalen, lijkt het tot dusverre, of het moet nu weer opnieuw beginnen ofzo).
    Maar goed, menstruatie+omowitte test = niet zwanger, zou je denken.
    Dus zal het wel allemaal in mijn hoofd zitten. Of het komt doordat ik van mijn b-complex multivitamine ben geswitcht naar alleen foliumzuur, en dat daar het energietekort door te verklaren is (best waarschijnlijk, want dat was überhaupt de reden dat ik dat b-complex ging gebruiken...).

Maar je gaat toch twijfelen, gisteren met middagurine getest, op dag 29 vd cyclus; menstruatie die er vroegtijdig mee kapt... hmmm, wie weet. Een drankje durf ik in ieder geval niet te nuttigen nu.

Maar goed, ik zal ongetwijfeld morgenochtend weer naar een omowitte test zitten staren :D;)

En dan toch écht écht écht maar het onvermijdelijke accepteren dat het gewoon ronde 4 is. Wat ik ook eigenlijk helemaal niet per se erg zou vinden, dus ik vind het ook gewoon wat raar dat ik deze keer zo moeilijk 'afscheid kan nemen' van deze ronde, komt denk ik omdat ik me niet helemaal 100% voel lichamelijk, dan ga je je vanalles in je hoofd halen.

3. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Pfffff zo herkenbaar en ik zit pas in ronde 1 van nummer 3, hahahahahaha.

Ik ga morgen een testje wagen!

4. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Ik was het niet van plan maar na heel veel dromen vannacht over vals positief, indrooglijntjes enzo heb ik toch nog die andere kv test gedaan (zelfde lijntje). Twijfel bleef omdat het ook een kv test was maar ik had nog een testpoint test liggen (2v5) en die had ook hetzelfde lijntje. :D Dus ik ben gerust gesteld. Voor nu dan. Kan morgen weer heel anders zijn ;)
    En symptomen.. Tja, niks dus. Andere rondes had ik veel steekjes in mn buik en liezen maar nu niks, noppes, nada. Vandaar dat ik dacht dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Ben wel op 7dpo heel misselijk geweest en al een week lang diaree gehad. Maar dat gooide ik op het warme weer. En verder nog wat symptomen die ik elke ronde had

5. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Haha, wat een herkenbaar topic :D
    Bij ons eerste kindje in ronde 2 zwanger en nu zijn we bezig in ronde 3.
    Lijkt zo lang te duren, terwijl dat nog helemaal niet is.
    En ook ik ga, hoe dichterbij nod ik kom, op google en zwangerschapspagina allerlei klachten .. dpo zoeken ;)
    Terwijl ik bij mijn dochter helemaal geen klachten had, haha :p

6. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik moet nog 2 dagen wachten en dan weten we meer. Had me zo voorgenomen om niet te kijken hoelang het nog zou duren maar heb net dus toch gespiekt

7. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    En al mensen getest? Ben benieuwd :D

Deel Deze Pagina