Hallo allemaal! Ik heb een vraagje, mijn vriend en ik zijn bezig om zwanger te worden. Ik heb een app gedownload zodat de vruchtbaarste dagen duidelijk zijn. In die week hebben we flink geklust! Op de dag dat volgens internet de innesteling moest plaats vinden kreeg een krampende/stekende pijn ter hoogte van de baarmoeder. Dit duurde maar even. (Dit was afgelopen vrijdag). Nou heb ik sinds een dag of 2/3 dat ik misselijk ben en dat ik bijna geen trek heb want mijn maag is helemaal van streek. Ook is mijn lichaamstemperatuur zn 0.3/0.4 graden hoger dan normaal. Ik heb ook echt het gevoel dat het gelukt is! Kan dit al zo vroeg? Alvast bedankt voor jullie reacties Mandy
Wow, Tuurlijk kán het, maar hou ook rekening dat het ándere óók kan Veel succes en ik hoop voor je dat je niet ongesteld wordt....
Het zou inderdaad kunnen..spannend! Wel moet je je erop bedacht zijn dat een app maar een app is en dus niet je vruchtbare periode exact "voorspelt" Ieder lijf is anders en dit geld ook voor de innesteling.
Ik heb nou een predictor test gehaald die als het goed is 4 dagen voor nod gedaan kan worden. Aangezien ik as zondag eigenlijl ong. Moet worden kan die test morgen vroeg doen! Spannend! En hopelijk word het geen teleurstelling.. Dit aangezien we het heel graag willen
Neeneeneeneenee! Niet de Predictor Early gebruiken! Die staat hier vreselijk slecht aangeschreven. Je kunt totaal niet vertrouwen op de uitslag. Mannen testen positief met deze test. Iemand bleek zwanger kraanwater te hebben volgens Predictor Early. Vrouwen die NIET zwanger zijn, testen positief. Vrouwen die WEL zwanger zijn, testen negatief. Kortom: je weet niet waar je aan toe bent met deze test! Koop vandaag alsjeblieft nog een goedkope extra test, bijvoorbeeld van de apotheek, het Kruidvat (2 voor 5 euro) of Etos (2 voor 5 euro). En verder hoop ik dat het echt raak is voor je. Je kunt het niet weten, maar net zoals een voorganger al zei: een app kan niet in JOUW lichaam kijken. Een app gaat uit van gemiddelden en er zijn slechts enkele vrouwen precies gemiddeld. De kans is gewoon enorm groot dat je eisprong + eventuele innnestelling (het is immers ook altijd nog de vraag of je eitje uberhaupt bevrucht wordt!!) veel eerder of zelfs veel later plaatsvindt dan dat zo'n appje zegt. Het grote risico daarvan is dat je op de verkeerde momenten gaat klussen en de kans groot is dat je niet zwanger wordt. Beter is dan om ovulatietestjes te gaan gebruiken. Die gaan uit van JOUW urine en zijn dus vele malen nauwkeuriger in het bepalen van je eisprong! Succes!
Hallo be happy, Dankjewel voor de informatie. De app geeft heel breed aan met je vruchtbare dagen maar heb ook het advies met mijn arts opgevolgd. Vanaf dag 8 tot 14 om de dag. Als ik as zondag/maandag niet ongesteld word zal ik wel een andere test uitvoeren. En mocht het niet gelukt zijn zal ik zeer zeker de ovulatietesten gaan halen! Maar het is gewoon zo raar innerlijk denk ik dat het gelukt is maar mn lichaam kan me natuurlijk ook voor de gek houden omdat ik het zo graag wil.. Gewoon afwachten dus...