Hoi lieve meiden, In april 2015 heb ik mijn implanon laten verwijderen omdat ik en mijn partner heel graag ouders willen worden. Tijdens het gebruik van mijn implanon heb ik 3.5 jaar geen menstruatie gehad. Na weken lang wachten had ik nog steeds geen menstruatie afwachten afwachten schijnt normaal te zijn na het verwijderen van een implanon. In juni had ik dan eindelijk mijn menstruatie wat was ik blij maar dit was maar van korte duur een maand later bleek er weer geen menstruatie te komen. Wat een onzekere periode hebben wij gehad bang dat er van alles mis met mij zou zijn hebben we eindelijk in oktober de stap gezet om naar de huisarts te gaan. Toen heb ik een hormoonkuur gehad van 3 weken , hierna eindelijk weer een menstruatie gehad. Nu zit het zo dat ik de afgelopen dagen buikkrampen heb vermoeid ben, brandend maagzuur, diarree gehad maar ook rugklachten. Zou dit symptomen kunnen zijn van een zwangerschap? Eigelijk durf ik niet te hopen dat het raak is, en ben ik bang om weer een negatieve test te krijgen.. Graag jullie advies.
Spannend Princess! En welkom op zwangerschapspagina Ik ben net zwanger en van jouw rijtje herken ik: buikkrampen, rugklachten (niet nu maar de vorige zwangerschap wel). Maagzuur krijg ik altijd later, maar ik weet dat anderen dat de eerste weken ook kunnen hebben. Ik ben juist geconstipeerd ipv diarree. Daarom zou het ook wel eens een buikgriepje kunnen zijn... Er is maar 1 manier om erachter te komen of je zwanger bent... Heb je iets van een eisprong gemerkt?
Ja inderdaad vind het wel heel spannend hoor .. Na een stress periode durf ik eigenlijk niet goed aan om een test te doen ben heel bang dat er weer een teleurstelling komt maar denk dat er niks anders op zit inderdaad.. Dankjewel voor je reactie !
Nee voor de rest niks gemerkt. Inderdaad door de diarree twijfel ik zelf redelijk alleen weet ik toen mijn zus net in verwachting was ook last heeft gehad van diarree. Wil natuurlijk niet zeggen dat ik dit ook kan hebben .. ik wacht tot de dag van mijn verwachtte menstruatie misschien kan ik mijn vriend dan ook verrassen op die dag is hij ook jarig.
Ik hou je op de hoogte ik wacht tot donderdag en dan ga ik testen woensdag zal mijn menstruatie ongeveer moeten komen !