Hallo, Tweeënhalve week geleden kreeg ik vroeg in de ochtend ineens enorme krampen in mijn maag die wegtrokken naar mijn buik. Daarbij was ik erg misselijk. Precies een week later gebeurde hetzelfde. Nog weer een week later dezelfde krampen, maar deze keer bleven de krampen aanhouden en nu heb ik daar nog een paar keer per dag last van. Ook ben ik soms wat misselijk, meestal als ik bezig ben. Ik voelde me niet lekker en dacht dat ik een griep onder de leden had en ben een paar dagen niet gaan werken. Nu wordt het wel beter, maar niet helemaal. De maagpijn blijft wat aanhouden en mijn tepels zijn sinds 2 weken gevoelig, maar dat heb ik wel vaker. Ik ben 5 dagen overtijd, en een paar dagen geleden had ik wel wat "menstruatiepijn", maar dat is ook weer over gegaan. Kunnen dit symptomen zijn? Ik durf niet zo goed te testen, want ik heb al 3 keer een miskraam gehad.... Wie heeft dit ook meegemaakt? Groetjes Josefina
Ik heb het nu!Vorige week ziek gemeld omdat ik grieperig was,en misselijk!En nu voel ik me wel al weer beter maar het misselijke is blijven hangen(met vlagen)Heb alleen geen pijnlijke tepels,borsten.Wel moe en ruik vanalles..Kan over 4 dagen testen.Maar ik zou als ik jou was wel testen.In onzekerheid zitten is ook niks..Succes!
ik zou gewoon wel een test doen! toen ik 6 weken zwanger was had ik ook buikkrampen die opkwamen en weer gingen liggen! gewoon testen!
hey meis, ik weet precies hoe je voelt! Ik ben vandaag ook 5w6 dgn over tijd en durf niet te testte, ook ik heb 3 miskramen gehad januari was me derde... ik wens je nog veel meer dgn overtijd en een posi test! suc6 liefs mandy
Dank jullie wel voor alle antwoorden en jullie hebben wel gelijk. Ik heb dus maar een test gedaan en hij is positief.......! Hopelijk gaat het deze keer goed en kan ik straks proberen te genieten. Nu lukt dat niet, ik geloof er nog niet in. Groetjes, Josefina
Van harte meid! Meld je lekker bij: ik ben zwanger, als je dat nog niet gedaan hebt! Kan iedereen je daar mooi feliciteren. Geniet van je zwangerschap, ik hoop dat dit ukkie lekker bij je blijft zitten. Elmo