Iemand die dit herkent prille zwangerschap help??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bekendeonbekend, 21 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bekendeonbekend

bekendeonbekend Actief lid

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    #1 bekendeonbekend, 21 jan 2016
    Laatst bewerkt: 21 jan 2016
    Hallo dames hier ben ik weer , ik zal maar metteen met de deur in huis vallen ..

Mijn cyclussen zijn best lang meestal zo tot de 35 dagen hooguit 40 .. En mijn laatste eerste ongi dag was op 9 december .. Ben vorige week heel misselijk geweest zo erg dat ik heb gebraakt had verhoging tot 38 graden een dag en heb me slecht gevoeld maar ik ken mezelf als ik ziek ben is het zoiezo altijd hoger de verhoging en het houd langer aan .. Meschien een griep kan ook..

Maar ik heb sinds toen dat ik de dingen die ik lekker vind niet meer wil eten ik sta versteld van mezelf Hoe weinig ik nu eet en geloof me ik ben echt een lekkerbekje haha mijn kaken staan niet stil met de dingen die ik nu wel laat liggen voor het eerst in mn leven .. haha krijg bij de gedachten van sommige dingen al echt een misselijk gevoel .. en vind dingen heel anders ruiken en echt ik beeld het me niet in en snap heel goed dat het kan ..

En had vorig weekend een test gedaan die negatief was maar na afleestijd een vage tweede streep van kv 2 voor 5 euro test meschien de plas die erin is gelopen als je snapt wat ik bedoel zo ziet het uit hahah .. En nu had ik maandag de 18 de heel licht rose veeg na het plassen en thats it .. dacht och daar is het weer dus tampon in en moest toen snel weg niet meer aan gedacht ..sorry voor de details en serieus er zat niet meer dan nog niet eens het topje van de tampon bruin aan toen ik het eruit haalde . Dus dacht oke heb ik al eens gehad zal wel doorzetten meestal word t hooguit de dag erna rood en veel ... Maar tot op de dag van vandaag nog steeds niks "afkloppen dat het ook niet gebeuren gaat" en ik heb dit nog nooit gehad, had alleen nu net echt dik doorzichtig rekbaar slijm , dikker als wat ik rond mn eisprong heb .. Iemand die dit herkend als een innesteling ofzo ?? Ik weet dat jullie mij niet echt antwoorden kunnen geven maar wou het eventjes kwijt , zouw het kunnen ? Moet ik nog eens testen ?? ;) Xxxx

2. Enna87

Enna87 Actief lid

29 sep 2015
    264
    8
    18
    Als je vorig weekend een test hebt gedaan zou ik er gewoon nog een doen! Ik heb ook onregelmatige cyclussen tussen de 32 en 40 dagen, maar heb ook een uitschieter naar 66 dagen gehad.. Je gebruikt geen ovulatietesten? Dik helder doorzichtig slijm heb ik een week na de eisprong gehad.. Toen dacht ik ook aan een zwangerschap maar een week later volgde mn ongi..

3. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Als ik jou was zou ik wel een test wagen. Je bent voor jouw Doen overtijd. Dus een test kan geen kwaad om meer duidelijkheid te krijgen.

4. bekendeonbekend

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Nee ik doe niet aan ovulatie testen ivm dat ik er niet teveel mee bezig wilde zijn .. Maar ik heb maandag de 18 de in de ochtend twee druppels rozig bloed gehad echt bijna niet te zien ook .. En niks meer en de dag erop een puntje van de tampon bruin en toen weer tot nu toe helemaal niks meer .. Dus dat is zo raar heb dit nog nooit gehad ..En Die vage streep op de test want als ik mijn test van maand terug bekijk is gewoon echt helemaal wit nog geen vaag of inbeelding streepje op te zien hahaha en op deze wel dus ik ben zo onzeker nu en hoop echt zo graag dat het zo is !! Xx bedankt voor je reactie

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik sluit mij aan bij de dames hierboven :)

6. Enna87

Enna87 Actief lid

29 sep 2015
    264
    8
    18
    En wanneer heb je die test precies gedaan? Afgelopen weekend of het weekend ervoor?

Heb je een idee van wanneer je eisprong is geweest?;)

7. bekendeonbekend

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Ja ik ga ook een test je doen dit weekend denk zaterdag als ik nog geen bloed of wat dan ook krijg ,, hopelijk niet !! Haha maar was benieuwd of een van jullie ook ervaring ermee had en inderdaad zwanger bleek te zijn of dat dit een innesteling kon zijn Xxxx dankjewel voor de reacties !

8. bekendeonbekend

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Ja ik heb de test nu afgelopen zaterdag ochtend genomen , en voor mijn idee had ik echt mijn eisprong gehad want ik heb al van puber af aan mijn eerste menstruaties dat ik snachts wakker word van brandende op spanning staan achtige pijn en meestal vlak erna volgde mijn menstruatie paar dagen erna .. En dat had ik nu dus ook al twee weken terug ofzo , had het niet zo goed bijgehouden omdat ik er niet zo mee bezig wou zijn maar nu dit alles zich voordoet word ik wel onzeker haha

9. Paulinemama

Paulinemama Actief lid

15 sep 2015
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knap dat je tot zaterdag wil wachten:D
    Ik had zelf vandaag alweer een testje gekocht;)

10. bekendeonbekend

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Haha ja het is ook echt moeilijk om te wachten maar de teleurstelling is nog moeilijker dus dan wacht ik nog liever hihi en had nog een test over van de kruidvat twee voor 5 euro ! :) maar heb ook al heel wat testen versleten hoor .. Ben al van februari 15 bezig .. Xxxx waardoor ik oke zoiezo respect heb voor de mensen die langer bezig zijn en wens het echt iedereen hier van harte ! :p

11. bekendeonbekend

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Niemand ervaring verder ?

12. bekendeonbekend

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
  13. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan alleen maar zeggen dat je moet testen om duidelijkheid te krijgen ;).

14. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Hier ook al bezig vanaf februari 2015, best frustrerend he als je iets echt heel graag wilt.
    En om antwoord te geven on topic; alleen een test geeft je duidelijkheid.. (Sorry stom antwoord ik weet het ;) )

15. bekendeonbekend

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Oh toevallig ! , ja ik weet het duurd op een gegeven moment zolang als je iets super graag wilt , tis ook echt net alsof iedereen om je heen zwanger word behalve ik ,echt al mijn vriendinnen zijn zwanger of hebben al een kindje en die gun ik het ook van harte hoor en daardoor ben ik er juist ook zo gek mee .. alleen daar zit je dan met je mannetje thuis met legen handen .. En het is zo spannend nu want de rare dingen die zich nu bij mij voordoen maken mij juist gek ik hield niks meer bij was er zo weinig mee bezig had er echt genoeg van en nu is het gevoel nog erger , maar je hebt gelijk niemand kan mij hier echt een antwoord ge en en waardeer jullie antwoorden alleen was ik benieuwd of iemand het zelfde of soortgelijke had meegemaakt die inderdaad zwanger bleek te zijn .. :) ik hoop ook voor je dat je snel een mooie knaltest in handen krijgt en ervan kan gaan genieten ! Xx:)

16. bekendeonbekend

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    En heb dit via mijn telefoon getypt , dus sorry voor de fouten :)

17. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Ja is zeker heel verdrietig! Hier ook iedereen om ons heen zwanger. Wij hebben al een kindje dus ik ben al gezegend wat dat betreft. Maar een tweede is nu meer als welkom ;)
    Ik hoop voor jullie hetzelfde!! Dat jullie maar gauw een gezond lief kleintje in jullie armen mogen houden!

18. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Als ik jou was zou ik gaan testen, dat dikke doorzichtige rekbaar slijm heb ik nu ook nu ik zwanger ben. Spannend hoor!

19. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb sinds een paar maanden ook een beetje bruin en roze. Dan een dag of 3/4 helemaal niks en dan gewoon ongesteld. Dat is mijn ervaring.

Doe een test. Dat geeft veel meer zekerheid en antwoorden dan alle verhalen hier. Als je niet zwanger bent komt de teleurstelling sowieso of je nu een negatieve test hebt of dar je menstruatie doorbreekt. Of je ziet een mooi streepje natuurlijk!

20. bekendeonbekend

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Jaa ik kon het niet laten kon niet slapen vannacht Door de spanning en had dus rond 12 uur 1 uur snachts getest ja heel dom ik weet het en negatief ook :(..meschien te vroeg ?? Dus ik ga straks nog halen en test zaterdag ochtend , hopelijk blijft mijn menstruatie weg ! En gefeliciteerd met de zwangerschap Love1990 :D ... En whuz ow wat jammer hopelijk voor jouw ook snel zwanger Xxxx

Deel Deze Pagina