eerste symptomen???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Guinevere, 25 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zotje

Zotje Actief lid

30 mei 2006
    125
    0
    0
    Nou ik heb een test gedaan en helaas hij was negatief :(
    Het vreemde is alleen dat ik vor mijn menstruatie altijd veel hofdpijn heb en chagerijnig ben en last van mijn rug en dat meestal al een week van tevoren en dat heb ik nu helemaal niet.

Ik blijf dus nog een klein beetje hoop houden en afwachten tot zaterdag.
    En anders gaan we voor de vlgende ronde.

En Ana heb je al een test gedaan.

Groetjes Zotje

2. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    hai,

ja het gaat goed met mij hoor, ben weer bezig voor ronde 2.
    Ben net ongesteld geweest en we zijn weer volop aan t klussen...
    :)

3. Ana

Ana Actief lid

28 mei 2006
    229
    0
    0
    Z-Spanje
    Hoi Zotje, wat ben jij er lekker vroeg bij vanochtend! Ik heb ook al getest en ik ben idd NIET zwanger, ik ga het over 3 dagen ook niet nog een keer proberen want ik denk echt dat de test gelijk heeft (het was een hele gevoelige en ik heb eigenlijk al een hele tijd geen "symptomen" meer).

Goed, het was ook te mooi om waar te zijn: 37, gelijk in de 1e ronde raak na een terloopse slag erna geslagen te hebben. Ik ben er dan ook niet verdrietig om, heb heerlijk op een roze wolkje gezeten de afgelopen weken maar mezelf ook goed gek zitten maken, het lichaam (en het hoofd!) kan idd hele rare dingen met je doen!

Afwachten tot de boel binnen opgeruimd en schoongemaakt wordt en dan op naar de volgende ronde!

Liefs,
    Anneke

(zelfde bericht in de andere topics waar ik actief ben geweest gepost)

4. Yasmin

Yasmin Lid

2 jun 2006
    15
    0
    0
    AMSTERDAM
    hoi ana,
    ik ga zo effe weer een test doen ik hoop maar dat het deze keer lukt.Het was 2 keer negatief maar had het niet met ochtendurine gedaan.Oefff erg hoor die hoofdpijn gelukkig is het bij mij na 3 dagen weg (normaal heb ik ook last van migraine)maar gisterenmiddag deden mijn borsten zo zeer net alsof ik stuwing had en het leek ook verdoofd en later zakte het af.Herkennen jullie dit?Nou sorry maar ben het echt allemaal vergeten.Misselijkheid zal ik nooit vergeten stuwing ook niet en de bevalling haha.Zotje volgens mij moet je ook wat later een test doen alhoewel ik bij mijn vorige 2 al een dag eerder deed had ik positief
    maar nu nog negatief terwijl ik altijd op tijd ong.wordt

enne meiden veel succes allemaal doeiiii

5. Zotje

Zotje Actief lid

30 mei 2006
    125
    0
    0
    hoi Ana,

Jammer zeg dat je niet zwanger bent. Ik vond het vanochtend wel jammer maar blijf toch nog een klein beetje hoop houden en als ik het zaterdag word dan gaan we door voor de volgende ronde. Ben er ook niet verdrietig om want dit is pas de 2e ronde. Veel succes jij.

En Yasmin ik wacht zaterdag gewoon af en mocht ik het niet worden dan doe ik maandag weer een test en we zien het wel.

Groetjes Zotje

6. Yasmin

Yasmin Lid

2 jun 2006
    15
    0
    0
    AMSTERDAM
    Test is alweer negatief.İk ga niet meer testen hoor gewoon afwachten (makkelijk gezegd dan gedaan)Je wordt er echt nerveus van en je wilt gewoon weten wat er aan de hand is.Kan je trouwens van buitenbaarmoederlijk zwanger negatiefe of positiefe resultaten hebben?Moet maar effe rondsurfen en opzoeken.Ga ik later doen als de kids in de middag slapen.

succes allemaal doeg

Deel Deze Pagina