Hallo dames, In welke week werden jullie klachten minder? En wat voelden jullie nog wel en wat voelden jullie niet? week 5 en 6: opgeblazen gevoel, vlagen misselijk, meer afscheiding dan normaal voelde me echt zwanger week 6 : goede echo met hartje klopte week 7: soms zere borsten, zeurderig gevoel in me buik, soms goed misselijk vooral in de avond, meer afscheiding dan normaal week 8: soms pijn in mijn billen en voel soms me onderrug, verder niet misselijk meer en opgeblazen gevoel lijkt veel minder, geen zere borsten meer, voel me eigenlijk niet zwanger en geen moeite met naar de wc gaan, afscheiding ook minder week 9: over 2 dagen
Hey, voor de 8/9 weken elke ochtend misselijk, pijn aan de borsten. alleen dit is minder geworden nu. toevallig ben ik nu wel weer misselijk maar het wordt al wel minder gelujkkig! had ik bij de eerste precies hetzelfde daarintegen wordt het plassen vaker en nu geen grote hoeveelheiden meer. nog steeds erg moe, zal nog wel even aanhouden tot een week of 14 verwacht ik. afscheiding, ja dat hoort er ook bij en kan ook weer erger nog worden weet ik van de eerste. en huilen om alles en niets.....