Waarschijnlijk al veel eerder besproken hier op het forum, maar ik kon het zo snel niet terug vinden. Wie kan me zeggen wat de eerste tekenen kunnen zijn van een zwangerschap..? In de 2 weken na de ovulatie..zou je dan al iets kunnen merken dat het raak is? Ik heb namelijk hoofdpijn en een beetje een weeig gevoel in mijn buik.2 dagen geleden wat lichtbruine afscheiding en wat chago. Zouden dat al symptonen kunnen zijn of? Of moet ik maar gewoon geduldig afwachten op mijn NOD? Wie kan me wat meer duidelijkheid geven?
Je moet zoiezo wachten op je nod heel moeilijk ik weet het... Maar het verschild per persoon de 1 heeft er gelijk last van en ook per persoon verschillende symptomen... En net als ik had nergens last van...Nu nog steeds niet echt dus ja... Afwachten meid
Tja dat is juist zo frusti....wil er ook eigenlijk niet teveel mee bezig zijn, maar mijn gevoel is iets sterker op het moment. Juist als die NOD weer nadert dan begin je toch te bedenken of het deze keer raak is..ik hoop het zo! Ik ben er helemaal klaar voor hihi. Jij gefeliciteerd..leuk hoor en wat fijn dat je nog niet van die vervelende kwaaltjes hebt. Ben je al bij de verloskundige geweest? Heb je het iedereen al verteld of wacht je daar nog even mee?Ik zou namelijk niet kunnen wachten om het aan iedereen te vertellen volgens mij. Geniet ervan en lekker spulletjes kopen he?
Als ik heel eerlijk ben ik geloofde er niet in hoor deze maand ik dacht ik voel niks en andere voelen allemaal wat dus dan is het niet zo 2 dagen voor me nod getest omdat me vriend jarig was en toch wel stiekem hoopte dat ik hem dat cadeautje kon geven... En heb hem laten kijken en hij was ook verbaasd met grote ogen ik zie een tweede streepje.. Ga maandag een afspraak met de verloskundige maken... Voelt allemaal nog heel onwerkelijk... Maar die weken na je eisprong wachten is ook heel erg voel ik wat voel ik niks je maakt jezelf gek en die dagen kruipen voorbij... Gelukkig was het bij ons in de tweede ronde al raak dus heb maar 2 keer moeten wachten maar weet wat je doormaakt... Afleiding zoeken is het beste en niet zoveel mee bezig zijn anders wordt het steeds zo een teleurstelling... Liefs
Oh wat een leuk cadeau zeg! Dat is nog eens origineel! Ja lijkt me ook heel apart en ongeloofwaardig als je niks voelt, maar dat komt vast nog wel....hopelijk niet teveel dan maar. Ja wij zitten nu in de 4e ronde en ik let er natuurlijk ook meer op nu..dus bij elke kramp ofzo dan denk je toch van....zou het? Heb nu ook vakantie dus dan helemaal tijd om erover na te denken en te dromen...afleiding zal idd beter zijn. aankomende donderdag zou ik normaal gesproken moeten menstrueren...dus ik houd je op de hoogte! Liefs