Hallo, Ik word al een paar dagen dag en nacht geplaagd door brandend maagzuurppff Zit nog een paar dagen voor mn NOD, dus heb nog niet getest iemand tips wat ik daartegen kan doen? liefs loekie
Rennie, dat helpt je maagzuur op zijn plaats te houden. Dat mag je ook hebben als je zwanger bent dus het kan geen kwaad om het in te nemen.
Melk?? krijg je daar niet nog meer zuur van?? Rennie helpt wel ff maar ja dat kan je ook niet de hele dag door blijven knabbelen nog meer tips? liefs loekie
Weet eigenlijk niet of het wel bij de eerste symptomen hoort, want ik kreeg het bij mn vorige zwangerschappen pas rond week 25 heb wel pijnlijke boobs en heel moe en maagzuur.. dus ff afwachten nog liefs loekie
Ook hier een fervent melkdrinkster, hoor! Is praktisch het enige dat ik nog drink, aangezien ik van een slok water al maagzuur krijg Oh, en over de hele dag verspreid beetjes eten! Als ik te lang wacht tussen maaltijden is het ook niet meer te doen....
Een hapje vanille vla las ik in een van mijn boeken. Straks naar de winkel dan kan ik het zelf ook uit gaan testen. Succes ermee!
bij allebij mijn zwangerschappen dronk ik liters melk... later ging ik over op vanille vla.. nu is het zo erg dat ik geen melk en vla meer kan zien!! sterkte ermee