Eerste symptomen van je zwangerschap

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mamamd, 5 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo78

Leo78 Bekend lid

10 feb 2012
    910
    394
    63
    Kreeg het vorige week, ik denk op 9 dpo, opeens vanuit het niks heel warm. Ik keek in de spiegel en zag een vuurrood hoofd. Dat vond ik verdacht, ik herken dat ook van eerdere zwangerschappen. De dag erna testte ik positief. Achter af gezien voelde ik op 7 dpo ook al iets raars. Toen had ik de hele dag een soort brok in mijn keel. Heel gek. Nu een week later ben ik een klein beetje misselijk. Niet kotsmisselijk, maar een gevoel van vol zitten. En een beetje licht in mijn hoofd. Borsten voel ik niet zo, ze zijn wel groter, dat ziet mijn man ook :) Veel hoofdpijn de eerste week.

2. roxanne1985

1 dec 2014
    58
    0
    6
    Rotterdam
    Hoi allemaal,

Hier ook pril zwanger!!
    Ongeveer 4 a 5 dgn na de iui wat zere borsten, veel plassen de tweede laatste wachtweek en vooral erg koud en warme rode wangetjes.
    Dag voor nod, soort krampachtig gevoel links onderbuik, ik dacht menstruatie...maar heb sinds die dag tm vandaag posi testen 😍

3. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Gefeliciteerd meid!!

4. Noor31

Noor31 Actief lid

20 feb 2016
    230
    47
    28
    Vrouw
    Ik had alleen dat ik echt ontroostbaat kon huilen zo verdrietig af en toe. Verder niks, in tegenstelling tot nu:)

5. roxanne1985

1 dec 2014
    58
    0
    6
    Rotterdam
    Dank je wel!! Moeilijk te beseffen zeg, heb ondertussen al 5 verschillende testen gedaan vanaf donderdagavond avond:)

6. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83
    ik liep nog te klagen ik heb geen kwaaltjes
    voel me nu echt verschrikkelijk
    vanmorgen wakker geworden misselijk
    zweten hoofdpijn
    als ik eet zakt het weer een beetje
    zo vervelend en dan net niet hoeven overgeven
    stond vanmorgen op dacht dat ik flauw zou vallen
    gezicht gespoeld met koud water
    vandaag lekker rustig dagje dan maar
    dacht gelijk ik ook met me grote mond over geen kwaaltjes

7. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Geweldig voor jou meis! Geniet eindelijk van een keer een overwinning!

8. Gouds

Gouds Lid

3 jan 2017
    69
    21
    8
    NULL
    NULL
    Mijn eerste symptomen is menstruatieachtig krampen. Sinds ik positieve test in mijn handen had (afgelopen woensdag), kreeg ik vollere gevoel in mijn buikje. en mijn emoties waren heftig, veel spontaan huilen en neerslachtig gevoel (ben ook sindsdien gestopt met roken, kan ook daar aan liggen). Zweten! Verder nog geen symptomen...

9. roxanne1985

1 dec 2014
    58
    0
    6
    Rotterdam
    @ladylola dank je wel!
    Op een gegeven moment heb je geen hoop meer,...
    Gelukkig toch nog raak, na alle zkh afspraken, hormooninjecties etc.

Fijn om alles te lezen hier 😊

10. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Ik ben nog heel pril zwanger, dit waren/zijn mijn symptomen tot nu toe:

voor nod:
    vanaf 6dpo: elke avond kat urenlang op schoot (zit normaal alleen bij mijn man op schoot)
    vanaf 7dpo: dunne ontlasting
    9dpo: last van mn rug
    10dpo: flinke kramp van ongeveer half uurtje + last van mn rug + slecht slapen
    11dpo: weinig eetlust + slecht slapen
    12dpo: positieve test + weinig eetlust + slecht slapen

nod (13dpo): hoofdpijn + weinig eetlust

En nu: nog meer hoofdpijn + duizelig + diarree

(kortom: ik voel me belabberd en ziek, maar ook heel blij)

11. Anna2017

Anna2017 Actief lid

21 feb 2017
    115
    114
    43
    NULL
    NULL
    Och. Iedereen gefeliciteerd! Ik ben zo vreselijk misselijk! Sinds 10 dagen na positieve ovulatie test. Vond het belachelijk snel met de testjes geven toch echt wat aan. Ik weet niet hoe ik dit lang geheim moet houden als ik zo ziek ben. Ik hoop dat het snel minder wordt. Herken dit ooo niet van mijn vorige zwangerschappen.

12. Mikarun

Mikarun Actief lid

27 jan 2014
    422
    77
    28
    Zwolle
    Hier veel meer symptomen dan met mijn eerste zwangerschap! Met mijn zoontje had ik echt niks in het begin, behalve achteraf gezien rugpijn met de innesteling.
    Nu ben ik echt sinds kort na een positieve test af en aan misselijk en dat wordt alleen nog maar steeds een beetje meer....Het stomme is alleen dat ik wel trek heb, maar zodra ik dan wat eet staat het enorm tegen.
    Ik kan uit het niets ineens belachelijk moe zijn en onze kleffe kater is ultra klef. Mijn borsten zijn gevoelig en volgens mij ook al groter aan het worden. Plus een opgeblazen gevoel en iets andere ontlasting is mijn lijstje aardig langer dan ik met mijn zoontje op het einde pas had ;)

13. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Ik heb net ontdekt dat ik zwanger ben (4 weken ongeveer). Ik heb last van gevoelige tepels en krampen onder in mijn buik. Dat laatste vind ik erg eng, zal het allemaal wel goed gaan?

14. metans

metans Actief lid

28 aug 2014
    354
    113
    43
    Vrouw
    kwaaltjes..klachten van alles wat.
    pijnlijke borsten, borrelende buik, alleen maar honger, doodmoe.
    maar de ene dag voel ik me zo, de andere dag voel ik me kiplekker... dus het is een beetje verwarrend soms!

15. metans

metans Actief lid

28 aug 2014
    354
    113
    43
    Vrouw
    Dat laatste heb ik ook steeds last van, krampjes..
    doodeng, maar ik neem maar aan dat het erg een beetje bijhoort..
    want er gebeurt nu zoveel in je lichaam.

16. Lyanne T

Lyanne T Actief lid

15 sep 2016
    234
    0
    16
    Iemand ook last van duizeligheid?
    Sinds gister weet ik dat ik zwanger ben (net 4 weekjes) maar ik blijf een draaiend gevoel hebben :(

17. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Heel AF en toe Ben ik ook duizelig. Ik weet niet of daar aan ligt of aan de verkoudheid die net over aan het gaan is haha

Ik merk eigenlijk niet zo veel. Twee dagen terug werden mijn borsten gevoeliger.. en ik heb een heeeeel kort lontje 😌

18. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.995
    3.321
    113
    Mijn eerste symptomen van deze zwangerschap waren dat ik mij over het algemeen gewoon niet lekker voelde. Met vlagen een beetje misselijk, minder eetlust.

19. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.995
    3.321
    113
    Soort van menstruatiekrampen? Hoort er gewoon bij :D Is niet leuk en prettig en ik word er ook soms bezorgd van.. maar in mijn vorige zwangerschap had ik het ook. Er gebeurd natuurlijk zoveel in je buik èn je baarmoeder groeit natuurlijk ook.

20. roxanne1985

1 dec 2014
    58
    0
    6
    Rotterdam
    Ik heb bijna geen symptonen meer?!

Wel veel plassen, en steeds moeten plassen, meer afscheiding als normaal, en erg moe
    Geen pijnlijke borsten meer...

Voelde na de posi test zoveel meer in mn buik "rommelen"

Pas over 2wkn een echo.......

Genoeg op internet, google, forums gelezen dat je niet altijd klachten hoeft te hebben.

Deel Deze Pagina