Of voelde je juist heel andere dingen? Ben benieuwd. Ik hoop dat ik er binnenkort ook over mee kan praten
Bij mij 3x anders. Maar misschien omdat de eerste een jongen was, 2e een miskraam uiteindelijk, en nu een meisje.
Mijn 2e zwangerschap verloopt identiek aan de eerste.. bijna eng haha! Alleen de bekkeninstabiliteit is eerder begonnen en erger..
Hier had ik de 1e keer ergere symptomen echt kotsmisselijk terwijl het niet goed zat. Bij mn 2e zwangerschap had ik veel minder symptomen. Terwijl het helemaal super zat.
Tot nu toe wel alles de eerste weken hetzelfde (lees: nergens last van). Maar tijdens de eerste zwangerschap voelde ik me lichamelijk tip top maar was ik emotioneel een wrak en had ik depressieve gevoelens. Bij de tweede voelde ik me mentaal goed, maar lichamelijk overal last van vanaf een week of 18.
Mijn eerste zwangerschap de eerste weken nergens last van gehad, deze zwangerschap de eerste weken onwijs ziek geweest, snel moe en veel duizelig ( lage bloeddruk). Dus heel anders dan de eerste en t zijn allebij jongetjes.
4 keer zwanger, 4 keer anders. Telkens een andere mix van kwaaltjes , in andere 'verhoudingen' maar wel uit het rijtje 'past bij zwangerschap, hoort erbij'. Vooral mijn eerste en tweede waren echt totaal verschillend , en derde (mk) en vierde hadden dan wel overlap in meer of mindere mate.
Nu voor de derde keer in een jaar de eerste weken aan het meemaken, en kwaaltjes zijn hetzelfde maar beginnen elke keer vroeger! Mijn voornaamste symptoom die ik alledrie de keren heb vanaf heel vroeg al is dat ik ineens vlees waanzinnig goed vind ruiken, terwijl ik vegetarier ben en er normaal van walg.
1e zwangerschap begon met zeer lichte kwaaltjes, 2e zonder kwaaltjes (vmk), huidige met heftiger kwaaltjes. Wij roepen allebei dat het dan nu wel een meisje moet zijn maar ja, dat weet je nooit. Vorige keer wist ik het bij 6 weken heel zeker dat het een jongen was.
Hier vergelijkbaar met @Mila27 had met de eerste tegen de 21 weken bi, 26 weken stukken echt met rolstoel moeten gaan doen en lopen tot 10mnd na bevalling zeer pijnlijk. In t begin echt geen vuiltje aan de lucht. Nu eigenlijk ook niet maar vandaag de eerste waarschuwing vanuit mn bekken, wat ik wel erg angstaanjagend vroeg vindt. Denk eerder dat t een verschrikkelijk zwakke plek is dan dat t specifiek een losstaande zwangerschapskwaal is. Dus daar gaan we nu maar even werk van maken en dochter gaat leren trap naar beneden zelf te doen (met mama erbij)
Mijn eerste zwangerschap was ik heel misselijk en deze keer was dat minder (Eerste is uiteindelijk miskraam geworden)
Eerste zwangerschap totaal niet misselijk geweest. Deze zwangerschap misselijk vanaf week 6. Gelukkig was het maar van korte duur maar heb me echt beroerd gevoeld! Vanaf de 12 weken lijkt het weer gelijk op te gaan met eerste zwangerschap.
Bij mijn eerste zwangerschap was ik de eerste 16 weken misselijk en daarna heb ik nergens meer last van gehad. Deze zwangerschap is heel anders, nu elke dag nog misselijk, hondsmoe en er zijn dingen in mijn lijf die zeer doen, waarvan ik het bestaan niet eens kende.
Bij de eerste voelde ik me alleen maar moe in het begin. En bij mijn tweede moe, misselijk, misselijk en misselijk!!
1e zwangerschap geen kwaaltjes gehad, kwam ook met 10 weken erachter zwanger te zijn.. behalve achteraf, trek in stampot (dat is een winterkindje) Deze zwangerschap misselijk sinds 2 weken, word steeds heftiger.. moet nu ook echt gaan eten op bepaalde tijden anders gaat de misselijkheid niet weg.. En zo ontzettend moe heel de dag.. en lage rugpijn. En alleen maar trek in maaltijd salades, of zelf gemaakte salades Zomers eten.. en dit word een zomerkindje