hallo, Ik heb een vraagje, Ik heb 17 mei sex gehad met mijn man, en toen was ook toevallig (heel toevallig ) mijn vruchtbaarste dag... Sinds 20 mei heb ik een raar gevoel in mijn onderbuik, kan het niet echt omschrijven het voelt als een aankomende ongesteldheid, eerst hevig en dan weer licht. Het voelt ook alsof er echt iets zit... het lijkt wel opgeblazen. heel apart. En heb last van m darmen sinds een paar dagen, normaal ga ik heel moeilijk en nu opeens heel vaak en veel ook. Ik heb sinds 20 mei ook geen afscheiding meer. Ik moet volgens de planning (ik heb een hele regelmatige cyclus, altijd precies op tijd) 1 juni ongesteld worden. Ook heb ik opeens een warm kriebelig gevoel als ik aan een babytje denk.... Zou je dan toch in 1 keer zwanger kunnen worden, sterker nog.. kan ik zwanger zijn en dat nu al voelen????
Geen idee of je zwanger bent of niet, de kans zit er natuurlijk wel in.. Je moet even geduld hebben tot je NOD.. en dan zullen we het weten.. Succes met wachten!!! Groetjes Kalush
Toen ik ongesteld moest worden dat was eind maart, had ik ook steeds krampen in mijn buik, met het id dat ik dus ongesteld moets worden en het bleef maar uit, een week later zere borsten en heel erg moe, ik wist toen nog van niets want alle testen thuis en bij de ha wezen uit dat ik niet zwanger was, ik weet het zelf nu nog maar 1 week, het kan allemaal raar lopen maar ik was in 1x wel heel emotioneel... Misschien dat dit bij jou ook het geval is?? Wie weet!! Ik hoop het voor je!!
ja ik ben wel heel emotioneel en mijn buik voelt heel bol. nog steeds zijn mijn darmen raar en heb continue een loopneus, heb ik normaal nooit, ben niet verkouden.heb nog steeds geen afscheiding. moet donderdag pas ongesteld worden wat een znuwslopend iets is dit zeg! Als t maar niet elke maand zo gaat. was trouwens 19 kilo afgevallen het ging heel goed, maar heb nu sinds een paar dagen weer vreetbuien mijn hormonen zijn volgens mij van slag. Kan dit echt een zwangerschap zijn dat je dat nu al voelt.
Ik kreeg juist heel veel afscheiding toen ik net zwanger was. Maar dit kan natuurlijk voor iedereen anders zijn. Ik zal voor je duimen dat je test strakjes positief voor je uitvalt en dat je 9 maanden mag genieten....
Hoi Eef, Ja hoor, je kunt het zeker al voelen als je zwanger bent, en ook zeker in één keer zwanger zijn. Ik behoor ook tot die gelukkigen.... Ik had ook enorme last van mijn darmen (rommelen, misselijkheid en krampen). Ook dit had ik al een week voordat ik ongesteld moest worden. En een week later had ik ook gevoelige borsten en bleef mijn menstruatie uit. Gewoon donderdag afwachten en misschien zelfs wel volgend weekend pas gaan testen. Groetjes Suusje
hoi, ja nog 5 daagies dan moet ik ongesteld worden officieel. Heb nog helemaal geen last gehad van pijnlijke borsten of misselijkheid En ook lees ik overal dat je als je zwanger bent juist meer afscheiding hebt als normaal. Ik heb heel weinig tot niks, terwijl ik normaal juist veel heb. Dus ik reken dr maar niet op dat ik zwanger ben. Toch blijft iets mij zeggen dat t wel zou kunnen...
herstel... kan toeval zijn, maar heb net een appel gegeten en werd vlak daarna erg misselijk na 10 minuten was t weer weg.
hoi Eef, Je verhaal is heel herkenbaar! Ik ben voor het eerst serieus bezig om zwanger te worden... Ik heb 25 mei 's avonds sex gehad en in theorie had ik 27 mei 's ochtends de eisprong moeten hebben. Vrijdag was er geen tijd voor sex, noch de rest van het weekend helaas. Ik hoop dus stiekum dat er sperma met lang uithoudingsvermogen overgebleven is... (dat blijkt de kans op een meisje te verhogen). Zaterdagochtend heb ik inderdaad lichte krampjes gehad links wat normaal gesproken op een eisprong wijst vd linker eierstok. Zaterdagnacht heb ik (van de spanning misschien?) vanaf 4 uur wakker gelegen, om 6 uur uiteindelijk opgestaan om gebakken eieren klaar te maken want ik had waanzinnige honger, vandaag (zondagavond) heb ik een opgezette buik en lichte kramp aan de rechter kant en nu denk ik dat de eisprong misschien anderhalve dag verlaat is en in de rechterstok zit. Dat zou de kans op zwangerschap helemáál verkleinen, ik denk niet dat zaad 72 uur uithoudt... Goed, het is allemaal dus nog heel vroeg dag en het kan nog alle kanten op. Is het niets, dan gaan we volgende maand er voor 100% tegenaan ipv de terloopse slag die we nu geslagen hebben. Ik ben al wel als een gek de berichten aan het scannen op de eerste sypmtomen maar dat zegt waarschijnlijk niet zoveel, ieder lijf is weer anders en van m'n moeder weet ik dat iedere zwangerschap ook weer anders is. Kwestie van geduld hebben en afwachten >> ik kan geloof ik pas op de 10e testen!! dat zijn dus 12 hele lange dagen!! Voorlopig heb ik ook helemaal geen afscheiding, ben moe (geen wonder na vannacht), hongerig en een opgezette onderbuik met hier en daar wat steken (normaal bij een eisprong). De komende dagen zal ik opletten of ik iets anders kan voelen of dat het allemaal wishful thinking is. Spannend!
Hai, Als je op de juiste dagen geklust hebt, dan is het uiteraard altijd mogelijk dat je zwanger bent. Er zijn inderdaad vrouwen die dat heel snel voelen. Maar jammer genoeg kan je lijf zeer vervelende en rare dingen met je uithalen waardoor je het gevoel hebt dat je wel zwanger moet zijn, terwijl dat helemaal niet hoeft te zijn. Ik wil je goede gevoel niet wegnemen hoor, maar je lijf doet gekke dingen met je. In die zin is het goed om naast de hoop ook een slag om de arm te houden. Hoe zeer het ook als zwangerschap voelt, het kan altijd zijn dat je lichaam je bij de neus neemt. Ik duim voor je dat je zwanger bent!!!!!!!!
hoi, ik ben al ruim een week onwijs draaierig en futloos. Heeft dat met ontpillen te maken? of met iets anders?
Het kan echt van alles zijn. Zwangerschap, ontpillen, iets verkeerds gegeten. Je weet pas echt of het met zwangerschap te maken heeft als je een positieve test hebt.
ik heb al twee dagen steeds een beetje roodbruin slijm heb ik normaal nooit. donderdag moet ik ongesteld worden...
Hallo Eef, ik zit net als jij te wachten tot het eindelijk donderdag is en duidelijk zal worden of ik zwanger ben of niet. Ik heb al ruim twee weken allerlei verschijnselen en ben wel heeeel benieuwd. Succes met wachten Groetjes Veerle
hey ik ben nu een goei 7dagen over tijd. maar ik nam altijd mijn pil. nu met de stopweek moet ik normaal mijn menstruatie krijgen maar die hebben zich dus niet laten zien. wat ik wel heb ik dat mijn tepels verschrikkelijk gevoelig zijn, terwijl ik daar nooit last van heb. en nu heb ik ook een kramperig gevoel in de onderbuik maar niet zo stekerig zoals ik mijn menstruatie zou moeten krijgen dit is een ander gevoel zou het kunnen zijn dat ik zwanger ben? of komt dit voort van mijn pil. groetjes kimmeke
het zou natuurlijk kunnen. De pil moet ervoor zorgen dat je ongie wordt.. als ik jou was zou ik een test doen
ooh ben zo nerveus ja niet te doen :-? ik ga straks een test halen. stiekem hoop ik wel dat deze positief is hoor groetjes xxx