Ik vroeg me af of je altijd moet overgeven als je "misselijk" bent...Ik ben misselijk met vlagen,maar hoef niet over te geven... Moet wel elke 5 min eten anders word ik zo belabberd bah!
hoi hoi ik was wel misselijk maar heb nooit hoeven overgeven. het ging inderdaad meestal beter als ik een lichte maaltijd had gegeten. en dat dan meerdere keren per dag. groetjes diana
nope, ik ben tot 17 weken misselijk geweest (was later wel minder dan in het begin, met 11 weken gingen de ergste klachten wel weg) maar heb maar 2 keer overgegeven. En ik ben goed misselijk geweest
Met vlagen echt kotsmisselijk geweest...maar nooit overgegeven. Tijdens de bevalling was ik niet misselijk maar moest ik daarentegen wel overgeven Het hoeft dus niet samen te hangen :-D (gelukkig). Elmo
Ik ben sinds een week van de misselijkheid af, maar weinig overgegeven. Moet zeggen dat ik misselijkheid veel erger vind, want je kan je echt goed beroerd voelen van dat gevoel. VSM mama granules en iets lichts eten voordat je je bed uitstapt, heeft bij mij goed geholpen. Heb echt medelijden met vrouwen die de gehele zwangerschap hier last van hebben
Ik ben goed misselijk en moet ook wel overgeven. Maar vraag me af of dat van de zwangerschap of van een buikgriepje komt...
Bij Myrna was ik heel even misselijk van geurtjes maar daarna is over gegaan, nooit overgegeven enzovoort. Bij deze zwangerschap nog niks! Ben benieuwd of dat zo blijft Geurtjes heb ik geen last van enzovoort, wel geinig!
Je krijgt de eerste 2 weken gratis erbij zonder dat je technisch zwanger bent je weet wel vanaf je ongi tot je eisprong Dan ben je nog niet zwanger...Als je naar je gyn gaat voor een echo zal die die 2 weken eraf halen
Ik had gerekend op internet dat ik nu 7 weken zwanger ben en bij assistente van verloskundige toen ik daar kwam voor een afspraak zei dat ik (mijne precies 5 weken en bij haar 4 weken en 4 dgn), dus ik heb me banner nog niet veranderd, dus ik zie het wel als ik echo heb gehad en dan hoor ik het wel wanneer ik precies uitgerekend ben
Hihih wat mij nou zo verrast is dat als ik die 2 weken eraf zou halen als ik zwanger ben Zou ik 1 week en 6 dagen zijn hihihihi Wat weinig whahaha
Neeh hoeft zeker niet! ik ben ook misselijk in vlagen geweest maar nooit moeten overgeven, ben ik wel blij om want ik haat het echt om over te geven! Xx.
ik ben vanaf het moment dat ik me bed uit stap misselijk en dan ben ik maar aan het kokhalzen heel soms gal over geven maar vaak alleen maar kokhalzen en het is helemaal hinderlijk als je ook nog eens moet boeren ik hoop dat ik het niet de hele zwangerschap zo voortduurt het is absoluut geen fijn gevoel maar ik geniet toch ben te gelukkig
Hoi meiden, Heb vooral gedurende de ochtenden last van misselijkheid. niet direct als ik uit bed kom maar meestal een 20 minuten later begint het. Hoef niet over te geven, eten helpt dan ook niet. Hopen dat het zo een keer over gaat. Groetjes martine
ik ben ook steeds misselijk met vlagen, maar bij mij is het vaak aan t einde van de middag en de avonden meestal na het eten bah... nog niet hoeven overgeven, wel kokhalzen.
ik ben eigenlijk de hele dag misselijk het is wel erger in de ochtend en avond, heb pas 1 keer moeten overgeven
Hier ook meerdere keren per dag misselijk, vooral in de avond. Heb tot nu toe gelukkig nog maar 1 moeten overgeven. Wordt erg beroerd van vleesgeuren. Hoop dat dit snel overgaat..
Ik ben vanaf het begin eigenlijk bijna de hele dag door flink misselijk. De ene keer wat erger als de andere. ik geef niet over, maar kokhals des te meer. Van mij mag het zo langzamerhand wel eens wat minder gaan worden hoor. Wat betreft die 2 weken waar je het over hebt, die worden er bij de gyn en de vk ook gewoon bij geteld hoor. ze rekenen vanaf de datum van je laatste menstruatie