thx tascha je bent ook van antwerpen zie ik aangenaam provincie genoot En tuurlijk bar laat ik iets weten. tghoo dan zou ik eindelijk kunnen ervaren hoe het is om zwanger te zijn mmmm xxxx groetjes
hallo, ik ben nieuw hier en zit net zoals jullie met enkele vragen, ik ben 22 en ben al 3j samen met mijn vriend. nu hebben we 3 maand geleden beslist om voor een klein wondertje te gaan. vorige maand was ik 10 dagen overtijd maar had helemaal geen symptomen of zo. ben toen wel ongesteld geworden en een week na mijn duivels heb ik 4 dagen licht bloed verloren. we 'klussen' al heel de maand flink en nu heb ik sinds vorige week volgende symptomen - verschrikkelijk moe (kom thuis van werk en ga slapen tot 11u) - ongelofelijk veel plassen - duizelig - honger als een paard -gezwollen buik en borsten - plots heel veel zin in chocolademelk terwijl ik normaal veel koffie drink - pukkeltjes op mijn kin herkennen jullie dit? wil eerst een paar meningen horen voor ik weer testen ga kopen oh ja, en aan alle vrouwen op dit forum proficiat voor de zwangeren onder ons en succes voor diegene die proberen
een aantal dingen hiervan herken ik wel.. Helaas bij mij nog geen resultaat. Ik ben ook onwijs duizelig, moe, veel naar de wc,lage rugpijn en steken in men buik.. Ben je al overtijd? en hoe lang?
hello, ja ik ben nu 4 dagen overtijd maar vorige maand was ik er 10 overtijd en resultaat was negatief
hai, ben helaas gisteravond ongesteld geworden maar heb nog steeds rare dingen.. ben toch al in december gestopt met de pil dus is geen ontpillen geweest toch???
jee, jammer eef... ik hoop dat de volgende ronde raak is! Dit is pas m'n eerste ronde en ik moet er niet aan denken dat ik volgende week ook teleurgesteld ben, na 12 dagen tergend wachten... maar dat is wel het meest waarschijnlijke. Ik geef me nog even de zoete twijfel vd onzekerheid. Dacht afgelopen dagen dat het toch inbeelding was geweest want ik voelde me vanaf maandag uitstekend, at goed, niet misselijk, geen buikpijn, alleen wat grotere borsten (dat zegt ook niet zo veel want ik ben eindelijk aan het aankomen de laatste maanden - was bij de bruiloft door de stress te veel afgevallen) en veel plassen maar that's it. Ik ben door al dit lezen wel een stuk wijzer geworden trouwens; ik dacht dat ik zó de eerste tekenen zou herkennen op het moment van bevruchting, ik ben immers al 2X eerder zwanger geweest. Wat ik even vergeten was dat ik de bij 1eX er wel vanaf het begin mee bezig was (gescheurd condoom) maar me vooral de stress en ellende herinner (11 jaar geleden inmiddels), bij de 2eX wist ik pas dat ik zwanger was omdat ik niet ongesteld werd en ik was net vd pil af, ik was toen al verder dan nu natuurlijk. Ik kan me van beiden wel herinneren dat ik een hele vervelende misselijk makende smaak in m'n mond had, maar idd niet vanaf het prille begin. Ik moet nog 8 dagen tot m'n NOD en áls ik zwanger mocht zijn dan zou ik nu pas in de innestel fase zitten, het klinkt idd logisch dat dán pas ook de eerste tekenen zich moeten gaan voordoen omdat je eerder geen echt contact hebt met de vrucht... voorlopig nog geen illusies maken dus
sinds eergister ben ik s'morgens misselijk en mijn nod is pas 7 juni. Toch maar een test gedaan want ik heb nooit iets, en ja hoor: ZWANGER! Vanmorgen weer een test gedaan: nogsteeds zwanger, ik kan er niet bij maar de test liegt niet denk ik!
Gefeliciteerd Safian!!!!!! Jeeeee, 2 dagen eerder getest. Nu begin ik toch ook zenuwachtig te worden... mijn NOD is op de 10e en sinds zaterdagnacht ben ik toch achterdochtig geworden, ik heb toen overdag een paar keer het gevoel gehad te ovuleren (een soort drukkend gevoel aan de zijkant van m'n onderbuik, echter geen bloedverlies of niets) en 's nachts heb ik wakker gelegen van 2 uur tot 6 uur 's ochtends, net als de week ervoor, met het gevoel dat de hormonen door m'n lijf gierden. Ik begin nu een opgezet gevoel in m'n borsten te krijgen en ben ik zaterdagnacht en zondagochtend een beetje misselijk geweest bij vlagen, niet genoeg om er naar van te zijn maar voldoende om me af te vragen of er bij het eten iets verkeerd was gevallen. Ik heb een test klaar liggen maar durf nog niet te testen omdat het nog zo vroeg is. Ik heb zo het gevoel zwanger te zijn maar ik ben bang dat ik me dingen inbeeld. Gek, ik dacht dat eerder zwanger geweest te zijn me het voordeel zou geven eerder te weten wat er aan de hand is maar juist omdat ik de symptomen ken, kan ik mezelf natuurlijk ook voor de gek houden, soms kunnen lichaam en geest rare dingen met je uithalen dus ik vertrouw het nog niet helemaal (voor het geval dát), stel je voor dat ik gewoon opweg ben naar een flinke ongesteldheid... Om heel eerlijk te zijn... ik denk het niet, ik denk eigenlijk dat ik een waanzinnige geluksvogel ben, máár ik moet ook m'n redelijk verstand z'n woordje laten doen dus je weet het nooit tot je het zeker weet, denk ik dan. Goed, nog 5 dagen te gaan (of 3, of 2 als ik het niet uithou, aaarghh!) Ik ga denk ik maar eens heel hard werken om de gedachten te verzetten
Hallo iedereen, ik moet vandaag ook ong.worden maar er is nog niets heb vandaag een test gedaan maar eentje van 25 mui/ml (dat houd in hoe gevoelig die test is) ik heb het vanochtend gedaan maar was ook niet mijn eerste plasje voor de test heb ik ook 3 grote glazen water opgedronken en ik had een dikke negatieve streep.Hier verkopen ze ook geen clear blue (ik woon sinds anderhalf jaar in het buitenland) nou ga ik het morgenochtend weer proberen voel me wel zwanger al een week ik denk meer voorgevoelens sinds 2 dagen ben ik echt duizelig niet normaal en snachts word ik wakker van mijn slaap omdat ik misselijk wordt sochtens niet.Ach ja mocht ik zwanger zijn is het welkom heb namelijk 2 ukkie boys van 3 en half en bıjna 2 jaar.İs nog mijn eerste ronde condoom was namelijk op en we dachten gebeurt toch niets want ik ben nog nooit op de eerste ronde zwanger geraakt en toevallig was ik toen op mijn bevruchtbaarste dagen het lijkt of ik nu zelfs geen kracht meer heb om te typen.Meiden die zwanger zijn feliciteer ik van harte en die het nog proberen moed niet verliezen en volhouden...En mezelf wens ik veel sterkte
Haay Allemaal!! Ook ik wil iedereen feliciteren die zwanger is... zelf ben ik nu mijn menstruatie aan het afwachten. En misschien dat ik morgen toch even een testje koop om het na te checken. Vind het in iedergeval erg leuk om jullie verhalen te lezen!! Groetjes!!
Hallo allemaal, Gefeliciteerd voo de meiden die zwanger zijn. Ik heb 10 juni mijn nod dus Ana ik doe gezellig met jou mee. Heb namelijk het gevoel ook zwanger te zijn. Zondag at ik chips en gelijk daarna werd ik misselijk en moedt overgeven. Aan de ene kant heb ik veel zin in eten maar als ik eraan denk dat ik het ga eten hoef ik al niet meer. Het kan ook verbeelding zijn hoor maar ja moet nog maar ff afwachten en denk dat ik vrijdag een test ga doen. groetjes Zotje
@sjaak: dank je, enneeee... weet je al wat meer????¿¿ @Yasmin: heb je nu ook getest? @zotje: wat leuk, gaan we gelijk op! Ik denk ook niet dat ik het uithou om tot zaterdag te wachten (misschien dat ik het zelfs donderdag al probeer met ochtendurine). Goed, ga maar meer verder met werken, morgen weer een dag voorbij. Anneke
hallo ana, İk heb getest maar snap er nog steeds niets van gisteren (na veel drinken misschien) was het negatief.Voor zekerheid had ik 2 testen gehaald maar de testen hier zijn met een pippetje dus moet ik eerst in een potje plassen.Vanochtend heb ik die andere gebruikt en wat denk je... geen enkele streep volgens mij heb ik te veel urine gedruppeld of zo of hij deed het niet.Tja kon het moeilijk terugbrengen naar de apotheek haha.Nou heb ik geen testen meer maar ik denk dat ik het morgenochtend maar weer ga doen raar hoor bij mijn vorige zwangerschappen heb ik paar dagen voor mijn nod getest en was positief ik ben ook nooit overtijd altijd keurig op tijd ongesteld.Maar ja als ik zwanger ben in de 1 ronde nou dan vind ik het wel snel want ben nooit op de eerste ronde zwanger geraakt. Voel me nog steeds ziek en zielig hoofdpijn van 3 dagen is eindelijk afgezakt is het ook wel normaal zwanger en hoofdpijn?Normaal heb ik hoofdpijn als ik nod moet worden nou ik kap ermee voordat jullie hoofdpijn krijgen van mijn vragen. Kusjes
Hoi Ana, Ik kan ook nooit zo lang wachten misschien doe ik morgen gewoon een test. Ik bedoel dan is het 3 dagen van tevoren lijkt me dat mocht je zwanger zijn het al zo is. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel want weet niet goed ik het moet verwoorden hihih. Succes met wachten Groetjes Zotje
safian van harte gefeliciteerd meid. en iedereen veel succes gewenst met jullie testjes ik zal voor jullie duimen groetjes
Tja, Yasmin, ik moet eerlijk bekennen dat ik nog maar ooit 1X eerder (5 jaar geleden) een test heb gedaan met een stick die je in een potje met je urine moet dopen en dan komt er een controle streepje en met geluk een 2 streepje (zwanger) te staan. Dat pipetjesding ken ik niet maar ik zou idd een andere test halen, of gewoon nog een keer proberen: met ochtend urine zonder iets gedronken te hebben, dan weet je het zeker, lijkt me toch? Maar goed, ik ben (nog) geen expert in deze dingen. Had besloten morgen te testen maar nu vindt m'n vent het nog te vroeg, die is overtuigd dat ik niet zwanger ben en wil niet dat ik me zo snel al teleurstel... hmmm, zou hij iets weten wat ik niet weet?? Ik denk dat ik maar eens eigenwijs ga testen morgen ochtend
He ANa ook daar kan ik me weer bij aansluiten. Mijn vent vind ook dat ik moet wachten maar ga ook morgenochtend een test te doen. Ben benieuwd zal voor je duimen. Liefs Zotje