eerste symptonen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lynn83, 11 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn83

lynn83 Lid

9 dec 2008
    73
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Hé meiden,

Ik heb altijd een hele regelmatige cyclus en nu vandaag nog niet ongesteld. We hebben het maar 1x gedaan in mijn vruchtbare periode dus ga er vanuit dat, dat niet kan. Heb al een test gedaan die gaf aan "niet zwanger" :( Als ik woensdag nog niet ongesteld ben ga ik nog maar eens testen. Ik heb verder geen last van afscheiding o.i.d wel pijnlijke borsten..... Ik hoop dat mijn nieuwe jaar goed begint, door zwanger te zijn dat lijkt me echt geweldig! Dames succes met afwachten en we houden contact.

Liefs Lynn

2. gill1980

gill1980 Actief lid

15 okt 2008
    150
    0
    0
    Zeg nooit nooit :)

dat je maar x sex hebt gehad in je vruchtbare periode zegt heel weinig , ja misschien is de kans kleiner dat je zwanger bent, maar misschien mocht het deze keer meteen raak zijn.

En wat betreft die digitale zwangerschapstest,, die heeft meer hcg nodig, misschien ff met een andere proberen?

3. vrouw1981

vrouw1981 Actief lid

19 jul 2008
    125
    0
    0
    Ik heb het ook maar 1 x gedaan in mijn vruchtbare periode en ik was dus wel zwanger!

Ik hoop het voor je. Succes!

4. lynn83

lynn83 Lid

9 dec 2008
    73
    0
    0
    Vanmorgen weer getest en weer kreeg ik in beeld "niet zwanger" Wat voor test kan je anders doen dan zo'n digitale test? Kan je eventueel naar de dokter als je een week over tijd bent? Graag hoor ik van jullie

5. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Lynn.... bij de kruitvat en trekpleister hebben (hadden) ze testen 2 voor € 5,- Bij de kruidvat zijn ze nu geloof ik niet leverbaar? En er zijn veel vrouwen die pas laat positief testen.

Waarschijnlijk zal de huisarts zeggen dat je het nog een week aan moet kijken. Zei ze bij mij ook. Morgen ga ik weer terug... nog steeds negatieve testen maar 13 dagen over tijd.

Groetjes Cynthia

6. lynn83

lynn83 Lid

9 dec 2008
    73
    0
    0
    Ik ben vrijdag vrij dus als ik dan nog niet ongesteld ben dan zal ik nog een test halen. Ik wordt er alleen zo zenuwachtig van! Jij bent al dertien dagen over tijd hoe houdt je het vol? Ik hoop voor je dat je zwanger bent!

Groetjes Lynn

7. lynn83

lynn83 Lid

9 dec 2008
    73
    0
    0
    Wat raar dat een digitale test meer hcg nodig heeft! Bedankt voor de tip! Groetjes Lynn

8. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    We duimen met je mee voor een positief resultaat! :)

Deel Deze Pagina